Este stanga la putere in Romania? –
14 octombrie 2014
Prospectiv A-z a distribuit postarea publicată de George Serban.
.Nu mai exista Stanga la putere in Romania, desi nominal asa s-ar crede. Iata ca se inmultesc vocile care arata ca Ponta e o emanatie de sistem, nimic mai mult.Iata o scurta compilatie de ispravi ale lui Ponta, alcatuita de coprospectivul George Serban.
In toata
dezbaterea asta, sterila si fara sens, pentru ca niste persoane fara sare si
piper, de prin televiziuni, ramase ancorate, din prima tinerete, in acel
"vis de aur" al unor domnisoare - si fata mare si cu dansa-n-transa -
inteleg ca dansele ar dori si un Basescu penal si un Ponta fecioara.
Asa ceva nu este posibil.
Daca Victor Ponta a facut cumul de functii , fiind agent acoperit al SIE si procuror, in acelasi timp, a incalcat grav Constitutia in vigoare in perioada 1997 - 2003 dar se cheama ca, sub nici o forma, pentru ca a deconspirat o asemenea fapta, Basescu nu are nici o vina. Are el alte pacate mult mai grave, unde exista si complicitati.
Daca Victor Ponta nu a fost agent acoperit SIE, afalndu-se in incompatibilitate cu functia de procuror, atunci Basescu a mintit, ca de obicei, dar e o fata mare mincinoasa.
Deci, lasati-o jos ca macane si ati umplut tara de KK pe plan international.
Asa ceva nu este posibil.
Daca Victor Ponta a facut cumul de functii , fiind agent acoperit al SIE si procuror, in acelasi timp, a incalcat grav Constitutia in vigoare in perioada 1997 - 2003 dar se cheama ca, sub nici o forma, pentru ca a deconspirat o asemenea fapta, Basescu nu are nici o vina. Are el alte pacate mult mai grave, unde exista si complicitati.
Daca Victor Ponta nu a fost agent acoperit SIE, afalndu-se in incompatibilitate cu functia de procuror, atunci Basescu a mintit, ca de obicei, dar e o fata mare mincinoasa.
Deci, lasati-o jos ca macane si ati umplut tara de KK pe plan international.
Ceea ce ma
preocupa, acum, insa, este un alt gunoi iesit la suprafata, publicat de Gandul
si trecut cu vederea de toata lumea. Iata ce scria Gandul in 2013:
"Deşi nu a menţionat în CV-ul oficial, Victor Ponta este şi avocat de profesie. În 2006, el a fost în lumina reflectoarelor în calitate de avocat al lui Ovidiu Tender, acuzat într-un dosar al DIICOT. În final, Tender a fost condamnat în acest dosar. Victor Ponta pe atunci avocat şi deputat a fost acuzat de incompatibilitate. Inspecţia Judiciară a CSM a reţinut că avocatul Victor Ponta a dorit tergiversarea procesului în care era inculpat Tender. Victor Ponta a mai fost angajat ca avocat de către Cozmin Guşă, dar l-a reprezentat în instanţă şi pe Marcel Ţundrea protagonistul unei dintre cele mai mari errori judiciar din România"
"Deşi nu a menţionat în CV-ul oficial, Victor Ponta este şi avocat de profesie. În 2006, el a fost în lumina reflectoarelor în calitate de avocat al lui Ovidiu Tender, acuzat într-un dosar al DIICOT. În final, Tender a fost condamnat în acest dosar. Victor Ponta pe atunci avocat şi deputat a fost acuzat de incompatibilitate. Inspecţia Judiciară a CSM a reţinut că avocatul Victor Ponta a dorit tergiversarea procesului în care era inculpat Tender. Victor Ponta a mai fost angajat ca avocat de către Cozmin Guşă, dar l-a reprezentat în instanţă şi pe Marcel Ţundrea protagonistul unei dintre cele mai mari errori judiciar din România"
Deci -
atentie!!! - domnul Ponta a fost avocatul lui Tundrea, cel care a stat 12 ani
in inchisoare nevinovat, acuzat de o crima pe care n-a savarsit-o si eliberat
dupa 12 ani pentru ca un alt procuror (nu avocatul lui) a decis ca e bine sa
faca si o proba ADN, refuzata pana atunci. S-a constatat ca ADN ul era al celui
pe care raposarul Tundrea sustinuse, timp de 12 ani, ca era adevaratul
criminal.
Avocatul apararii, Victor Ponta, a putut dormi 12 ani linistit si, la fel de linistiti, dupa ce a aflat ce hal de avocat fusese? A incercat, cumva, sa repare aceast comportament inuman si mizerabil?
Ca prim-ministru, a incercat sa afle pe ce pensie traiesc procurorul si judecatorii care a savarsit aceasta eroare judiciara si ce masuri s-au luat impotriva lor?
Rahat!!!
Mi-l bagati pe gat pe Basescu al II - lea doar pentru ca va tine in spatiul lui, de fapt si al meu
Avocatul apararii, Victor Ponta, a putut dormi 12 ani linistit si, la fel de linistiti, dupa ce a aflat ce hal de avocat fusese? A incercat, cumva, sa repare aceast comportament inuman si mizerabil?
Ca prim-ministru, a incercat sa afle pe ce pensie traiesc procurorul si judecatorii care a savarsit aceasta eroare judiciara si ce masuri s-au luat impotriva lor?
Rahat!!!
Mi-l bagati pe gat pe Basescu al II - lea doar pentru ca va tine in spatiul lui, de fapt si al meu
Prospectiv A-z . Pe romani, Ponta
i-a *convins* ca nu era plagiat. Un presedinte Ponta pe model Putin va convinge
interolcutorii sai? Ca si pana acum, vor fi sigur *convinsi* cei cu un interes.
http://www.cotidianul.ro/presa-straina-despre-basescu.../
http://www.cotidianul.ro/presa-straina-despre-basescu.../
Agențiile
internaționale de presă tratează acuzele lansate de președintele Băsescu la
adresa premierului Ponta, în plină campanie electorală, vorbind despre
influența serviciilor secrete din România, despre sprijinul acordat de
președinte Elenei Udrea și despre criticile aduse lui Victor Ponta de către
Bruxelles.
Corespondentul
in Romania al agenției Bloobmerg relatează declaratiile președintelui,
arătând că Traian Băsescu o susține pe Elena Udrea în campania prezidențială.
”Președintele
României, Traian Băsescu, l-a acuzat pe premierul Victor Ponta că a fost spion
în urmă cu zece ani și că s-a folosit de această poziție pentru a avansa în
cariera de procuror”, scrie Bloomberg.
”Ponta a
fost ofiter sub acoperire al SIE din 1997 până în 2001, spune Băsescu într-un
interviu pentru Realitatea TV. Ponta, care are cele mai mari șanse să câștige
alegerile prezidențiale de luna viitoare, a negat acuzațiile și a spus că
Băsescu ’minte’”.
”Victor
Ponta trebuie să recunoască că a fost ofițer sub acoperire, ceea ce explică
avasanrea rapidă în carieră”, a spus Băsescu.
”Trebuie să
ne așteptăm la o gălăgie politică tot mai mare în România în această lună, pe
măsură ce campania se intensifică. Ponta va încerca să își sporească șansele
prin alocări de fonduri în scop populist și prin strategii de comunicare
controversate”, spune Otilia Dhand, analist la Teneo Intelligence din Londra,
citată de Bloomberg.
Băsescu,
care nu mai poate candida, a repetat ca o sustine pe Elena Udrea. Udrea este
acum clasată pe locul patru printre candidați, cu doar 6% intenție de vot, în
spatele liberalului Klaus Iohannis și al lui Călin Popescu Tăriceanu, un aliat
al lui Ponta, scrie Bloomberg, citând un sondaj CSCI.
Președintele
Romaniei, Traian Basescu, l-a acuzat pe premierul Victor Ponta, rivalul sau
înverșunat și, cel mai probabil, succesorul său, că a fost ofițer acoperit de
informații în perioada 1997-2001, scrie Reuters.
Ponta a
respins acuzatția si a spus că ”totul este o minciună”.
Ultima
disputa dintre cei doi lideri a izbucnit în timpul campaniei prezidentiale, pe
care se așteaptă să o câștige Ponta. Băsescu, care a fost președinte timp de
doua mandate consecutive, nu mai poate candida și a oferit sprijinul unui aliat
de dreapta.
”Victor
Ponta a fost ofițer acoperit al SIE între 1997 si 2001”, a spus Băsescu, luni,
la un postul privat de televiziune Realitatea. ”Nu este o bombă, este ...
realitatea pe care sunt pregătit să o dovedesc”, scrie Reuters
Spionajul a
devenit deja o temă de campanie pentru alegerile de pe 2 si 16 noiembrie.
Teodor Meleșcanu, care a condus SIE, a demisionat în septembrie și, o zi mai
târziu, a intrat în cursa prezidențiala ca independent.
În jurul
aceleaiași date, Robert Turcescu, un cunoscut realizator de televiziune, a
mărturisit în direct că a fost locotenent-colonel sub acoperire al unui
serviciu de informatii și apoi a anunțat că demisionează. Potrivit legii din
România, a te deconspira este ilegal, însă procurorii nu au inițiat o anchetă.
Ministrul
Justiției din cabinetul Ponta a spus că declarația lui Băsescu pare să fie un
truc electoral, adaugă Reuters.
Fost
procuror și pilot amator de raliuri, Ponta este premier din 2012, iar alianța sa
de stânga are o largă majoritate în parlament. Funcția prezidentială este în
mare parte ceremonială, însă i-ar oferi lui Ponta o putere considerabilă în
momente cheie, inclusiv în privința numirii premierului.
Cand a ajuns
la putere, Ponta a fost aspru criticat de UE pentru acțiunea sa de a-l destitui
pe președintele Băsescu printr-un referendum, stârnind îngrijorări în privința
respectării statului de drept.
România
deține un record privind dezvăluirile colorate în timpul campaniilor
electorale, mai scrie Reuters. În 2009, presa ostilă lui Băsescu a publicat
imagini care sugerau că a lovit un copil. Băsescu a negat, iar susținătorii au
spus că acel copil a fost împins, nu lovit, sau că imaginile sunt trucate.
Associated
Press scrie că
”Băsescu, care, ca șef al statului, îi numește în funcție pe cei doi șefi ai
serviciilor de informații, nu a oferit probe”, și adaugă că ”aceasta este
ultima mișcare care implică influentele servicii secrete din România. Luna
trecută, șeful SIE a demisionat pentru a candida la președinție, după ce și un
realizator de televiziune a declarat că a fost ofițer sub acoperire.”
Nedeea Burca Ponta a fost avocatul lui Tundrea ? Pai chestia cu
plagiatul e parfum de... viorele pe langa chestia asta. Si aceea cu
"ofiter acoperit" asisderea. Parerea mea.
antena3.ro
spynews.ro
Gheorghe Gradinaru
1. In opinia mea se trag deja concluzii eronate
plecand de la o informatie scoasa in public de Basescu, fara a produce nici o
dovada
2.comentariul dlui George Serban are la baza urmatorul link:http://www.gandul.info/.../marcel-tundrea-aparat-in... si sunt si eu curios daca dupa ce il cititi veti avea aceiasi imagine pe care o creeaza postarea lui GS
2.comentariul dlui George Serban are la baza urmatorul link:http://www.gandul.info/.../marcel-tundrea-aparat-in... si sunt si eu curios daca dupa ce il cititi veti avea aceiasi imagine pe care o creeaza postarea lui GS
"Averea
mea s-a înzecit după asta!". Cum a ajuns...
gandul.info
Viorel Straoanu
1.Avocatii pierd procese 2. Avocatii nu pot face
nimic atunci cind instanta refuza probe ( vezi cazul Voiculescu ). 3. ,,un alt
procuror (nu avocatul lui) a decis ca e bine sa faca si o proba ADN, refuzata
pana atunci'' - pai daca proba a fost refuzata inseamna ca a fost ceruta de
aparator si atunci e un non sens sa spui ca fost ceruta de alt procuror nu de
aparator. 4 .Dl Basescu a facut niste presupuneri si a incercat si partial a
reusit sa manipuleze subconstientul unora in faza: nu da pagina ca e secreta.A
facut o afirmatie cu echivoc la limita dintre ipoteza si certitudine.La cine
prinde ...prinde.
Draghi Puterity Deci daca stanga nu e suficient de "de stanga"
in Romania, hai sa votam dreapta. Adanc...
In ce ma priveste, daca e adevarat ce sustine Basescu, ca Ponta ar fi fost agent SIE, Ponta are votul meu. Indiferent ca ar fi fost analist sau agent operativ al SIE, in aceasta pozitie ar fi avut de a face cu politica internationala reala, asa cum e ea, o calitate care lipseste mai tuturor politicienilor romani.
Eu sunt convins ca marile provocari care stau in fata Romaniei sunt de natura externa. A avea la presedentia Romaniei pe cineva capabil sa le faca fata, e, dupa mine, cel mai importan lucru in acest moment. Si sa nu uitam ca doar un patriot adevarat si-ar complica sau chiar risca viatza aderand la o o structura cum e SIE. Ponta nu mai e raul cel mai mic cum credeam pana acum, Ponta chiar merita sa fie presedintele Romaniei!
In ce ma priveste, daca e adevarat ce sustine Basescu, ca Ponta ar fi fost agent SIE, Ponta are votul meu. Indiferent ca ar fi fost analist sau agent operativ al SIE, in aceasta pozitie ar fi avut de a face cu politica internationala reala, asa cum e ea, o calitate care lipseste mai tuturor politicienilor romani.
Eu sunt convins ca marile provocari care stau in fata Romaniei sunt de natura externa. A avea la presedentia Romaniei pe cineva capabil sa le faca fata, e, dupa mine, cel mai importan lucru in acest moment. Si sa nu uitam ca doar un patriot adevarat si-ar complica sau chiar risca viatza aderand la o o structura cum e SIE. Ponta nu mai e raul cel mai mic cum credeam pana acum, Ponta chiar merita sa fie presedintele Romaniei!
N.B Inteleg ca Ponta
l-ar fi "aparat" pe Tundrea de-abia dupa iesirea din inchisoare, ceea
ce schimba intr-adevar lucrurile. Proba ADN ar fi trebuit sa fie solicitata -
in primul rand! - de avocatul precedent. Insa nu mi-e foarte clar, mai demult
citisem ca persoana care a acceptat cazul Tundrea, dupa eliberare, ar fi fost o
femeie. Si abia acum imi aduc, parca, aminte, vag, ca prin ceata, si de
promisiunea aceasta a lui Ponta... E posibil, intr-adevar, ca reiterarea
numelui sau, cu acest prilej sa nu fie lipsita de perfidie....
Costel Gilca Dl George Serban a atins un subiect pe care nu il cunoaate.
Pai nu avocatul decide ci judecatorul. Iar eu critic in mod constant pregatirra
judecatorilor!
C.G nu are treaba
apararea cu solutia. Absolut nici una. Daca Ponta a fost avocat nu i se poate
imputa nimic. Asta a dexis judecatorul.
Acum sa il scoatem vinovat ca avocat.....denota mult subiectivism!
Acum sa il scoatem vinovat ca avocat.....denota mult subiectivism!
Fogarassy Paul Exista procese in care oameni au fost codamnati pentru
convingerile lor. In unele procese, dupa darea sentintei a fost judecat si
condamnat si avocatul pentru ca a manifestat in timpul procesului convingeri
asemanatoare ca si cel pe care l-a aparat.
Intrebare de 10 puncte: Unde si cand au avut loc asemenea procese ?
Indiciu ajutator: Europa vestica, sfarsit de secol XX si inceput de secol XXI (a inceput sa fie frig, nu-i asa ... ?)
Intrebare de 10 puncte: Unde si cand au avut loc asemenea procese ?
Indiciu ajutator: Europa vestica, sfarsit de secol XX si inceput de secol XXI (a inceput sa fie frig, nu-i asa ... ?)
G.S Domnilor, cred ca nu ati inteles despre ce este vorba si,
poate, nici eu nu am fost foarte clar.
Eu nu ma refer la faptul ca dl. Ponta nu a fost un avocat bun. Dimpotriva, a incercat ca avocat, fara sa ceara bani sa repare o eroare, as spune criminala.
Eu m-am referit la faptul ca fiind avocatul apararii, cunoscand deci bine dosarul si porcaria care i s-a facut ecelui om, nu a facut nimic, odata ajuns premier, cand, prin Ministerul Public si chiar direct, ca prim-ministru, putea sa ceara CSM luarea masurilor disciplinare si poate chiar cercetarea acelor magistrati (procuror si judecatori) care au trimes dupa gratii un om nevinovat.
Dl. prim-ministru, avand si sustinerea mea, a declarat public ca dosarul Adrian Nastase este un dosar politic. Si a facut acelasi lucru. Nici un demers pentru a se verifica temeinicia probelor materiale care ajunsesera subiect de discutie in toata mass-media.
Premierul nu poate interveni in justitie dar are cai de a cere sa se faca dreptate pe care daca nu le foloseste naste astfel de comentarii.
Eu nu ma refer la faptul ca dl. Ponta nu a fost un avocat bun. Dimpotriva, a incercat ca avocat, fara sa ceara bani sa repare o eroare, as spune criminala.
Eu m-am referit la faptul ca fiind avocatul apararii, cunoscand deci bine dosarul si porcaria care i s-a facut ecelui om, nu a facut nimic, odata ajuns premier, cand, prin Ministerul Public si chiar direct, ca prim-ministru, putea sa ceara CSM luarea masurilor disciplinare si poate chiar cercetarea acelor magistrati (procuror si judecatori) care au trimes dupa gratii un om nevinovat.
Dl. prim-ministru, avand si sustinerea mea, a declarat public ca dosarul Adrian Nastase este un dosar politic. Si a facut acelasi lucru. Nici un demers pentru a se verifica temeinicia probelor materiale care ajunsesera subiect de discutie in toata mass-media.
Premierul nu poate interveni in justitie dar are cai de a cere sa se faca dreptate pe care daca nu le foloseste naste astfel de comentarii.
N.B Da si nu, domnule Fogarassy.
Avocatul poate si este dator sa isi faca datoria. Spun asta in afara discutiei
despre Victor Ponta, fiindca realmente nu stiu detalii, or ele pot fi esentiale
intr-un asemenea caz. Am vazut cu ochii mei avocati asa zisi ai apararii care,
din motive necunoscute dar totusi nu imposibil de intuit, nu au facut nimic
pentru cauza respectiva ba chiar dimpotriva, au impins omul pe care il
"aparau" in prapastie. Si am vazut si avocati care, intr-o situatie
deja disperata, agravata mult de predecesorii lor in aceeasi cauza, au reusit,
prin decizie si determinare sa salveze totul in ultima clipa. Mi-a fost dat sa
vad si un tanar avocat caruia la inceput i-a fost teama si a cedat, ulterior
izbutind sa se adune si sa iasa cel putin cu fata curata.
P.A-z "Deci daca stanga nu e suficient de "de
stanga" in Romania, hai sa votam dreapta."
Draghi, bazat pe ce ai ajuns la concluzia de mai sus? Oricum, problema "stangii" romanesti sunt cripto-dreptacii care o supra-populeaza. Din 2005 incoace, gradual, PSD n-a mai fost de Stanga.
E o problema mult mai mare in Stanga romaneasca, cum am mai spus http://blog.prospectiv.org/.../dialoguri-prospective-v.html
Cred ca ar fi o impozitie prea mare ca unui om care in mod normal ar vota Stanga sa i se ceara sa voteze cu PSD azi. Oamenii genuini de la PSD ar trebui sa inteleaga ca faptele PSDului pe ansamblu au consecinte. Altfel au sa ia reformele de "modernizare" Geoana-Ponta drept drum bun si sigur.
------------------
P.S. Urmatoarele alegeri sunt despre indivizi care in teorie trebuie sa se dezbare de partide. Asa ca se poate afirma urmatorul lucru: Ponta de capul lui nu este de Stanga, el va fi pe lista si nu partidul.
P.P.S. Cele compilate de dl. Serban arata caracterul si profesionalismul domnului Ponta, singurele chestii care pot fi evaluate cat de cat obiectiv, de fiecare pe cont propriu.
Draghi, bazat pe ce ai ajuns la concluzia de mai sus? Oricum, problema "stangii" romanesti sunt cripto-dreptacii care o supra-populeaza. Din 2005 incoace, gradual, PSD n-a mai fost de Stanga.
E o problema mult mai mare in Stanga romaneasca, cum am mai spus http://blog.prospectiv.org/.../dialoguri-prospective-v.html
Cred ca ar fi o impozitie prea mare ca unui om care in mod normal ar vota Stanga sa i se ceara sa voteze cu PSD azi. Oamenii genuini de la PSD ar trebui sa inteleaga ca faptele PSDului pe ansamblu au consecinte. Altfel au sa ia reformele de "modernizare" Geoana-Ponta drept drum bun si sigur.
------------------
P.S. Urmatoarele alegeri sunt despre indivizi care in teorie trebuie sa se dezbare de partide. Asa ca se poate afirma urmatorul lucru: Ponta de capul lui nu este de Stanga, el va fi pe lista si nu partidul.
P.P.S. Cele compilate de dl. Serban arata caracterul si profesionalismul domnului Ponta, singurele chestii care pot fi evaluate cat de cat obiectiv, de fiecare pe cont propriu.
blog.prospectiv.org|De Grupul Prospectiv
D.P Cu totul de acord
cu tine Prospectiv A-z daca punem problema in termeni absoluti. PSD-ul actual nu e de
stanga. Insa problema trebuie pusa relativ. Care dintre formatiunile politice
din Romania de azi e MAI LA STANGA decat PSD-ul actual? Or, daca PSD-ul actual
e cel mai la stanga, nu ar trebui INTAI luptat pentru ca acesta sa isi
consolideze puterea si abia APOI sa sa aiba loc corectarea de curs? Inversand
ordinea de actiune, lovind in PSD pentru ca nu e suf. de stanga, ne regasim in
acest moment pe aceeasi parte a baricadei cu dreapta. Care dreapta, dat find
clivajul general spre dreapta, e de fapt extrema dreapta. Poate strategic
justificabil, insa din p.d.v. tactic, o prostie, IMHO.
P.A-z .Draghi, sper sa auda careva care poate inca face ceva.
Daca politicienii onesti din PSD sunt majoritari, sa-si faca curatenie in ograda cat mai repede--nu votand aproape unanim pentru Ponta.
Altfel, oamenii de caracter din PSD ar trebui sa se desprinda si sa se constituie intr-o noua entitate
Daca politicienii onesti din PSD sunt majoritari, sa-si faca curatenie in ograda cat mai repede--nu votand aproape unanim pentru Ponta.
Altfel, oamenii de caracter din PSD ar trebui sa se desprinda si sa se constituie intr-o noua entitate
politica.
PSDul de azi va fi distrus, de cozi de topor ca Ponta, de electorat etc.
Nu pot cere tot timpul reforma tzarii, dar nu si pe aceea a partidelor. Da, ar fi interesant s aincepem sa ne uitam cat de Dreapta si ce fel de Dreapta practica si celelalte partide, care-s nominal de Dreapta toate. Din niste observatii preliminare ale mele, vad ca a fi de Dreapta in Romania e justificarea coruptiei si jafului pe motiv ca Statul n-are ce cauta intr-o activitate sau alta. Asta fara vreo mustrare de constiinta. O sa revin la asta.
Repet, votul la presidentie n-are nimic de-a face cu PSDul si cat de Stanga/onest este acesta. In teorie. Mai mult, PSD este cel mai puternic azi, cat de mai puternic il dorim iniante de a-i cere propria reforma?
PSDul de azi va fi distrus, de cozi de topor ca Ponta, de electorat etc.
Nu pot cere tot timpul reforma tzarii, dar nu si pe aceea a partidelor. Da, ar fi interesant s aincepem sa ne uitam cat de Dreapta si ce fel de Dreapta practica si celelalte partide, care-s nominal de Dreapta toate. Din niste observatii preliminare ale mele, vad ca a fi de Dreapta in Romania e justificarea coruptiei si jafului pe motiv ca Statul n-are ce cauta intr-o activitate sau alta. Asta fara vreo mustrare de constiinta. O sa revin la asta.
Repet, votul la presidentie n-are nimic de-a face cu PSDul si cat de Stanga/onest este acesta. In teorie. Mai mult, PSD este cel mai puternic azi, cat de mai puternic il dorim iniante de a-i cere propria reforma?
D.P Compara situatia cu
desprinderea fractiunii "Die Linke" din SDP-ul german si unirea ei cu
"stanga ex-DDR-ista" SPD. Ti se pare ca stanga germana a iesit
intarita din aceasta purificare ideologica?
Eu cred ca o corectie de curs e preferabila unei sciziuni. O conditie necesara e ca PSD-ul sa fie suficient de puternic pentru a putea rezista unei astfel de corectii de curs. Unei sciziuni, nu va rezista oricat de puternic ar fi.
Iar teoria e... teorie. In practica, habar nu am in ce masura un Ponta presedinte ar favoriza intr-un fel sau altul stanga romaneasca, dar ce stiu SIGUR e ca contracandidatul lui Ponta cu sansele cele mai mari - Johannis - nu o va favoriza. Criticandu-l ACUM pe Ponta si PSD-ul pe motive de insuficentza stangista, ne asumam un risc major.
Eu cred ca o corectie de curs e preferabila unei sciziuni. O conditie necesara e ca PSD-ul sa fie suficient de puternic pentru a putea rezista unei astfel de corectii de curs. Unei sciziuni, nu va rezista oricat de puternic ar fi.
Iar teoria e... teorie. In practica, habar nu am in ce masura un Ponta presedinte ar favoriza intr-un fel sau altul stanga romaneasca, dar ce stiu SIGUR e ca contracandidatul lui Ponta cu sansele cele mai mari - Johannis - nu o va favoriza. Criticandu-l ACUM pe Ponta si PSD-ul pe motive de insuficentza stangista, ne asumam un risc major.
P.A-z .De acord ca o
sciziune poate fi fatala. Dar asta ar fi pe varianta ca impostorii politic ar
fi majoritari. Caz in care trebuie sa te intrebi ca om de Stanga: Mai merita?
N-am rapsunsul, Draghi, de aceea am apreciat cel mai recent comentariu al tau. Oricum, prevad un Armaghedon al justitiei in timpul si dupa aceste alegeri. Vom vedea, numara si cataloga pe cine mai ramane in 2 picioare curand.
N-am rapsunsul, Draghi, de aceea am apreciat cel mai recent comentariu al tau. Oricum, prevad un Armaghedon al justitiei in timpul si dupa aceste alegeri. Vom vedea, numara si cataloga pe cine mai ramane in 2 picioare curand.
D.P Partea care pe mine
ma nelinisteste cel mai mult in Armaghedonul justitiarist de care amintesti e
ca tinta principala pare sa fie aripa COMPETENTA din PSD, indiferent de gradul
ei de stangism. Eu am convingerea ca acest tip de justitie e controlat de
fortze din afara Romaniei. Urmatorul presedinte va trebui sa corecteze in
primul rand aceast aspect - sa salveze si sa incurejeze competentza care mai
exista in Romania, si apoi, printr-o reforma autentica in invatamant si in
societate sa o recultive din nou. Sper sa nu fie prea tarziu pentru asa ceva...
Basescu a distrus mult prea mult in ultimii 10 ani patronand o "inversiune
a valorilor" chiar mai nociva decat cea de pe vremea lui Ceausescu.
P.A-z .Cred ca inteleg ce
zici dar problema/miza e mult mai mare decat competentii pesede. Felul in care
s-a comportat Ponta pana acum imi da ZERO garantii ca ar fi el omul care sa
spuna NU acelor comandamente de care pomenesti. O solutie presidentiala
negociata ar fi singura garantie la care m-as putea gandi.
In sensul acesta este exemplara ultima piesa din decalogul electoral al d-lui Severin prin identificarea obiectivului imperativ si imediat de tzara: 'refacerea coeziunii naționale'. Sper ca atomizarea socio-politica a Romaniei pana la stadiul blocajului pe mizerie sa nu fie o functie a democratiei liberale. Adica sper ca elita romaneasca sa poata coagula un plan de salvare, chiar daca-i trecut putin de miezul noptii. Altfel, Draghi, vom ajunge cetateni din fosta Romanie.
In sensul acesta este exemplara ultima piesa din decalogul electoral al d-lui Severin prin identificarea obiectivului imperativ si imediat de tzara: 'refacerea coeziunii naționale'. Sper ca atomizarea socio-politica a Romaniei pana la stadiul blocajului pe mizerie sa nu fie o functie a democratiei liberale. Adica sper ca elita romaneasca sa poata coagula un plan de salvare, chiar daca-i trecut putin de miezul noptii. Altfel, Draghi, vom ajunge cetateni din fosta Romanie.
D.P OK Prospectiv A-z,
uite cum vad eu lucrurile, asa ca un spirit mai simplist, ingineresc: ai la
dispozitie un zero si un minus infinit cu care iti poti inmulti dorintele
pentru a le transforma in realitate. Care e varianta preferabila?
De acord cu ce spune domnul Adrian Severin legat de coeziunea nationala. Dar practic, cum sa ajungi la ea? Cu domnul Melescanu care are 2% din intentia de vot? Cum o sa poata domnia sa explice "alegatorului tipic" ca un fost agent SIE e rau, dar un fost director SIE e bun? Ca un "traseist batran" e preferabil unui "carlan necopt"? Nu ma refer la argumente rationale aici, ci la cele care tin la "alegatorul tipic" al Romaniei anului 2014.
Sau se are in vedere un scenariu in care Ponta va fi eliminat din competitie "prin mijloace specifice", permitand-i lui Melescanu sa ajunga in turul doi? Care va fi reactia "sustinatorilor tipici" a lui Ponta cand il vor identifica pe Melescanu si nu pe Johannis ca cel care a pus piedica fatului lor frumos? Sau cand va realiza ca "tot o manareala a securitatii" e. Merita riscul? Putem derula, daca vrei, si alte scenarii care ar fortza ajungerea lui Melescanu in turul doi, de ex. si Ponta si Johannis ar putea fi scosi amandoi din competitie "prin mijloace neconventionale", dar atunci riscul e si mai mare, nu crezi?
De acord cu ce spune domnul Adrian Severin legat de coeziunea nationala. Dar practic, cum sa ajungi la ea? Cu domnul Melescanu care are 2% din intentia de vot? Cum o sa poata domnia sa explice "alegatorului tipic" ca un fost agent SIE e rau, dar un fost director SIE e bun? Ca un "traseist batran" e preferabil unui "carlan necopt"? Nu ma refer la argumente rationale aici, ci la cele care tin la "alegatorul tipic" al Romaniei anului 2014.
Sau se are in vedere un scenariu in care Ponta va fi eliminat din competitie "prin mijloace specifice", permitand-i lui Melescanu sa ajunga in turul doi? Care va fi reactia "sustinatorilor tipici" a lui Ponta cand il vor identifica pe Melescanu si nu pe Johannis ca cel care a pus piedica fatului lor frumos? Sau cand va realiza ca "tot o manareala a securitatii" e. Merita riscul? Putem derula, daca vrei, si alte scenarii care ar fortza ajungerea lui Melescanu in turul doi, de ex. si Ponta si Johannis ar putea fi scosi amandoi din competitie "prin mijloace neconventionale", dar atunci riscul e si mai mare, nu crezi?
C.G Ok, Acum am inteles
si av dau dreptate. Nu a nicercat sa faca nimic desi avea posibilitatea.
Corect!
P.A-z Draghi,
eu am scris: "Adica sper ca elita romaneasca sa poata coagula un plan de
salvare, chiar daca-i trecut putin de miezul noptii." Nu m-am referit la
alegatorul tipic.
O.L scria odata aici ca rezultatele sunt atat de divortate de intentii intr-un proces electoral ca te-ai gandi sa scutesti niste cheltuieli alegand dintre candidati la intamplare--dai cu zarul. Daca nu aflu mai multe dela candidatul Melescanu, mai ales in punctele acestea spinoase, si/sau daca nu vad o sustinere mai larga in cadrul elitei romanesti pentru Melescanu, cred ca as recurge la zar.
P.S. Fericit trebuie sa fie cel care e capabil in conditiile acestea sa cuantifice!
O.L scria odata aici ca rezultatele sunt atat de divortate de intentii intr-un proces electoral ca te-ai gandi sa scutesti niste cheltuieli alegand dintre candidati la intamplare--dai cu zarul. Daca nu aflu mai multe dela candidatul Melescanu, mai ales in punctele acestea spinoase, si/sau daca nu vad o sustinere mai larga in cadrul elitei romanesti pentru Melescanu, cred ca as recurge la zar.
P.S. Fericit trebuie sa fie cel care e capabil in conditiile acestea sa cuantifice!
P.A-z .
Cum scriam, o sa avem Armaghedon pe justitie si dincolo de alegerile presidentiale.
http://www.cotidianul.ro/procurorul-general-intalnire-cu.../
Cum scriam, o sa avem Armaghedon pe justitie si dincolo de alegerile presidentiale.
http://www.cotidianul.ro/procurorul-general-intalnire-cu.../
S.D Ce s-ar intampla
daca alte documente secrete ar fi uitate pe ici, pe colo?
http://www.hotnews.ro/stiri-esential-18311265-rares...
http://www.hotnews.ro/stiri-esential-18311265-rares...
Viorel
Straoanu S-ar putea ca niste dosare
sa fie puse-repuse pe rolurile instantelor de judecata,vor urma procese
matusalemice cu inculpati bolnavi de deviatie de sept care nu suporta arestul (
s-a intimplat in mandatul ministrului Dejeu ),cu invocare de execeptii si
recuzare de instante,cu schimbari de Guvern ,de CSM ,sefi de DNA etc pe
criterii politice .In acest timp inculpatii vor imbatrini ,unii isi vor da
obstescul sfirsit,unii vor face 2/3 din eventuala pedeapsa redusa si aceea pt
faptul ca spuneau inainte de culcare ,,inger ingerasul meu " dovada clara
ca nu vor mai fura 90 mii de HA de teren,de ex,altii vor fi gratiati , vor da
Statul in judecata la CEDO si vor lua niste bani pt ca in inchisoare nu au avut
tv full hd si Taraf tv ...Unii mai smecheri isi vor fi pus averile ala adapost
de sechestru si cind vor fi iesit de la mititica vor fi mers la mare in Caraibe
,ca onor general Stanculescu.Eu asta vad de 25 de ani.Bine,vad si am vazut
muuult mai multe legate de subiectul de fata dar nu pot comenta despre toate
cite le-am bagat seama.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu