duminică, 23 octombrie 2016

Pe ultima suta, incep livrarile

Pe ultima suta, incep livrarile – 2 septembrie 2016


Dinica Roman
Intra pe ultima suta (de zile) asa ca incep livrarile

 

 

Cioloș anunță PRIVATIZAREA portului Constanța

Premierul Dacian Cioloș a anunțat că privatizarea portului Constanța va avea loc după ce acesta va deveni performant. "Am transmis și acolo, pentru că

FLUX24.RO

 

Smaranda Dobrescu Ciolos vorbeste in principiu, nu ca ar face-o in acest mandat in care cel putin 9 ministri au fost schimbati.. Parlamentul cat ar fi el de interesat doar de alegeri nu ar putea sa aprobe asa ceva. Daca devine performant portul Constanta de ce sa nu ne bucuram exclusiv de performanta dobandita si trebuie sa-l dam altora pentru te miri ce..El trebuie oprit sa mai creada ca bijuteriile Coroanei le-a mostenit ca sa le instraineze. Si ce daca nu avem Schengen?

 

Mihai Ion Turcu Olanda !?

 

Smaranda Dobrescu Da.

 

Doina Nicolescu Ce am inteles eu: Mai facem niste investitii si pe urma facem cadou portul uneu firma straine, caci nimeni nu va plati pretul real. Ce nu inteleg eu este dece trebuie privatizat?

 

Prospectiv A-z .
Pentru ca acapararea monopolurilor naturale din colonii este parte din planul centrului. Initial, premiantii romani din anii 1990 au distrus/instrainat monopoluri naturale pentru a incuraja "competitia" si a ajunge/ramane in gratiile celor care le agatau tinichele cu snur de rever..

.

Smaranda Dobrescu O iesire la rampa recenta a lui Lagarde amintea tarilor europene si dadea nemultumita din cap ca au lasat-o mai moale cu cresterea productivitatii. Poate ca si productivitatea are limite tehnologice si de nivel salarial de subzistenta. Daca se invoca in afara de performanta si cine stie ce productivitate raportata la Rotterdam ai nostri vor gasi raspunsuri? Nu, nu Flavius, decidentii :-)


Preda Mihailescu Este asta confirmarea zvonurilor ca au vandut gratis Constanta la Rotterdam? Domnul Ciolos daca doreste sa marcheze o diferenta, oare nu ar fi prudent sa evite termenul golit de continut si incarcat de spagi "privatizare", fiind mai concret cu privire la conditii si la avantajele pentru tara Romaneasca, pe care spera macar sa le obtina?

 

Smaranda Dobrescu NU prea s-a vorbit nici pana acum in termenii reali si in totalitate la nicio instrainare de marca. Chiar si cele trecute prin Parlament aveau ceva hiatusuri..

 

Dinica Roman nici un avantaj sau conditie nu mai poate justifica vreo impozitie externa, Romania nu mai este in pozitie sa negocieze, Romania fie afirma, fie dispare.


Mihai Ion Turcu Sunt total impotriva. Portul Constanta este obiecvtiv strategic national.

 

Preda Mihailescu Mihai Ion Turcu @ Absolut de acord. Cum se poate frana o asemenea deriva? Este adevarat ca auzeam si in Polonia ca au pierdut Danzigul, dar referinta era mai mult la santierul naval - poate si acolo se va merge mai departe ...

 

Mihai Ion Turcu Preda Mihailescu @ Nu am idee cine ar putea scoate in strada orasele mari ?

 

Smaranda Dobrescu Tineti minte, ca pe vremea primarului Mazare se facuse o propunere ca portul sa intre in proportie de o treime in proprietatea Constantei, si ceva mai mult de o treime in administrarea fondului Proprietatea (Gittenstein)? Nu stiu daca s-a pus sau nu in practica ceva..

 

Doina Nicolescu Nicio sansa! Jafurile vor continua pana cad romanii vor constata ca nu mai au tara.

Niciun comentariu: