vineri, 28 octombrie 2016

Homeschooling

Homeschooling – 17 septembrie 2016


Stefan Kovacs
 

Dl. ministru Dumitru este prost consiliat- măcar dacă ar fi doar atâta. A vorbi despre homeschooling ca o alternativă la sistemul educațional actual e cam la fel cu a te întreba ce senzații ai ca schilod atunci când tu ești întreg. Homeschooling e fie o chestie legată de credințe și idei religioase- considerate ca incompatibile cu ce se predă la școală- în cazul SUA la diverșii amiși- fie niște fițe de părinte convins că are bani sau că e mai deștept decât profesorii ăia de la școală.


Prospectiv A-z  .

Home schooling nu-i conditionat doar de religie, cat mai ales de calitatea MIZERABILA a invatamentului elementar--pre-universitar american. Este, cum sugereaza plastic dl. Kovacs, o frectie la piciorul disparut al ologului. Pentru Romania ar fi continuarea porcariilor de 26 de ani la un nivel... tehnocratic. Astept reactia primului profesor dela Cotroceni!

 

Prospectiv A-z .
Home schooling nu-i conditionat doar de religie, cat mai ales de calitatea MIZERABILA a invatamentului elementar--pre-universitar american. Este, cum sugereaza plastic dl. Kovacs, o frectie la piciorul disparut al ologului. Pentru Romania ar fi continuarea porcariilor de 26 de ani la un nivel... tehnocratic. Astept reactia primului profesor dela Cotroceni!

 

Stefan Kovacs Cer scuze- chestia cu calitatea slabă n-am știut-o. Am aflat anul trecut de niște nemți care au trebuit să ceară azil politic în SUA pentru că se pare că în Germania e o infracțiune să nu-ți trimiți copiii la școală.

 

Prospectiv A-z .
Sunt germani si germani, insa orice motiv e bun pentru a te stramuta...

 

Mihai Ion Turcu Din invatamantul romaneasc au disparut invatamantul profesional care producea muncitori calificati, invatamantul liceal seral, buna parte din invatamantul tehnic liceal si postliceal neuniversitar, corespunzator si locurile de munca cerand atestare scolara corespunzatoare acestor forme de instruire. In expansiune a fost invatamantul universitar cu observatia ca Romania este pe loc codas privind numarul licentiatilor universitari ca si privind nivelul calitativ expertizat al universitatilor. Pentru a exista liberacirculatie a fortsei de munca calificate implicit a valabilitatii UE a certificatelor de studii si calificare, suntem obligati sa ne incadram in formele de organizare europene ale invatamantului. Intelegem ca exista un deficit de forta de munca calificata, insine fiind in situatia de exportatori de forta de munca sau munca salariata in multinationalele cu investitii in Romania. Avem somaj dar si oferta de locuri de munca nesatisfacuta. problema nu este a ofertei de gradinite si invatamnt sofisticat ci a unui sistem de invatamant, a celui public in primul rand, 40% din populatie fiind oameni saraci, care sa ofere instructie diferentiata dupa aptitudini in acord cu posibilitatile de plasamentul social remunerat.

 

Eugénia Paraschiv Nu a dispărut înváţámîntul liceal seral, e secondat de cel la frecvenţá redusá...

 

Mihai Ion Turcu Eugénia Paraschiv @Invatamantul seral a fost invatamant efectiv. Invatamantul cu frecventa redusa este apa de ploaie.Sunt in cunosctinta de cauza.

 

Preda Mihailescu Invatamantul scolar de specialitate - Berufsschule si Lehre - sunt in reducere masiva si in Germania si Eövetia. Asigirau o mana de lucru calificata de calitate care a dis la renumele acestor industrii. Productia fiind stramutata in Asia ...

 

Eugénia Paraschiv Haosul e mult mai ușor de acceptat decît rigoarea curriculară http://m.b1.ro/.../am-retras-o-pe-sofia-de-la-scoala-de...

 

 

"Am retras-o pe Sofia de la școală. De tot". Dana Nălbaru, decizie în cazul fiicei.…

M.B1.RO

 

Stefan Kovacs Doi părinți drăguți, ușor tâmpiți și totalmente inconștienți- în loc să facă o listă clară "Nu ne place" și să o discute cu școala- iar dacă nu se poate să meargă mai sus- fac un astfel de gest absurd dar bun pentru mass-media.

 

Eugénia Paraschiv apare la orizont deja reformat alt self made man/ipulării livrat....

 

Mihai Ion Turcu Mersul la scoala , inafara de instructie si oarecare educatie are valoare in formarea sociala a copilului-adolescentului.Cata vreme omenira a existat in comunitati gtentilice in natura si pe seama naturii n-a existat scoala, copilul invata de la parinti si comunitatea gentilica ce trebuia sa stie pentru a exista si a exista social, diferentiat baietii si fetele potrivit diviziunii muncii si rolurilor sociale.Si in acest stadiu exista si exista aducere in colectivitate de puberi a baietilor, activitatea lor viitoare urmand sa fie in echipa (vanatoarea si razboiul). Un copil care nu are relatie permanenta cu egalii si este tinut intr-o relatie continua doar su preponderent cu adultii (parintii) are probleme de constituire a personalitatii proprii. In plus parintii nu sunt autoritati institutionale. Persoana moderna este in relatii complexe cu institutii. Scoala si profesorii exercita autoritate institutionala la care trebuie sa se adaptreze. etc. In colectivitatea intre egali se constituie ierarhii si competitie, componenta sociala, copiulul adolescentul trebuie sa se repereze pe sine in in raport cu altii sau cu standardele de evaluare care motiveaza efortul propriu de autoconstruct etc. Insertia sociala cere certificate scolare si atestate de competenta. faptul ca parintilor nu le place scoala si curicula scolara este complet nesemnificativ. Parintii nu au competenta pentru asemenea judecati. In masura in care pot aprecia si compara pot opta pentru o scoala sau alta.


Stefan Kovacs Mihai Ion Turcu Exact. Școala este o mini-societate în care elevul învață să acționeze conform unei structuri cu niște pași stabiliți- care se vor regăsi și în societate, învață să interacționeze și să coopereze, etc.

 

Eugénia Paraschiv Dacă nu știm să gîndim vom fi învățați creativ-empatic....http://www.agerpres.ro/.../aproximativ-90-95-din...

 

 

Aproximativ "90-95% din populația globului nu știe să gândească", susține un…

AGERPRES.RO

 

Stefan Kovacs Nu mai știu de unde e replica aia celebră "Bine că ești tu deștept..."

 

Eugénia Paraschiv :))))))))))))) iaca vin cu cenzura



Eugénia Paraschiv "Eventually we're going to have technology where we can communicate our full sensory experience and emotions to someone through thought," (Interview with Zuckerberg by Max Chafkin, Vanity Fair, Oct 2015).https://diem25.org/the-summer-of-pokemon-go/

 

 

The summer of 'Pokemon GO'

Empathy and anaesthetisation play together in the dimension of Immersive technology.

DIEM25.ORG

 

Stefan Kovacs Groaznic. Nu mă interesează (ca profesor care transmite ceva foarte specific- de exemplu cum pot fi gîdilați urșii panda) nici toată experiența senzitivă și nici emoțiile elevilor. Spre rușinea mea.



Stefan Kovacs Homeschooling ar trebui acceptat DOAR în cazul copiilor cu dizabilități care nu pot veni și sta la școală.

 

Mihai Ion Turcu Nu stiu care este exact6 felul cercetarii invocate, inteleg ca este vorba de gandirea independenta si creativa masurata prin capacitate de problematizare si rezolvare de probleme. Intr-o societate foarte structurata si standardizata, mental asistentiala, extrem de preocupata de integrarea sociala a prostilor, nu este rau dar cam exagerat, performanta scolii trebuind sa fie probata prin omogenitatea efectelor instructiv educative, omogenitate care poate exista doar in jurul mediei, reperul aptitudinii este dat de inteligenta medie, care nu este creativa. La nivel de esantion capacitatea de gandire masurata nu se distribuie pe Gauss.Foarte putini sunt cu adevarat inteligenti QI peste 140. Acestia bine preluati si altfel formati sunt suficienti pentru a duce lumea inainte daca sunt luati in seama.

 

Eugénia Paraschiv Cu statistica oare devine irelevantă logica aristotelică ?

 

Mihai Ion Turcu Cercetarile in cauza se fac pe esantioane si prelucrarea este statistica. Insai instrumentele de investigare includ prelucrari statistice.

 

Eugénia Paraschiv Întrebarea mea era alta.Care e locul logicii aristotelice în raport cu logic(iile)a cercetarea ştiinţificá?Fie de-i statistică, fizicá cuanticá ori Fantom5(proiect genomic) e nivelul metateoriei în discuţie....


Anna Zelinski Construirea întreținerea școlilor, salariile profesorilor, cheltuieli de la buget. Aceste fonduri le-ar putea redicționa.

 

Stefan Kovacs Păi ar face foarte prost. Pentru că din cultura mea generală au existat doar câțiva oameni care erau foarte buni la de toate. Faptul că părintele X crede că e mai tare decât un corp profesoral de bun simț- nu demonstrează decât că părintele X e un dobitoc.

 

Anna Zelinski De acord cuDv., dincolo de trunchierea programelor școlare care poate fi completată prin meditații pt. cei care au posibilități, există conceptul integrării în grup, primele relaționări ce uneori se cimentează în prietenii de-o viață. Dar eu am simplificat reducând problema mult mai complexă decât factorul economic, deoarece de la an la an interesul decidenților pt. educația nației devine tot mai scăzut.

 

Smaranda Dobrescu Si cine realizeaza aceste deziderate educationale, calitati ale unui viitor bun cetatean cu identitate umana? Colectivitatea ajuta acestui deziderat, sau dimpotriva? Nu vorbesc de programele scolare care pot afecta negativ personalitatea elevului in formare.
"„Identitatea tinerilor este, în primul rând, una umană, prin urmare, elevii trebuie educați întru umanitate, mai pe românește, întru omenie, pornind de la clasicismul greco-latin, de la creștinism, de la morală în general, de la principiile adevărului și ale dreptății, făcute spre binele ființei umane. Căci adevărul și dreptatea, fără bine, se rigidizează și mor. Dar slujirea omenirii în general nu se poate face fără particular, fără prețuirea comunității în care ne-am născut", a subliniat academicianul Ioan Aurel Pop.

 

Prospectiv A-z http://www.cotidianul.ro/este-mai-buna-scoala-acasa-288089/...See More

 

 

Este mai bună școala acasă?

Eliminare din sistem sau şcolari copy-paste?

COTIDIANUL.RO

 

Mihai Ion Turcu Copii nostri au avut in casa doi profesori, o invatatoare, doi medici si un psiholog cadru universitar.Au fost meditati intensiv pentru admiterea (draconica la data respectiva) la universitate. De activitatea lor scolara s-a ocupat exclusiv scoala si universitatea. Personal fiind in universitatea in care ambii au studiat, cu functii de conducere si perfecta relatie cu Rectorii, n-am vorbit vreodata cu vreunul din profesorii lor, mai precis nici n-am stiut cine sunt si ce predau.Cel mare a concurat de doua ori pentru ocuparea unui loc in facultatea in care a dorit sa studieze, concurenta aiuritoare, reusind a II-a oara. In bfacultatea mea media de admitere a fost serii dupa serii peste 9.50. Sutimile contau.Am sfarsit prin a considera ca ne aflam in apsurd. Care putea fi diuferenta constand in o sutime ?

Niciun comentariu: