joi, 2 iulie 2015

Care e ratiunea schimbarii guvernului?

Care e ratiunea schimbarii guvernului? – 10 iunie 2015
Smaranda Dobrescu

O simpla intrebare retorica: Care ar putea fi ratiunea unei basculari dinspre o coalitie de guvernare majoritara spre un orizont nedefinit si incert intr-un context de crestere economica si sociala? Refuz sa cred ca cineva, Presedintele sau PNL ar putea spera in succesul motiunii de cenzura!

 Mihai Ion Turcu Ratiunile pot fi doar "dosnice" .Afalam , sa vedem daca se verifica, cum ca administratia americana a retras viza de acces in state premierului Ponta. (!!?)

 

  S.D   Am citit si eu. Administratia americana i-a retras si lui Adrian Nastase viza de acces inainte ca acesta sa fi avut o pronuntare definitiva.probabil ca stanga se bucura de un regim special.

 

  M.I.T  Ponta infirma ca ar exista o asemenea masura simbolica, scandaloasa la urma urmei fiind vorba de premierul unui stat aliat.

S.D  E posibil ca ratiunea pe care o caut eu sa fie doar dorinta de a obisnui populatia cu ideea ca guvernul, premierul sunt slabi, sunt corupti, etc Un fel de compensare negativa a celor cateva fapte pozitive. Dupa parerea mea ar fi ramas democrati si mai principiali daca ar fi asteptat liberalizarea pretului la gaze incepand cu 1 iulie.Nu i-ar fi invinuit nimeni de pactizare cu institutii de forta in

M.I.T  Exista teoria potrivit careia 'coloniile interne" trebuie sa fie instabile politic cu guverne slabe si inalti demnitari vulnerabili.

Corina Leșan Cand parlamentarii simt tendinta electoratului de a schimba macazul, atunci majoritatea se poate schimba. Acum nu e o astfel de situtie. Opinia mea este ca PPE-ul simte ca exista riscul ca, la alegerile din 2016, partidele populare din Romania sa nu castige. Au crezut ca guvernul Ponta isi frange gatul pe partea economica si asta ar fi fost de ajuns ca ei sa aiba drum liber spre castigarea alegerilor.

  S.D  http://www.cotidianul.ro/ce-capcana-i-a-intins-sri-lui.../

  Roxana Iordache Păi de-asta ziceam că Ponta îngroapă PSD, fiindcă demisia lui ar deschide calea desemnării unui premier din partea dv. Şi v-am nominalizat printre personalităţile onorabile pentru funcţia de prim-ministru. Dacă PSD se curăţă de mafie, obligă şi opoziţia să o facă. În caz contrar, rămâne mafia transpartinică securistică.

S.D  Multumesc, Roxana ca te-ai gandit la mine. Eu am parasit partidul in urma cu multi ani iar motivele de atunci au ramas aceleasi. Constante imi sunt insa valentele cu stanga sau cum s-o mai numi acum doctrina care presupune echitate si solidaritate. Pe Ponta l-am criticat adesea in primul rand pentru ca sub aparentele stangii facea o politica de dreapta. Totusi, draga Roxana procedura folosita de justitie in combinatie cu SRI nu o pot accepta. Odata in plus, Rus a dovedit prin simulata scapare in exprimare cu acelasi subiect cu cel al motiunii ca lucrurile au fost parte a unui scenariu, facut pe genunchi de catre cei care stiu in general sa scrie scenarii la comanda.

Niciun comentariu: