miercuri, 15 aprilie 2015

Posibile scenarii pentru alegerile prezidentiale - 15 aprilie 2014



Posibile scenarii pentru alegerile prezidentiale – 15 aprilie 2014
Gheorghe Gradinaru
știri, analize si comentarii politice si geopolitice
powerpolitics.ro
  Smaranda Dobrescu Povestea ia in considerare toatre variantele posibile, nu variantele cu oarece probabilitate sa aibe loc,; de aceea este relativ greu de urmarit. Doua prezumtii cel putin eu , le exclud: 1. Tandem de tip coabitare, proaspat dezastru in mintea romanilor. De ce ar vota alegatorii captivi ai stangii un prim ministru de dreapta dintr-o formula cu presedinte de stanga? Ca sa perpetueze politica neoliberala? 2. De ce ar vota romanii refacerea USL? Nu vor fi tot aceeasi politicieni de ambele parti care si-au furat caciula la caderea intunericului? Oare doar Antonescu a fost vinovat de rupere? Nu a avut parte de votul intregii conduceri?

  G.G  Eu cred ca premiza de la care se pleaca este gresita-vezi doamne ca lupta politica se va da intre dreapta si stanga-in opinia mea aceasta iopoteza va fi valabila pt alegerile dupa 2014. Acum lupta politica care va conta pentru actualele alegeri este pro si anti Basescu.
  S.D  Daca pe fondul pro si anti basescu va aparea si un program surpriza, inovator si bun pentru tara, lucrurile se pot nuanta.
  G.G  Categoric da, Estimarea mea se referea la ce va conta/va face diferenta.Este la fel in opinia mea cu strategia lui Base in 2009 cand a introdus la19 ani de la revolutie tema anticomunista in alegeri.
  Carmen Rodikaa tema "anticomunista" a lui Basescu nu prea se potriveste cu ceea ce doreste Smaranda... Program "inovator si bun pentru tara" - putin probabil. Desi in vorbe se mai poate, cu practica e mai greu
S.D  Nimic din ce doresc sau gandesc eu ca ar fi benefic in sens larg nu se poate indeplini in prezenta lui Basescu. Mai raman si alte necunoscute dar sine- qua-nonul e legat de Basescu.

Niciun comentariu: