sâmbătă, 18 aprilie 2015

Alexandru Botu November 22, 2014 De weekend. In mai multe situatii am avut sentimentul ca mi se intampla cam asa: fara sa-mi amintesc motivul, dintr-o ulita, veneam framantat de ganduri care ma cam deconectau de vecinataturi si ma trezeam pe o strada pe care forfoteau alaiuri de demonstranti. Auzeam cum strigau si declamau sloganuri, vanturau lozinci multicolore, ventilau aerul cu steaguri si chiar cantau coristic ceva sacadat, cu fnal amenintator. Fara sa ma dezmeticesc suficient si fara sa stiu prea bine ce ma indemna, intrebam pe cate unul ce se intampla acolo, ce doresc ei, acei oameni care marsaluiau impreuna. Toti imi intorceau priviri de pus la punct, de fixare, chiar de desconsiderare pentru ignoranta mea si treceau superiori mai departe. Obiectivele lor erau mult prea mari pentru a le explica si unora ca mine. Noroc ca strazile in care afluesc in astfel de situatii sunt asfaltate si dupa demonstranti nu ramane praful ravasit! Raman doar eu nedumerit si aiurit ca a lui Parizianu... Ionel Iani Velciov Pentru unii scopul suprem este "o actiune", pentru altii "o tinta" ... Prospectiv A-z . Lumea pare miscata numai de astfel de impulsuri. Doar pare, caci cei astfel impulsionati n-au cu sa determine facatura. Pentru aia trebuie sa existi la alt nivel.

Niciun comentariu: