luni, 15 ianuarie 2018

ROMAN EPISTOLAR CONTEMPORAN


”Dragă Căline, eu îmi asum bunele şi relele mandatelor mele! Domnul Călin Anton Constantin Popescu Tăriceanu atacă, nici mai mult, nici mai puţin, folosirea instituţiilor statului în lupta politică în timpul mandatului meu. Greşit! Eu nu am folosit niciodată instituţiile statului în lupta politică. Nu susţin că am reuşit să construiesc un stat perfect, dar, cu certitudine, am construit un stat pe care nu v-aţi mai putut urina” ( Băsescu Traian , fost președinte care vorbește despre urinat în cunoștință de cauză căci știe ce înseamnă presiunea teribilă în niște rinichi greu încercați de șprițuri înnodate... și care „nu a folosit niciodată instituţiile statului în lupta politică” ... decât pentru Năstase... și Voiculescu... și Șereș... și Remeș... și Rușanu... și Pantiș... și Babiuc... și Chiuariu... și Dragnea...da' pentru Mircia Gutău, nu, în nici un caz, că acolo chiar n-a știut Livia Stanciu ce-și dorește el și l-a băgat la pârnaie din proprie inițiativă, crezând că-i face lui o plăcere )
Dragă Traiane „... după 11 ani de la «bilețelul roz», azi îi dau dreptate lui Tăriceanu și îi apreciez poziția curajoasă, constantă și argumentată în favoarea reinstaurării democrației și împotriva abuzurilor pe care le comit în România, reprezentanții puterii oculte a serviciilor secrete și a(i) justitiei de tip «câmp tactic». Viața nu încetează să ne ofere șansa de a învăța din greșelile trecutului...” dintre care tu, Traiane, ai fost nu numai cea mai evidentă, ci și cea mai rușinoasă... că nu mi-a fost ușor să mă afișez cu tine, să te car acasă de la cârciumă, să-ți pun pungi cu gheață pe chelie, să-nțeleg la ce naiba te uiți cu ochii ăia împrăștiați, la sticla de Chivas Royal sau la decolteul meu , să-ți aduc zeamă de varză la prima oră, ca să te poți ridica dintre perne și să-ți iau apărarea în toate emisiunile televizate deși știam că ăia au dreptate absolută... Dar după 11 ani îmi dau seama că nu tu ești un bărbat adevărat, cum îmi place mie, ci Tăriceanu e genul meu ! Idiotule, dacă nu-mi pierdeam timpul cu tine poate că aveam o șansă măcar când s-a hotărât Călin să se însoare a patra oară! ( Udrea Elena, fostă săritoare cu parașuta, fostă candidată la președinție, fostă „blonda de la Golden Blitz” , femeia totală care totuși are nevoie de un bărbat care s-o apere de ăia care vor s-o vâre la pușcărie, și nu doar să se-mbete praștie de supărare când se întâmplă nenorocirea)
Dragă Elena, tu să nu te orientezi cumva către Klaus , căci „...până la urmă, trebuie trasă ... concluzia că el face exact aceeaşi greşeală pe care a făcut-o predecesorul său, Traian Băsescu, de a folosi aceste forţe represive ale statului pentru a tranşa lupta politică, pentru a-şi elimina adversarii, pentru a distorsiona, prin distribuirea de ştiri false, percepţia publică. Şi o face amplu şi grosolan. Am văzut că adoptă exact acelaşi stil de a face politică cu cel al lui Traian Băsescu. A menţinut, a preluat exact aceleaşi metehne de la Băsescu, mai puţin, sigur, calităţile lui”... iar când spun „calitățile lui” chiar nu știu care sunt alea , dar vreau să fiu politicos .( Călin Popescu Tăriceanu, care a aflat cu stupoare, după 11 ani, că Elenei Udrea îi pare rău că a dat bilețelul roz la presă... și care constată, pe propria lui piele, că și-n politică e ca-n viața de zi cu zi : „qui s'aime se taquine”, cum s-ar spune... )


Image may contain: 1 person

Niciun comentariu: