marți, 28 aprilie 2015

Bun, descopera si altii acum ca nu se poate discuta cu asa-zisa "elita":http://www.contributors.ro/…/de-ce-am-plecat-de-la-contrib…/
Culmea e ca, in plina epoca post-industriala, spatiala si globala, suntem cu totii blestemati sa tot re-re-re-redescoperim roata (de automobil, nu de caruta, ca pe aia de caruta nu ne mai lasa UE si corporatiile
sa o descoperim, ca nu se poate breveta). Descoperim o data la 5-10 ani ca aceiasi oameni umbla mereu cu aceeasi cioara vopsita. Prea tarziu. Degeaba.
Imi scriu oameni care imi spun, dupa 5-6 ani cum ca mare dreptate am avut cand spuneam una si alta. Multumesc! Dar nu scriam ca sa dovedesc ca am dreptate. Sau ca sa fac piruete eseistice (astea se pot face pe subiecte ne-contondente, cu detasare estetica). Scriam ca sa "pun umarul". Si am observat ca puneam umarul la durerea in cot a altora. Asadar, la ce bun, tovarasi? Prea tarziu. A trecut momentul, anul, deceniul. Viata. Si a mea, si a lor.
Cine se scoala de dimineata departe ajunge. Aiurea. Pentru ca ai de se scoala tarziu ii fac si pe ai de se desteapta devreme sa se scoale devreme degeaba. Stau in frig si asteapta sa-si traga adormitii, bajbaind, izmenele.
Asa ca hai sa ne intoarcem cu totii pe partea cealalta. Somn usor. Ne intalnim cincinalul sau deceniul viitor. Cand i se va mai aprinde inca unuia un beculet (http://www.screenhog.com/sketch/LightbulbIdea.jpg). Si putem sarbatori mareata realizare.

  • Un Prospectiv .

    La cat mimetism e in Romania, cel mai probabil se vor trezi intai altii, mai aproape de centru, dupa aceea romanii. 


    Ce se poate face este sa lasam cate un semn, ici si colo, cum ca planeta la timpul asta a fost locuita si de romani dashteptzi si cinstiti.

    Adriana Gorga pare ca a fost iritata de lipsa de caracter a cameleonului Volodyia. Pe mine ma intriga altceva: Ea inca se lupta cu comunistii, ea inca traseaza baricada intre anti-comunisti si ceilalti. Cam simplutza.

Niciun comentariu: