marți, 28 aprilie 2015

“Loialitatea mea este una faţă de patrie, nu faţă de instituţiile şi ocupanţii trecători ale acestora. Patria este o entitate reală, fundamentală şi eternă; este cea care...
ZIARISTIONLINE.RO

  • Un Prospectiv .
    Se vede ca a avut timp sa citeasca. Nu stiu daca si cititorii lui, mai ales cand nu vezi ceva despre rolul nefast al serviciilor romanesti--cel putin la nivel de perceptie daca nu si in balanta.

  • Gheorghe Gradinaru Un Prospectiv corect , ce spui este de bun simt, dar persoana nu are nici un interes, in acest sens, ca sa nu mai spun ca o asemenea tema este greu de abordat, in mod echilibrat si documentat pe FB

  • Gheorghe Gradinaru Ce cred eu ca se poate discuta este modul in care s-a exercitat/ daca s-a exercitat controlul parlamentar asupra serviciilor secrete in ultimii 20 de ani si ce garantii avem ca nu se va repeta istoria securitatii.

  • Un Prospectiv .
    Hmm, ridici niste probleme serioase, GG. Daca acolo bate si va ajunge Turcu, e OK. Deocamdata, nu stiu cate diferente sunt intre Secu si servicii, mi-e teama ca-i acelasi lucru, mai pe fatza si mai fara dintzi.


    Pana una alta, sper ca elita romaneasca se sesizeze ca pericolul iminent este al unei justitii de capul ei... Nu mi-e clar, de exemplu, de ce-l infunda pe Carabulea--pe care nu-l cunosc, dar a carui problema de lichiditate o inteleg si cam la fel se rezolva peste tot--de fapt, in unele cazuri, statul intervineca o entitate de genul asta sa nu intre in faliment din cauza lipsei de lichiditate pe moment...

  • Gheorghe Gradinaru Un Prospectiv sa sti ca nu m-am consultat cu TL. Personal eu cred ca persoana ar vrea sa revina si de aceea incepe sa tatoneze...

  • Un Prospectiv .
    Ei, asa da, deja vorbim in alta parte... 


    E anotimpul lor, miroase a oportunitate cu un asa lung sir de alegeri. Vor (mai) crede romanii in salvatori din servicii?!

Niciun comentariu: