duminică, 23 octombrie 2016

Ucraina, camp de bataie

Ucraina, camp de bataie – 22 august 2016


Dinica Roman

Daca atenienii de rand ar fi inteles ce spun barbarii sau cetatenii Imperiului Roman ar fi inteles ce spun triburile invadatoare germanice, care ar fi fost istoria? Iata ce spune acest barbar al zilele noastre:

 

 

Battlefield Ukraine. Andrey Fursov

Many domestic and foreign interests coincided to create the Banderite coup d'état in Ukraine. Andrey Fursov, historian and sociologist, explains who needed w...

YOUTUBE.COM

 

Preda Mihailescu Barbarii vorbesc MULT. Exista un pasaj unde se poate urmari mai concentrat ce are de spus? Am inteles ca trebuie sa recucereasca "teritoriile pierdute", ca Romanovii si ca Stalin. Dar ... pana unde?

 

Mihai Ion Turcu Greu de urmarit , discurs dens si rapid, bine documentat si franc.Merita efortul.

 

Preda Mihailescu Mihai Ion Turcu @ Am vazut abea dupa aceea ca este vechi de doi ani, deci pe viu. Mai penibil pe site este comentarul imens de lung al unui individ care vorbeste de parca ar fi un reporter american in Rusia, si care le canta in struna, si pare sa salute si cultul lui Stalin, iar critica lui ca ceva montat de "occident". Exista oameni in egala masura influenti si dezaxati. Ma refer la acest jurnalist.

Tonul franc l-am remarcat si eu.


Mihai Ion Turcu Preda Mihailescu 2 N-am avut rabdare sa urmaresc si interventiile ulterioare.

 

Prospectiv A-z .
Pana unde am ajuns cu vizionarea imi dau seama ca:
1) Exista rusi care stiu si discuta deschis cum nu cred ca se face la SNSPA;
2) Romanii n-au motiv sa-si faca iluzii cu Eurasia;
3) In Romania vor fi situatii a caror gestionare va face pe aceea cu Referendumul din 2012 sa para joc de inalta societate. Tehnocratia va birui Romania.

 

Prospectiv A-z .
Am terminat de vazut, cu comentarii cu tot. Merita vazut pentru motivele de mai sus si inca vreo cateva:
4) In interbelic, seful finantelor germane, inclusiv in primii ani de nazism, Hjalmar Horace Greeley Schacht le spunea finantatorilor anglo-americani sa continue creditarea Germaniei caci Hitler avea sa transforme toata Europa intr-o Venetie;
5) Anumiti rusi cred ca solutia sta in refacerea a ceea ce ar fi o noua Uniune Sovietica, cu egalitate de venituri si economie de comanda si control;
6) Se pare ca si in Rusia sunt diferite centre de putere, Putin reprezentand doar unul dintre acestea;
7) Rusii opereaza cu o cantitate apreciabila de fantezie;
8) Ma infioara paralelele involuntare romano-ucrainiene;
9) Rusii nu-si pun problema sa riposteze altfel decat asimetric. Ei ar vrea sa ramana totul inghetat si batalia sa se dea asimetric/prin proxies--scriam la Grupul Prospectiv in sensul asta imediat dupa Soci cum rusii aveau sa treaca la scanarea terenului NATO pentru vulnerabilitati;
10) A se vedea si rolul diverselor institutii in societatea in tranzitie: NGOuri, Universitatea Central Europeana dela Budapesta, servicii secrete straine la intersectia cu oligarhii locali etc.

 

Preda Mihailescu Prospectiv A-z @ "Se pare ca si in Rusia sunt diferite centre de putere, Putin reprezentand doar unul dintre acestea;" - este ceea ce imi spune si un bun amic Ucrainean din Galitia (Lviv). Ca Putin este chiar moderat, si in armata exista factiuni influente care se joaca cu imaginatii nucleare, fara nici o inhibitie, si il considera pe Putin caldutz. Lume complicata.

 

Dinica Roman Am vazut recent un film rusesc facut cu bani de la Ministerul Culturii rusesc (adica nu cu bani sorosisti) si mi-am adus aminte de credinta lui Fursov cum Rusia va trebui sa revina la economie de comanda si control. Incep sa inteleg mai bine ce a spus Fursov.

Cei care au vazut sau vor vedea filmul si traiesc in Romania poate ca au sa comenteze pana unde se aseamana lucrurile...

https://www.amazon.com/Fool-Artyom-Bystrov/dp/B01BGDHYRQ

 

 

The Fool

A dramatic tale worthy of Dostoyevsky, The Fool tells the story of one man s fight against a corrupt political…

Niciun comentariu: