joi, 27 octombrie 2016

ANR in ofensiva

ANR in ofensiva – 7 octombrie 2016

 
Preda Mihailescu shared Marian Munteanu's post.

 

Marian Munteanu

Alianța Noastră România în ofensivă! 
Toți patrioții sunt bineveniți alături de noi ! Mizăm și pe sprijinul societății civile patriotice în strangerea de semnături - detalii pe site-ul aliantanoastra.ro.

 

 

Marian Munteanu începe cursa pentru Parlament din Piața Universității: Dacă se va continua sistemul politic care a condus România în ultimii 26 de ani, NU ne va fi…

ACTIVENEWS.RO

 

Vasile Gheorghe De ce nu merge la PRU, domnul Munteanu ? Politica pentru politică și șef ca să fii șef .... ! Deja avem multă gălăgie politică și mulți ne luptam in cuvinte.

 

Preda Mihailescu Vasile Gheorghe @ Marian Munteanu are un blog personal, puteti sa il intrebati. Personal nu vad ca Marian Munteanu sa doreasca sa fie sef. A fost destul sef, in Piata, cu toate consecintele, in mod normal i-a ajuns ... considerentele sunt altele. Cred ca le recunoastem cand ne uitam exact de ce a fost atacat - a fost atacat tocmai pentru ca le este frica ca este un garant al integritatii si sacrificiului pentru aceasta integritate - si asemenea oameni "nu au voie sa existe".

 

Anna Zelinski Sper să fie așa, Domnule Preda. Este ceasul l 24-lea.

 

Smaranda Dobrescu Preda Mihailescu Atacurile la adresa lui s-au intetit odata cu pocaintele publice ale oamenilor lui Basescu. Undeva s-a produs o cotitura..Sondaje diverse se intrec in a arata cursul descendent al formatiunii lui MM, pe masura ce programul sau electoral denota si destule aspecte pozitive. Or fi romanii desincronizati in privinta prioritatilor de actiune?

 

Vasile Gheorghe Preda Mihailescu , eu nu am atacat pe nimeni, nu sunt nici un membru al PRU, dar cred că patriotismul lui alăturat celor din PRU ar fi pus in valoare si amplificat. Nu trebuie să anulați atfel de opinii decat ale dvs si nici să le socotiți dușmănoase.

 

Smaranda Dobrescu Apropierea de PRU zic eu, de pe margine, s-ar putea face pe baza a doua-trei teme: Stoparea jafului cu terenurile agricole, cu padurile si privatizarile in curs.. At fi suficient sa stopeze in parlament impreuna si cu alti individuali aceste vanzari de tara..

 

Anna Zelinski Cumplit mi se pare că a devenit jenant pt. români, asocierea cu naționalismul extrem. Eu (ca minoritate etnică, scuze pt. confidență), atunci când nu se lansează în lozinci xenofobe, cred că este conștiință, verticalitate și recunoștință pentru tot ceea ce devenim ca oameni.

 

Vasile Gheorghe A fi naționalist, este a avea identitate, a apăra-o și cultiva-o si a o respecta și la alții.

 

Preda Mihailescu Smaranda Dobrescu @ Aveti comentariul care corespunde cel mai bine impresiilor mele - care, ca si cele ale celorlalti, sunt o interpolare a unor date obiective, folosind experienta personala, subiectiva. Reactia sociala romana - aici domnul Turcu este invitat sa verifice ca expert - mie imi pare ca se descrie tot mai acurat in termeni de patologie colectiva, galopanta. 

Asa numitii "intelectuali basisti", de fapt niste oportunisti mai cu papillon, si aproape la fel de maleabili ca modelul lor - acceptat sau tagaduit - din Maryland au desvoltat o frica reala de natiune si tot ce poate sa mai fie reactie vie si sanatoasa a acestei categorii, pe care o neaga de peste 20 de ani. Si deci instinctiv, lovesc cu cea mai mare furie in cei care cauta sa focalizeze resursele neiubite si nefolosite, ale acestui VIU. Si sunt, din motive mai putin rationale cat de domeniu patologicului, foarte eficaci - prin demersuri constientizate sau nu - in a semana indoiala. Aici ajuta de minune faptul ca Romanul, chiar ne-tradator, ne-oportunist, si cu casa lui de valori inca bine ingrijita, se pare ca a inmagazinat indoiala, si se pune mai usor in rezonanta cu mesaje de genul indoiala, decat cu cele de gen mobilizator. Pe scurt - sunt mai mult mecanisme oare cum atavice, de acest gen, decat rationale, care imi par mie sa explice mai bine imensa prudenta colectiva fata de MM. El spune un lucru foarte simplu: am un program esential, minimal "Protectia si recuperarea resurselor nationale, ale solului si subsolului si readucerea invatamantului de stat elementar la un nivel de decenta" - si va sustine PROIECTE si nu neaparat partide, care fac ceva concret in aceasta directie. Mi se pare - cel putin in termeni occidentali - foarte inteligent, simplu si promitator. Acum insa in Romania nimic nu este simplu si promitator, caci mai important este modul cum isi face nodul la cravata, si cum a avut grija sa il incondeieze la timp un Magureanu sau mai stiu eu cine, pentru a putea fi folosit la nevoie condeiul. 

In ceea ce priveste PRU - cei care au indoieli ar putea sa il intrebe pe dl VR. El a fost invitat de respectivul fondator de partid de la prima ora sa participe, si a facut cateva verificari care l-au convins ca acesta este deja programat sa joace rolul fluierasului dela Hammeln: ca si Vadim, programat sa fluiere placut celor cu anumite sensibilitati patriotice, pentru a-i aduna si arunca in mare. Nu trebuie acceptat rezumatul meu, care sunt la distanta, dar explicatia lui VR, care este orice altceva decat neexperimentat , ar putea fi de folos.

 

Preda Mihailescu Vasile Gheorghe @ Perfect de acord! Adevarul este ca nationalisti sanatosi la minte si inima, din natiuni in conflict, se pot intelege deseori mai bine decat politic corecti, care sunt esentialmente instrainati de propriile simtiri.

 

Vasile Gheorghe Nu înțeleg . Iar naționalismul nu are politică și e mână în mână cu patriotismul. Oamenii aceștia au simțul realității, al valorii neamului lor și îl respectă, îl apără.

 

Preda Mihailescu Vasile Gheorghe @ Patrioti prefer si eu, dar nu am nici o problema cu desemnarea sentimentelor pozitive de identitate intr-un neam, cu cuvantul incercat "nationalist". Spuneam acelas lucru despre patrioti. Eu mentionam ca patrioti adevarati pot respecta alti patrioti, chiar in conditii conflictuale. Poti avea o relatie de respect cu un patriot maghiar, care se bazeaza pe sentimentele fata de ai sai, chair daca ideile din mintea lui sunt inacceptabile. Se spune ca Stalin ar fi apreciat pe Antonescu si rebifa pe comunisti spunandu-le "Acela reprezenta Romania, voi nu reprezentati nimic". Si multe alte exemple ... La cazuri de acest gen ma refeream! 

Si nu cred ca indivizi politic corecti, care se bat in piept ca pentru ei natiunea este o notiune invechita samd, pot intr-adevar sa aiba sincere simpatii in afara cercului lor de referinta...

 

Vasile Gheorghe Da. Spuneam si eu despre au respecta si la alții ce apreciezi tu la tine. Cu națiunea ca simplă noțiune, asa sunt educați parlamentarii UE.


Draghi Puterity Marian Munteanu e un fake, IMHO.

 

Vasile Gheorghe De aceea proba lui ar fi să adere la PRU, acolo, dacă e sincer patriot, poate să își pună in valoare ideile si lucrarea lor.

 

Anna Zelinski Nu știu de ce nici mie nu-mi inspiră încredere (instinctiv).


Stefan Kovacs Ce reprezintă dl. MM pentru respectivul partid ? Dacă e vorba despre simbolul Pieței Universității propun să o lăsăm baltă și să vedem cine dă niște mici și bere- cu alte cuvinte dacă dl. MM e sincer ar trebui să facă doi pași în spate și să lase niște figuri mai puțin controversate. Dacă nu, nu.

 

Prospectiv A-z .
Am preluat chiar eu aici materiale ale coprospectivului Marian Munteanu. 

De data asta, preluarea o oblica pe regula : "Din respect pentru misiunea Grupului şi timpul internauţilor, în spatiul Grupului nu este permisă reclama." Mai cu seama in ajun de alegeri, reclama electorala este cu atat mai pacatoasa pentru un grup nepartizan caci discutia se transforma rapid intr-un ping-pong emotional.

Am inca proaspata in memorie experienta de Grup dela alegerile presidentiale. Imi amintesc de sangele varsat intre cei pro-KWJ si pro-Ponta, desi n-am mai auzit pe primii sa spuna ceva cand candidatul lor preferat s-a dovedit altceva decat ceea ce doreau ei sa-i convinga pe toti ca va fi.

Revenind, se pot prelua materiale ale candidatilor politici daca sunt comentate si daca ele contin pozitionari si nu apeluri.

 

Preda Mihailescu Prospectiv A-z @ Am explicat mai sus, in replica data dnei Dobrescu, motivele pentru care atitudinea programatica a lui MM mi se pare simpla, si de aceea pe intelegerea mea usor deformata de eficacitatea - altora - eficace pe calapoade rationale. Stiu ca acestea joaca un rol prea mic. Am explicat si ce stiu despre PRU, si ce pot verifica toti coprospectivii prin dialog cu cei care si-au putut forma mai devreme o opinie directa.

 

Prospectiv A-z .
Dragul meu, comentariul meu era facut din perspectiva editorului. Ce credem fiecare este o alta poveste, la care lumea in general si interlocutorul in particular rezista--am vazut asta si la presidentiale cand s-a produs numai sange rau si nicio conversie.

Eu vreau sa cred ca 'Alianta Noastra' are sanse reale, dupa cum vreau sa stiu ca sansele PSDului nu sunt manarite din triaj. De restul are intr-adevar cine sa se ingrijeasca. Ce va face Alianta Noastra e greu de spus, mi-e cel mai teama, mutatis mutandis, de un CDR reloaded. Dela PSD nu ma astept la cine stie ce, doar ca cei agreati (altii decat AN sau PSD) joaca in mod evident la pierzania neamului!


Mihai Ion Turcu Un partid nou poate cel mult sa treaca pragul electoral pentru a accede in parlament unde promite sa aduca in discutii un punct de vedere national.

 

Dinica Roman https://www.facebook.com/bogdan.alex.duca/posts/10207672181068376

 

Smaranda Dobrescu Retin doua idei ale autorului: una in partea scrisa, alta intr-un comentariu ulterior:
1. Bătălia se poartă în societatea civilă şi cine va controla agenda societăţii civile va controla şi dezbaterile electorale,
2.Vorbesc de implicarea în societatea civilă (a bisericii), de mesaje clare, ferme, critice, de susţinerea unor politici şi condamnarea altora, de indicaţii de vot pentru credincioşi.
Oare e necesar controlul electoratului? Biserica va face politica?

Sa spunem ca realizez cat de importanta trebuie sa fie societatea civila in alegeri. De ce oare atunci, ieri un alt reprezentant al societatii civile facea apel pe FB sa mearga lumea in strada si sa semneze de urgenta tabelele de sustinere intrucat bucurestenii refuza sa semneze? Adevarat ca Nicusor Dan care ba are ba nu are carisma ar avea nevoie de semnaturi..

 

Preda Mihailescu Smaranda Dobrescu @ Pai mi se pare ca exista o societate civila in latenta, masiva si tacuta, cea de care vorbeste Munteanu si exista o societate civila de plastic, modelata fara continut, din afara, inca din '90 de alde 22 etco, si plasticul graitor nu este acelas lucru cu natura tacuta...

 

Draghi Puterity Preda Mihailescu - Si se doreste trezirea, sau controlul acestei "societati civile latente"?

 

Smaranda Dobrescu Preda Mihailescu Cea tacuta daca e a lui MM si nu are sanse dupa parerea autorului. Nu fac presupuneri.Daca se presupune ca societatea civila ar avea cele mai mari sanse, cred ca autorul conteaza pe logoree, nu pe discretie. Nu stiu ce ar trebui sa faca partidele in cazul acesta fara sanse.

 

Prospectiv A-z .
Nu doresc sa incep alta postare in mod neaparat asa ca adaug aici cum observ ca oameni deosebiti se adauga aproape zilnic la 'Alianta Noastra.' Nu-s destui sa incline balanta electorala, dar ar trebui sa dea de gandit celor care pun la indoiala miscarea d-lui Marian Munteanu.

Mie imi de de gandit in sensul care l-am formulat deja aici si anume mi-as dori sa nu se reitereze *succesul* CDR. Pentru asta, dl Munteanu, ca orice lider ridicat de entuziasmul electoral, trebuie sa se asigure ca se inconjoara de cine trebuie si cum trebuie; îi va fi greu, caci numai prin incercari iti dai seama cine te inconjoara.

Au fost deja 2 cazuri in care consilierii sai dreptaci si-au aratat mana: 1) scaderea taxelor care va duce la scaderea coruptiei; 2) ridicarea de blocuri cu 1/3 mai inalte decat cele care ar trebui acum demolate. Repet aceste cazuri pentru ca nu stiu sa fi auzit careva. Si mai important, nu mai vreau sa dovedesc cuiva ca am avut dreptate cu scepticismul. Vreau in primul si ultimul rand ca cei care gandesc destept in favoarea romanilor sa aiba succes, indiferent dela ce partid sunt.

 

Preda Mihailescu Prospectiv A-z @ Tu in esenta spui un lucru, valid dela 22 Decembrie 1989 incoace. Deseurile politice toxice sunt atat de abundente si cameleontice, ca este greu de conceput om caruia sa nu ii gaseasca calcaiul lui Ahile. Unii prieteneste prin sugestii cu noduri ascunse, altii prin calomnii, altii prin alte excese. Cred si eu ca nu exista raspuns la aceasta observatie. Ce este CDR?

 

Prospectiv A-z .
CDR este Conventia Democrata din Romania, acea mare coalitie instalata in locul PDSRului in 1996.



Draghi Puterity Si semnaturile sunt fake? https://www.facebook.com/images/emoji.php/v5/f57/1/16/1f609.png;)


http://www.dcnews.ro/situa-ie-critica-pentru-marian...

 

 

Situație critică pentru Marian Munteanu

La această oră Marian Munteanu strânge semnături în Piața Universității. 

DCNEWS.RO|BY DCNEWS


Anna Zelinski Ce este IMHO?

 

Preda Mihailescu In my humble opinion :-) Adica expresie de precautie, nu este o afirmatie a unui adevar absolut gen "soarele apune la vest".

 

Smaranda Dobrescu "Dupa parerea mea", sau mai elegant, "dupa umila mea parere"

 

Preda Mihailescu Smaranda Dobrescu @ Recunosc, se poate foarte bune exprima si pe romaneste, nu este nevoie de recurgerea la acronime americane. Ma scuz.

 

Smaranda Dobrescu De acord. Nu eu m-am exprimat comme ca :-)

 

Draghi Puterity Mea culpa https://www.facebook.com/images/emoji.php/v5/f51/1/16/1f603.png:D (pe romaneste, imi pare rau). Eu obisnuiesc sa folosesc expresia IMHO https://www.facebook.com/images/emoji.php/v5/f57/1/16/1f609.png;)

Niciun comentariu: