sâmbătă, 2 iulie 2016

O gluma amaruie, cu iz de uichend si nu prea

O gluma amaruie, cu iz de uichend si nu prea...
Via George Serban
S-a deschis Mol ul antiracheta de la Deveselu. Prudenti, pana nu ne prindem exact in ce directie trage, politicienii de rang superior s-au eschivat. N-a fost nici Preș, nici Valerio Zgonderas. L-au trimis pe Julien.
Acu' eu zic sa fim optimisti si sa lasam fiorul securitatii nationale sa ne furnice prin madulare.
Ca, fiind urmasii lui Traian, cu sange de Traian, trebuie sa ne amintim strigatul de lupta al romanilor contemporani:
Aqua fresca,
Vino puro,
Deveselu duro.
Ma rog, nu era chiar asa, l-am mai actualizat eu dar ... e pe-aproape.
Comments
Mihai Ion Turcu
Mihai Ion Turcu Doamna.... !? Trecand peste diferitele istericale imediat deversate de diversi peste ametitul nostru cap, m-am intrebat de ce nu a fost prezent Presedintele ?? Peste posibilele raspunsuri legate de protocol (nu era o vizita de stat cu preznta Presedintelui SUA), s-ar putea sa intuiti inspirat motivul scazut al acestui protocol de inaugurare a unei baze SUA pe teritoriul nostru national.
 
 
Smaranda Dobrescu
Smaranda Dobrescu Se pare ca a fost prezent mai marele NATO...!!! Orice motiv de entuziasm debordant ar fi nascut mai la est reactii poate si mai dure..
 
 
Mihai Ion Turcu
Mihai Ion Turcu Pai !! Cam asa....
 
 
Gheorghe Gradinaru
Mihai Ion Turcu
Mihai Ion Turcu Perfect !
 
 
Smaranda Dobrescu


Smaranda Dobrescu Rares Bogdan, incoerent si pretios , dupa ce l-au aratat cu degetul nu putini ca ar fi un incurajator al nationalistilor de tip legionar, acum vine sa-si arate puternica vocatie atlantista inventand antagonisme grave fata de politica tarii in sarcina unor cunoscute personaje politice . Sau am uitat eu ca e campanie? (E lasata Secului, Coana Mita!!)
http://www.stiripesurse.ro/rares-bogdan-detoneaza-bomba...


 

Niciun comentariu: