miercuri, 1 noiembrie 2017

Nobelul 2017 pentru literatura

Nobelul 2017 pentru literature – 5 octombrie 2017
 
Smaranda Dobrescu shared a link.

October 5 at 3:10pm

Inca neconsolata ca Haruki Murakami nu a castigat anul acesta Nobelul pentru literatura, ma bucur ca un alt japonez a reusit. 
In 1994, Kenzaburō Ōe un alt japonez dotat cu o mare forta poetica a creat o lume imaginara in care viata si mitul sunt condensate pentru a forma o imagine disconfortanta a conditiei umane de astazi.

Imi pun nadejdea ca noul laureat va fi o revelatie.

 

 

Premiul Nobel pentru Literatură în 2017, acordat scriitorului Kazuo Ishiguro

Premiul Nobel pentru Literatură în 2017 i-a fost acordat scriitorului de origine japoneză Kazuo Ishiguro, pentru „romanele sale de mare forță emoțională care…

DIGI24.RO

 

Gavrila Ch Eat your heart out, Mircea!

 

Smaranda Dobrescu Poate la anul! Cel mai aproape de Nobel a fost Blaga dintre romani. Merita si el si Nichita si poate multi altii...

 

Gavrila Ch L-as adauga si pe Marin Sorescu aici!

 

Smaranda Dobrescu Sorescu a fost printre cei nominalizati. Dar ma gandesc la fizicianul Procopiu, chimistul Nenitescu, Paulescu in cercetare medicala, etc. Palade, care nu e cetatean roman e singurul care a primit premiul Nobel. https://www.facebook.com/images/emoji.php/v9/f6a/2/16/1f641.png:-(

 

Gavrila Ch Da sigur, numai ca aceste personalitati nu au concurat cu Mircea cel livresc!

 

Claudia Giurca Citind acest articol, m-am gandit sa caut filmul Never Let Me Go. L-am gasit pe un site, la noi, subtitrat in romana. Dupa doua seri in care am cautat sa urmaresc un film la tv si am fost foarte uimita sa descopar ca pe toate posturile de filme erau doar filme despre homosexuali(in prima seara am crezut ca e ziua mondiala a homosexualitatii, in seara urmatoare abia am fost uimita), acum am vazut acest film... Sper sa-mi revin. As vrea mult sa aflu macar o scurta parere a celor care au vazut filmul.

 

Smaranda Dobrescu Daca nu gasiti cartile japonezului nobelist, avem recomandari suficiente. De exemplu: 
https://www.weforum.org/.../11-books-on-the-future-of...

 

 

11 books on the future of humanity that everyone should read

Lynn Lobash, manager of the New York Public Library's…

WEFORUM.ORG

 

Prospectiv A-z .
https://www.facebook.com/TrenduriEconomice/posts/519137461771556


https://scontent.fotp3-2.fna.fbcdn.net/v/t1.0-1/p64x64/18698015_457957601222876_324792367400094893_n.jpg?oh=096dbc4ec3714de0d6682574a2f4853d&oe=5A6A9BD8

Dan Diaconu

October 9 at 9:13pm · 

Întrebare: E adevărat că Cărtărăscu a luat Nobel-ul pentru literatură?
Răspuns: Da, cu două mici diferenţe: nu era Nobelul ci o sticlă de vodcă şi a luat-o ci a dat-o premiu unui marinar beţiv care susţinea că a reuşit să termine Solenoid-ul.

P.S. După ce-a terminat vodca, marinarul a recunoscut că, de fapt, era vorba despre Levantul şi că nu-l terminase ci-l tot citeşte de vreo 15 ani încoace.

Niciun comentariu: