luni, 5 februarie 2018

Va mai dura mult acest supliciu?

Bochis Borşanu Alexandru Silviu Am găsit poezia asta nostalgică și reală pentru mulți bătrâni.
Voi ce spuneți frați ai mei? Va mai dura mult acest supliciu ?
Am salvat-o de pe Instagram din site-ul la.bunici.

Nu-mi mai place
Ne-ați luat și pâinea de la gură
Si ne-ați trimis copiii-n țări străine,
De am ajuns să ne privim cu ură
Să nu avem cu ce hrăni un câine.
Voi ce conduceți țara asta spre ruină
Sunteți doar trădători de neam și glie,
Ne-ați amăgit c-o pungă de făină
Si ne-ați trimis copiii-n pribegie.
Si-apoi ne-ați spus că suntem curve și golani,
Nouă celor care v-am pus în fruntea noastră,
Năpârci viclene și hoarde de șnapani,
Dar ați uitat că țara asta nu-i a voastră.
Ce vreți să mai furați, nu mai avem nici garduri
Ne-ați luat pământul, ne-ați luat codrii,
Si ne-ați gonit albinele din faguri,
Pe stâlpul porților s-au așezat în stoluri corbii.
Nu vă e teamă de trezirea noastră viitoare,
Nu vă e teamă de bunul DUMNEZEU ?
-Trezește-te române ,România-ți moare ,
Vreau să fiu mândru de poporul meu !
Versuri: Dorin Dumitriu

Niciun comentariu: