miercuri, 18 aprilie 2018

„CAPCANAREA” CORECTĂ A ARBORILOR ÎNTR-UN STAT DE DREPT

„CAPCANAREA” CORECTĂ A ARBORILOR ÎNTR-UN STAT DE DREPT
MOTTO1 : „NOI SUNTEM DNA ȘI NU NE LĂSĂM !”( Laura Codruța Kovesi)
MOTTO 2: „Noi am capcanat nişte arbori la un moment dat împreună cu ei, cu Popa… Ne-a ajutat şi Vlad… Am făcut nişte lere le-am băgat prin copaci... Pe mine nu m-a anunțat nimeni când s-au tăiat copacii ăia...” (Mircea Negulescu, procuror, zis PORTOCALĂ)
..............................................................................
Mi s-a rupt sufletul pentru bietul procuror PORTOCALĂ, anul trecut, în februarie... că nimeni n-a mai „capcanat” pe lume , așa cum a „capcanat” el... iar după ce a „capcanat” unic, niște „zdrențe” au tăiat copacii, fără să-l întrebe... cu camere de luat vederi, cu tot... Vă gândiți puțin la consecințe? adică, vă dați seama, cum i-a rămas tartina în gât cumpărătorului de mobilă de la IKEA când a observat că din masa lui de bucătărie îl privește fix ochiul rece al unei camere de filmat, cumpărată , cu bani grei, pentru Parchetul de pe lângă Judecătoria Ploiești?
Simțitor om, procurorul nostru... eu nu-l cunosc, dar el așa se prezintă : „Mi se face carnea piele de găină pe mine...” Am citit propoziția de câteva ori, și am încercat și invers: „Mi se face pielea carne de găină pe mine”... văzând că merge, am mai probat: „Pe mine pielea de pe carne se face găină” și „Pielea de pe găina mea se face carne...” Am băgat de seamă că se poate în multe feluri, și, cu toate acestea, profunzimea sensului nu se pierde.
Lumea procurorului PORTOCALĂ e o lume tare nefericită, căci viața lui se desfășoară între „zdrențe”, „panarame ” și „ jegoși” , „Zdrențe” e procurorul General, Augustin Lazăr ... „panarame” e colega lui , procuroarea Luminița Cristea... „ jegoși” e dispărutul Sebastian Ghiță . Iar lui „...i se face carnea piele de găină...” pe dânsul, deoarece, deși se zbate într-o lume care nu-l merită , el gândește așa:
„Eu nu mă pot supăra pe el. Şi dacă mă scuipă, nu pot să mă supăr pe el.”
„Poate sunt prost. E peste puterea mea. Eu nu am făcut aşa ceva de-a lungul carierei.”
„Din tot sufletul vă spun, că suntem în postul Crăciunului. V-am sunat să vă spun că l-am înţeles. Nu sunt supărat pe el. Nu vă reproşez nimic.”
„Eu nu fac aşa ceva. Nu o să auziţi vreodată aşa ceva despre mine.”
„Eu am vrut să îl sprijin, să îşi dovedească nevinovăţia. Eu l-am întrebat de Văduvan din 2014. I-a DAT SÂNGELE PE NAS ȘI A ÎNCEPUT SĂ PLÂNGĂ . Eu nu am forţat nota. Nu e normal să faci aşa ceva. Eu nu fac astfel de lucruri.”
„I-am spus şi lui că nu e bine să te cerţi. Să găseşti o cale de comunicare...Eu am încercat să mediez. Sunt un om care încerc să împac oamenii, nu să îi dezbin. Nu sunt supărat pe el, dar îmi pare rău că poate gândi asemenea lucruri. Mă termină psihic.”
..........................................................................
Deci, cetățeni: eu om așa de bun și de împăciuitor ca domnul procuror Negulescu, n-am mai văzut. Ar fi o pierdere mare pentru noi toți ca dumnealui să sufere vreo sancțiune , oricât de mică... căci sancționarea lui ar lipsi omenirea de sensibilitatea neobișnuită a celui care pune și el o întrebare cuiva, ca omul, la serviciu, iar ăluia ÎI DĂ SÂNGELE PE NAS ȘI ÎNCEPE SĂ PLÂNGĂ ... ei, cred că astfel de lucruri l-au devastat sufletește pe procurorul nostru, făcându-l din ce în ce mai blând și mai iubitor .
Pace, vouă, procurori și infractori, deopotrivă ! FORȚA fie cu voi !
P.S.1. Postez acest text în sprijinul procurorului Negulescu, cel care , ca și Camelia Bogdan, a fost dat afară, în mod reprobabil, din magistratură ... dar, după cum s-a văzut, la Camelia Bogdan s-a rezolvat , până la urmă, cu o sancțiune lejeră ... și va reveni în forță. Abia aștept și minunatul : „Babe , I'm back again!” al procurorului Portocală! Căci, nu ne putem lipsi de competența fără egal a domniei-sale!
P.S.2. Săracu' Portocală ...și-a micșorat stomacul ca să fie mai atrăgător... nici nu știu cum să-i spun că nu-i stă bine... or mai avea chirurgii stomacul lui, ca să i-l pună la loc?
Comments
Ioan Sorin Leoveanu
Ioan Sorin Leoveanu Se pare că unii mai vrednici au "capcana" procurori, polițiști, ofițeri și politicieni pe modelul fostului restaurant Beijing vestit abia acum. Prospectivii oare ce părere au, este doar o supoziție? Oare câte capcane și capcanati se perinda pe la TV, partide, parlament și sistemele de forță? Intra cumva cineva necapcanat?
 
 
Ion Lazia
Ion Lazia La noi la baltă parcă se spune "mulinat" ...
 
 
Ioan Sorin Leoveanu
Ioan Sorin Leoveanu Da, dar în cazul Beijing, mulineta este Madeleine în China, de parcă mai contează. Mulinete sa fie tot într-o veselie.
 
 
Ioan Sorin Leoveanu
Ioan Sorin Leoveanu Cu scuzele de rigoare, locația se numește Shanhai și nu Beijing, care este un restaurant și el.
Manage
 
 
Ion Lazia
Ion Lazia Privindu-l pe "portocală" îmi este teamă ca nu cumva statul paralel s-i fi rugat pe cei de la CORAL să facă dezinsecţie prin pădurea parchetului prahova, că parcă prea se topeşte "portocală"aşa pe picioare văzând cu ochii ...
 
 
Prospectiv A-z .
"Portocală ...și-a micșorat stomacul" Portocala a devenit Smochina. O sa fie alt p/om.
 
 
Ioan Sorin Leoveanu
Ioan Sorin Leoveanu Alt p/om, dar capcanat?
 
 
Alexandru Stanescu
Alexandru Stanescu Je suis capcanat !
Tu esti capcanat !
Ei sunt capcă..ați!

Vivat porcuroru' Lămaie !

Niciun comentariu: