vineri, 24 februarie 2017

Nu mai am timp..

Nu mai am timp.. – 10 februarie 2017


Dinica Roman shared George Serban's post.

 

George Serban

February 8 at 4:55pm · 

YouTube

 

Nu mai am timp ...

Nu mai am timp sa demolez, nu mai am timp sa fiu ... "anti". Nicio clipa, din cate mi-au ramas.
Am fost anti Iliescu, am fost anti Vacaroiu, am fost anti Nastase. Si cand, in sfarsit, am vrut sa fiu "pentru" Emil Constantinescu, nu mai stiam cum se face asta.
Am participat la un proces amplu de demolari si de "creat" ruine. Si, din ruine, s-a intrupat Basescu. Am risipit 10 ani de "anti" pentru a putea crea alti 10 ani de "contra" unei tumori, nascute din ruine. 
Sa fii antifascist, sa fii antinazist, sa fii antibolsevic, sa fii antidictatura, pot fi cauze, cu o finalitate constructiva.
Sa fii "anti", in turma, poate fi, in cel mai fericit caz, o patologie. Sa fii "anti", expirand clisee si stereotipii, si ele imprumutate de la altii, fara sa le poti explica, fara sa poti pune ceva in loc, e un semn de involutie spre primate.
"E usor a face versuri, cand nimic nu ai a spune" - frumos si intelept zicea autorul.
E usor a face presa, cand nimic nu ai a spune.
E usor a fi "politic", cand nimic nu ai a spune.
E usor sa fii "anti", ascunzandu-ti mediocritatea.
Nu mai am timp. Vreau ca fiecare clipa, sa iubesc oamenii si sa fiu "pentru", sa inalt, nu sa daram.
Si daca pentru timpul ramas si prietenii pe care mi i-a dat Dumnezeu, o idee va merita, nu ma intereseaza cine va fi alaturi, la implinirea ei.
Fiecare clipa ...

 

 

Tatiana Stepa - Dă, Doamne, iarnă !

Tatiana Stepa (1963 - 2009) http://inmemoriamtatianastepa.com/ Select the optimal resolution 720p For relaxation visit my…

YOUTUBE.COM

 

Dinica Roman Ca tot veni vremea

lor https://www.facebook.com/bogdan.alex.duca/posts/10208739640394192

 

Bogdan Duca

February 10 at 8:24pm · 

Mă ia cineva pe privat: dar tu nu ai greşit niciodată în politică, de judeci pe alţii?
O daaaa! Am fost dobitoc de mai multe ori.
Am fost un mare dobitoc în liceu, când credeam că legionarii sunt armata creştină care poate să salveze România.
Am fost tâmpit de-al binelea când mă temeam de "dictatura" lui Adrian Năstase, aşa că am votat pe Băsescu (ba i-am făcut şi campanie). 
Am fost idiot util când m-am apucat eu de anticomunismul visceral şi să cred că aiurelile libertariene pot duce undeva. 
Vă daţi seama cât de prost am fost când am investit idei şi sentimente prieteneşti într-o gaşcă de fanatici care a făcut apoi un site unde sunt înjurat de deja plictisitor de multe ori...
Am fost fraier când, la primul referendum de suspendare al lui Băsescu nu am votat ci mi-am anulat votul simbolic, decizând cu un prieten "băsist" să nu mergem niciunul la vot.
Am fost prostănac când am intrat în PNL, crezând că fac eu "dreapta liberal conservatoare" acolo. Mi-am luat o ţeapă cu usturimi cu Iniţiativa România Liberală- unde eu credeam că unific dreapta şi ăilalţi puneau de o combinaţie ordinară.

E posibil să mai fac niscaiva prostii până mă voi duce la Domnul... Sper să am ocazia să le spovedesc şi pe alea.

Deci nu sunt vreun "deştept" ci doar unul "fript" şi care după fiecare "frigere" a mai pus mâna pe o carte şi şi-a pus mintea la contribuţie. De cele mai multe ori autocritic.

Niciun comentariu: