vineri, 4 martie 2016

De ce ar trebui UK sa ramana in UE

De ce ar trebui UK sa ramana in UE – 23 februarie 2016

 

Smaranda Dobrescu
 

MI se pare curios faptul ca presedintele partidului paneuropean, Yannis Varoufakis, chiar dupa impunerile lui Cameron fata de restul tarilor europene considera ca ramanerea GB in cadrul UE ar reprezenta un castig al democratiei europene. Inclin sa cred ca nu cunosc eu toate amanuntele tratativelor, caci mi-ar face placere sa vad si eu in englezi niste lorzi ai valorilor europene din secolul trecut
"Neither withdrawing into the safe cocoon of the nation state, nor giving in to the disintegrating and anti-democratic EU, represent good options for Britain. So instead of seeing the referendum as a vote between these two options, and these two options alone, the UK needs a third option: to vote to stay in the European Union so that it can fight tooth and nail against the EU's anti-democratic institutions."


 

 

Why The UK Should Stay In The EU

Yanis Varoufakis In an interview with EUROPP's editor Stuart Brown, former Greek finance minister Yanis Varoufakis discusses the launch of his new 'Democra

SOCIALEUROPE.EU|DE YANIS VAROUFAKIS

 

Draghi Puterity Posibil ca Varoufakis doreste in UE o contrapondere la Germania. Cum Frantza pare sa nu ma ifie capabila sa joace un astfel de rol, el ii revine acum Marii Britanii.

 

Prospectiv A-z .
Ce fel de contrapondere, Draghi, teoretica?

 

Draghi Puterity Prospectiv A-z - bancara.

 

Prospectiv A-z .
Cand aud de astea, stau in banca mea, fie buna fie rea! emoticon wink

Banii din excedentul comercial german de acum sa fie ca flota germana pre-Razboiul I?

 

Alexandru Botu Albionul este destul de perfid, nu am spus-o eu. Speranta Doamnei Smaranda Dobrescu cum ca ar aduce un echilibru printr-un comportament de lorzi din secolul trecut nu prea are pe ce sa se bazeze. Ei nu dau sah Germaniei, Frantei ori altui stat din UE, ci la UE. Asta asa pare...

 

Draghi Puterity Nici eu nu mai regasesc prea mult din comportamentul lorzilor in politica "perfidului Albion" emoticon wink Si daca tot veni vorba, nici in societate.

 

Smaranda Dobrescu Alexandru, eu sunt foarte dezamagita de politica englezilor, si nu de ieri de azi. M-a mirat insa "ingenuitatea " lui YV marturisindu-si speranta ca englezii ar putea sa urmareasca si altceva decat propriile interese.

 

Alexandru Botu Doamna Smaranda Dobrescu,
Poate ca grecul, si el destul de smecher, spunand una a vrut sa razbata opusul. Cu noi, in mare masura, vad ca i-a reusit. Fie suntem cei naivi, fie prea receptivi si sensibili, fie, dar nu mai continui cu altele...

 

Prospectiv A-z .
Atentie la grecul asta cu daruri! Pe el il deposedeaza Tsipras de jucarie dar e capabil sa gandeasca la scheme continentale de capul lui?

 

Alexandru Botu Si eu m-am gandit la fel: n-a fost in stare de nimic bun pentru tara lui, doar de fitileli, si se crede invatatorul nostru.

Niciun comentariu: