luni, 25 ianuarie 2016

Un nou impozit pe benzina

Un nou impozit pe benzinza – 16 ianuarie 2016
 
Draghi Puterity
 
 

De unde bani pentru intretinerea milioanelor de refugiati veniti in Europa la dorintza doamnei Merkel? Ministrul ei de finantze, Wolfgang Schäuble, are o propunere: un nou impozit pe benzina. In toata Europa. Si pe langa asta mai zice si ca vrea dreptul ca armata germana sa poata actiona in propria tzara. Ca sa vina in ajutorul politiei.

http://www.spiegel.de/…/fluechtlingskrise-wolfgang-schaeubl…

P.S. Sh-asa-mi vine cateodata / Sa dau cu cutzatu-n chiatra...

 

 

Finanzmittel in der Flüchtlingskrise: Schäuble schlägt EU-Sonderabgabe auf Benzin vor - SPIEGEL...

Wie können zusätzliche Gelder zu Bewältigung der Flüchtlingskrise gewonnen werden? Bundesfinanzminister Schäuble erwägt eine EU-weite Abgabe auf…

SPIEGEL.DE|DE SPIEGEL ONLINE, HAMBURG, GERMANY

 

Smaranda Dobrescu E posibil sa fie un model exportabil, ca doar in UE suntem solidari!!

 

Draghi Puterity Cred ca nu am fost suficent de explicit. Schäuble vrea ca acest impozit suplimentar pe benzina sa fie in TOATA UNIUNEA EUROPEANA.

 

Smaranda Dobrescu Vezi, merg pe urmele gandirii schaubleriene (nu te duce cu gandul la schubertiene emoticon smile )

 

Preda Mihailescu Intrebarea este odata stransi unde se duc, banii. Desigur ca scumpirea benzinei se repercuteaza pe toate preturile.

 

Alexandru Botu Eu credeam ca banii pentru intretinerea refugiatilor existau, stateau acolo nefolositi de mult timp.

 

Octavian Lupu Daca impozitul pe benzina urmeaza sa fie European, de ce nu ar capata armata germana dreptul de a se misca inlauntrul nu numai al granitelor nationale dar si ale Europei, ca uite tocmai am prins la granita 60 de refugiati nedisciplinati cu care nu stim cum sa ne descurcam. Contravaloarea prestatiei Abwher-ului am putea-o plati in petrol si gaze si, pentru a respecta intru-totul traditia instituita de stramosii nostrii, vom acorda si un imprumut avantajos Germaniei cu termen de returnare sine die. Ziceam si eu. N-am dat cu parul.

 

Smaranda Dobrescu Domnule Octavian Lupu, cred ca Schaubler v-ar da o medalie si ne-ar felicita si Grupul!! 

 

Alexandru Botu Trebuie sa fiu sincer: nimic nu ne poate europeniza mai repede decat taxele, impozitele europene. Abia atunci constiinta apartenentei se va baza pe realitati superpenetrante.
De fapt, cineva imi spunea ca asa au fost disciplinati nemtii: prin amenzi!

 

Mihai Ion Turcu Singurul plan rational este trimiterea acestor imigranti pachet in tarile lor de origine.Continuarea migratiei trebuie descurajata. Taiate toate subventiile pentru "integrare". Asigurata doar o subzistenta decenta pina la expulzare.


Adrian H. Todea Vai d-le Mihai Ion Turcu de unde crestere economica in stil neoliberal daca nu aducem o populatie rapid inmultitoare si consumerista. Fixatia occidentului.

 

Mihai Ion Turcu Domnule Adrian Todea, metaforic, am constatat ca am nevoie de mai mult lapte drept care am importat bizoni. gandirea neoliberala pare a-si si epuizat virtutile , alta formula de cpncept ar genera o realitate sociala cu solutiilke ei. Germania neocon se putea alimenta cu forta de munca din Europa.

Niciun comentariu: