marți, 3 mai 2016

Victimele legii sponsorizarii partidelor politice


Smaranda Dobrescu
 

Legea sponsorizarii privind campaniile partidelor politice a fost si continua sa fie absolut necorelata cu realitatea preturilor de campanie cu care se confrunta candidatii. Aici este un camp larg de ipocrizie din partea media pe de o parte si de incercari de a face fata cat mai putin ilegal din partea candidatilor pe de alta parte. Dupa cat cunosc eu lucrurile, cheltuielile de campanie ale unui candidat depasesc cu mult posibilitatile unui fost sau actual parlamentar bugetar. Situatia este unfair fata de candidati care fie accepta sponsorizari mai mari decat permite legea, fie renunta la a candida. Acesta este inceputul coruptiei, caci toti oamenii de afaceri care "au ajutat" campania sunt abonati din oficiu la contracte ulterioare cu statul.
Iata parerea lui Adrian Severin: 
"Este plata publicității o ilegalitate de ordin penal? Dacă da, să fie inculpați și cei care au cerut-o. Este sponsorizarea o ilegalitate de ordin penal? Dacă este așa să fie inculpat și cel care a oferit-o."

 

 

Logica aiuritoare a lui Ludovic Orban și nu numai - Adrian Severin

Candidatul PNL pentru primăria Bucureștiului a intrat zâmbitor în sediul DNA, declarând că nu are emoții întrucât niciodată nu a obținut câștiguri decât din muncă cinstită și explicând doct că este acolo nu în…

ADRIANSEVERIN.COM

 

Mihai Ion Turcu Domnul LO nu a demisionat din conditia de parlamentarm ci din conditia de vicepresedinte al camerei si vicepresedinte al PNL. Avem o lege a licitatiilor publice care da posibilitatea blocarii tuturor licitatiilor prin contestarea castigatoriululi licitatiei, dre[t care treneaza lucrarile publice cu anii desi sunt finantate. Sistemul denunturilor la DNA poate scoate din cursa electorala pe indiferent cine, legislatia in materie permitand procuraturii interpretare. Ce intelegem este ca cineva nu-l doreste pe LO posibil candidat la functia de primar general drept care nu mai candideaza. Cel mai temut mamifer in Romania este "psisica" ....

 

Smaranda Dobrescu Poate ca cineva doreste o alta nominalizare pentru ca asa trebuie.. Intrebarea mea este daca actualul nominalizat, fostul lider al Pietii Universitatii, cel ce intrupa spiritul revolutionar, tanar, ajuns mai apoi sa fie candidatul la presedentie al Aliantei nationale (PUNR+PRN) condusa de Magureanu, anuntat de anul trecut ca initiatorul Partidului Nationalist coincide cu intentia celor care l-au "lucrat " pe LO.

 

Mihai Ion Turcu I-l cunosc personal pe Astalos Imre, am fost concomitent studenti , nu colegi....

 

Smaranda Dobrescu Avantajul D-voastra smile emoticon (asta daca nu cumva v-a turnat)

 

Mihai Ion Turcu Smaranda Dobrescu , nu era turnator era ofiter. De turnat a turnat colegul meu de camera, ne intelegeam foarte bine, i-am facut o vizita candva fiind cu treburi in orasul in care rezida, stiu exact ce si cum s-a intamplat. Nu am resentimente fata de el. A fost de altfel recunoscut oficios ca sursa demersului securitatii si obligat sa se retraga din facultate. Este lumea in care am trait.....

 

Smaranda Dobrescu Mihai Ion Turcu A fost si lumea mea... O amprenta grea a lasat. Se cheama suspiciune. A te uita mereu peste umar este un reflex pe cat de urat, pe atat de util..

 

Mihai Ion Turcu Fata de bufnite avem un handicap, ele se pot uita si inapoi. Cred ca avem un handicap si fata de insecte care vad panoramic.

 

Smaranda Dobrescu Si mai avem handicapul ca chiar daca vedem nu stim cum sa procedam si preferam sa ne retragem in tacere, in singuratate, in suferinta.. Incercata, generatie..

 

Mihai Ion Turcu Fiecare generatie a fost incercata in felul ei. Cu suis si coboras putem spune ca am mers inainte.

 

Smaranda Dobrescu via Sorin Mester:
Deci, candidatul la Presedintia Romaniei al stimabilului Virgil, nu, nu Ardeleanu zis Vulpea, desi n-ar fi de neglijat nici acest aspect, ci al inegalabilului fost socru al fostei neveste a fiului sau, l-am numit pe Magureanu zis Sarpele cu ochelari, este noul candidat anticomunist al PNL la Primaria Capitalei, recte Marian Munteanu.
E clar ca PNL, ingrijorat ca Primaria Capitalei este in pericol sa devina Phenianul estului Europei, a gasit rezolvarea acestui posibil pericol, dand strazii si societatii civile ceea ce SRI&DNA le-a inoculat ca au nevoie: un candidat "civil" care de la mineriada incoace s-a preocupat de resurse umane si, cu precadere, de exportul de tehnica militara. A reaparut dupa 25 de ani, cum altfel decat manat de initiative doldora de civism, autopropunandu-se ca lider cu oarece experienta al societatii civile, marcand momentul post Colectiv nu prin cererea iesirii la pensie, ci prin dorinta de a deveni ceva, orice doar sef sa fie, in structurile de putere neaose, nu de alta, dar trebuie schimbata paradigma politica. Iata ca "societatea civila" bine finantata din exterior si partial din interior, dar foarte bine structurata pe grade si functii, a venit cu solutia optima: pa Leo, sa ne traiesti Marian! 
Traiasca anticomunismul forever young!
Am o singura nedumerire: mergeti la vot sau la pescuit? Traiasca pescuitul, viitorul de aur al omenirii!

 

Mihai Ion Turcu Nu pot suferi pescuitul. In copilarie fratele meu cu 10 ani mai mare, ma cara cu el la pescuit, in zori de zi la mama dracului pe marginea unei balti, mie fiindu-mi frig si somn. este periculos sa mergem la pescuit. Trebuie sa votam.

 

Smaranda Dobrescu Am votat de fiecare data. Daca acum in Bucuresti avem la indemana oferta PNL, Nicusor Dan, Gabriela Firea si Omul lui Basescu va trebui sa ma gandesc foarte bine daca nu ma duc sa fiu macar chibit la pescuit..

 

Mihai Ion Turcu Am ales intre Iliescu si Vadim Tudor, intre Nastase si Basescu, am ales intre Ponta si Iohannis, alegem intre ce ni se ofera. Este limita democratiei reprezentative.Eu cred ca va castiga Doamna Firea Pandele. Important este ca cine va castiga sa aiba legitimitatea voturilor, altfel rezulta apa calaie. V-am spus eu l-as alege pe Sfantul Francisc, pentru ca-mi este simpatic, dar nu candideaza.

 

Smaranda Dobrescu Asa e corect, cum spuneti. Asta nu ma opreste insa sa deplang faptul ca nu mai avem o pepiniera, ca cei tineri, entuziasti si foarte critici nu se incumeta sa stea pe tusa cativa ani si sa faca joc de glezne. Asa ajung doar cei agreati de alte natiuni, sau cei cu bani, sau oportunisti, cu o "curte" personala care asteapta cu gura deschisa tainul..

Niciun comentariu: