miercuri, 4 mai 2016

Captivitatea consumatorului de gaz metan

Captivitatea consumatorului de gaz metan – 15 aprilie 2016

Smaranda Dobrescu
 

Consumatorul casnic de gaz metan trebuie să iasă dintr-o captivitate de monopol şi să aibă avantajele unei operări mai eficiente. In prezent pretul distributiei la consumator este de doar 46% din pretul incasat pe factura de la acesta. Pe parcurs se adauga operatorii cu cheltuielile lor fata de firmele capusa din anturaj.

 

 

Cum se expatriază profitul obținut pe seama consumatorilor casnici

Cum se expatriază profitul obținut pe seama consumatorilor casnici

COTIDIANUL.RO

 

Alexandru Botu Traiasca si infloreasca scumpele si protejatele noastre capuse, in veci de veci falnice si fara de catuse!

 

Alexandru Botu Si cele care sug la energii, sa le mentinem vii, ca in desert pe oaze, cu fugere si gaze!

 

Smaranda Dobrescu Vezi ce talent am eu, Sandule, scot poezia din tine la suprafata!! smile emoticon

 

Alexandru Botu Pacat ca nu sunt zacamant de aur sa ma las exploatat de Dumneavoastra! Am avea amandoi de castigat...

 

Alexandru Botu Nu foarte demult m-am apucat sa recitesc Blesteme. Nu ale cuiva anume, ale tuturor care sunt prezente in internet. Mi-am dat seama ca mult mai greu este sa fi convingator blestemand decat laudand. Adica te dai mai usor de gol ca agiamiu de blesteme!...

Niciun comentariu: