luni, 6 martie 2017

Revolta spionilor impotriva lui Trump

Revolta spionilor impotriva lui Trump – 14 februarie 2017


Draghi Puterity shared a link.

Sa nu pierdem din vedere situatia din Metropola.

 

 

The Spy Revolt Against Trump Begins

Our Intelligence Community is pushing back against a White House it considers dishonest and penetrated by the Kremlin.

OBSERVER.COM

 

Smaranda Dobrescu Draghi, este vorba de acelasi articol pe care l-am postat eu ieri luat de pe un blog. Doar ca sub un alt titlu. Pentru ca e important, cred ca e bine sa ramana amandoua. In plus, prin comentariul meu am venit cu stirea ca M. Flynn a demisionat

 

Draghi Puterity Multumesc, Smaranda, si scuze pentru dublare. Intr-adevar, tema e deosebit de importanta.

 

Draghi Puterity Conex:

https://www.theguardian.com/.../putin-threat-europe...

 

 

Putin is a bigger threat to Europe's existence than Isis | George Soros

THEGUARDIAN.COM

 

Smaranda Dobrescu Nu l-am citit inca, dar oare atat de rele sunt relatiile dintre cele doua mari puteri, aliate in Irak, etc?

 

Smaranda Dobrescu Scuze, inca nu-mi dau seama daca e opinia ziarului sau a lui Soros. Initial am crezut ca e vorba de opinia ziarului. Ma voi lamuri. Scuze!

 

Draghi Puterity Cred ca in lumea asta din ce in ce mai "bubulizata" nu mai putem gandi doar la nivel de natiuni, ci trebuie sa ne gandim si la zonele de interese si de influentza ale diverselor fractiuni ale plutocratiei globaliste.

 

Draghi Puterity Vezi de ex, ca si Merkel face ce ii spune domnul Soros, si nu ce ii spun 80% din populatia tarii. Mai putem vorbi serios despre "intelesele Germane"?

 

Smaranda Dobrescu "As matters stand, the EU is set to disintegrate. Ever since the financial crisis of 2008 and the subsequent rescue packages for Greece, the EU has learned how to muddle through one crisis after another. But today it is confronted by five or six crises at the same time, which may prove to be too much. As Merkel correctly foresaw, the migration crisis has the potential to destroy it."

Daca ar fi fost atat de desteapta incat sa prevada acest potential cu macar un an inainte si nu dupa invazie...

 

Eugénia Paraschiv Draghi Puterity autorul articolului preluat de TheGuardian e G Soros?

 

Eugénia Paraschiv Interesantă Smaranda Dobrescu dorința autorului de "inițiere" în "arta de a muri a ue".De la punctul imposibilității armonizării, cu ori fără subsidiaritate, legislative( prezumție de nevinovăție, abuz în serviciu șamd.) la văzul luminițelor smarturilor cîte opere de bio-săpuneli ne mai scriu...?...

 

Smaranda Dobrescu Eugenia, asta a fost si dilema mea. Totusi, avand in vedere consecintele descrise ale imigratiei mi-e greu sa cred ca e chiar el. Cel mai probabil e un articol scris de sindicate care stiam odata ca defileaza cu laburistii.

 

Smaranda Dobrescu Eugénia Paraschiv UE daca o fi sa moara, cu o secunda inaintea imploziei ne va scrie ca MCV-ul continua.. https://www.facebook.com/images/emoji.php/v7/fa5/1.5/16/1f642.png:-)

 

Preda Mihailescu Draghi Puterity @ "EU pushes Greece and Italy to do more to control migration – video" - extraordinara consecventa acestor politruci. Cat despre valoarea afirmatiilor lui so roshi, ea se masoara probabil in investitii facute pentru difuzarea lor https://www.facebook.com/images/emoji.php/v7/fa5/1.5/16/1f642.png:-)

 

Draghi Puterity Smaranda Dobrescu - Soros a insistat mereu ca Germania trebuie sa importe cel putin 500000 tineri pe an pentru a compensa deficitul de populatie. Si Merkel s-a conformat. I-a importat din Siria, pentru ca nu-i asa, Germania are o datorie istorica fatza de Israel. Acum are in Germania peste un milion de barbati musulmani (in realitate cu cca 10-15 ani mai in varsta decat in acte), care nu prea au chef de lucru (o spun asociatiile patronale, care inital s-au bucurat de afluxul de fortza de munca, nu eu) si pentru care trebuie sa cheltuie zeci de miliarde anual. Nu-i asa ca e desteaptza "fetiza mea" (asa o alinta Helmuth Kohl)?

 

Smaranda Dobrescu "Fetita mea" daca nu va fi realeasa scapa de orice raspundere. Nici nu stiu cum e mai bine..Relatia cu Turcia mai mult decat avantaje sau dezavantaje strategice reprezinta bani: miliarde din care parte se duc la refugiati pe alta parte scrie santaj vesnic.

 

Smaranda Dobrescu http://edition.cnn.com/.../donald-trump-aides.../index.html

 

 

Trump aides were in constant touch with senior Russian officials during campaign

CNN.COM|BY JIM SCIUTTO

Niciun comentariu: