vineri, 10 martie 2017

Ce descopera jurnalistii

Ce descopera jurnalistii – 17 februarie 2017

 

Dinica Roman shared Cristian Dogaru's post.

 

Cristian Dogaru

February 17 at 9:27am

Jos palaria pentru Marius Albin Marinescu!

Am vazut ca inca din 11 decembrie 2016 jurnalistul din Sibiu vorbea despre tunurile date de Julien pe ultima suta de metri a mandatului sau....Din 11 decembrie deci, inainte de alegeri!...Iar noi am inceput sa vorbim despre asta abia dupa emisiunea lui Gadea de aseara....Jos palaria pentru Marius Albin Marinescu, publicatia lui merita toata atentia noastra...

"Cu ocazia „Zilei Internationale de lupta impotriva Coruptiei" am pregatit un material amplu despre „Ultimul Tun" al „onestului" Dacian Ciolos / sau „Cumintenia Pamantului" de 400 ori mai mare in varianta militara – de la 11 milioane la 4 miliarde Euro! Ghinion pentru Romania! Primul Ministru Dacian Ciolos afirma foarte clar ca nu sunt bani pentru maririle de salarii in Sanatate si Educatie / mai spune ca nu pot fi eliminate cele 102 taxe din Legea propusa de PSD si votata de Parlament pentru ca e nevoie de bani la buget / nu poate fi marit salariul minim pe economie asa cum cer ( foarte corect) Sindicatele / nu pot fi ieftinite medicamentele pentru ca se opun firmele internationale si importatorii/ Si tot asa – nimic nu se poate pentru ca nu sunt bani!"

 

 

Ultimul „tun" al lui Cioloș, patru miliarde de euro dați cadou germanilor și olandezilor lui Iohannis, care l-au decorat recent - Justitiarul - revista de investigatii

JUSTITIARUL.RO


Dinica Roman http://www.justitiarul.ro/ultimul-tun-al-lui-ciolos.../

 

 

Ultimul „tun" al lui Cioloș, patru miliarde de euro dați cadou germanilor și…

JUSTITIARUL.RO

 

Dinica Roman https://www.facebook.com/dena.../posts/999573866842093

 

Smaranda Dobrescu In 3 decembrie am discutat aici la grup subiectul:

Smaranda Dobrescu L-am ascultat aseara pe Ponta la emisiunea Subiectiv la A3.Nu o pot descarca din pacate caci imi cere sa ma abomez si oscilez deocamdata. Cine e abonat poate urmari emisiunea din ziua de 2 decembrie. In final Ponta a spus un lucru grav. Nu stiu cat e de real, dar nu suntem la emisiunea de bancuri, asa ca macar vi-l impartasesc: In urma cu cateva zile premierul Ciolos a perfectat cumpararea de blindate din Germania si de Corvette din Olanda. Suma totala e aproape de 6 mld.euro. Aceasta suma reprezinta dotarile prevazute pentru armata in decurs de 4 ani. Ponta era contrariat si de pretul mai mare decat din alte surse dar mai ales ca nu au fost cumparate aceste dotari de la americani care oricum ne-au atentionat ca securitatea costa.. Uite asa, premierul a scutit Parlamentul de deranj si a angajat romanii in alt imprumut semnificativ...

 

Dinica Roman http://www.politico.eu/.../jean-claude-juncker-eu.../...

 

 

Juncker: EU must resist US bullying on NATO spending

POLITICO.EU


Smaranda Dobrescu Atunci cine ne-a impus 2% pentru Aparare? Am vrut sa fim si noi odata primii la ceva?

Niciun comentariu: