marți, 3 octombrie 2017

Sa lucram cu materialul clientului..

Sa lucram cu materialul clientului.. – 19 septembrie 2017
 
Draghi Puterity shared his post.

 

Draghi Puterity

September 19 at 10:15am

Sa lucram cu materialul clientului

"- Exista forte interne si externe care si-ar dori servicii romanesti inhibate si retrase in cazarma, pentru ca unii sa isi realizeze planurile si obiectivele care nu au nimic de-a face cu interesele Romaniei"

* Eric Easley face parte din aceste forte? Cum era treba cu arestarea ministrilor care vor sa faca autostrazi ce leaga Transilvania de restul tarii, pentru ca sa ne ajunga banii pentru arme pentru armamentul american? Stabileste SRI-ul sau Coldea care sunt interesele Romaniei?

"- Nicio persoana nu este absolvita de vreo vina si nimanui nu i se ofera scut de protectie in fata legii"

* Asta daca nu e cumva director de multinationala, sau protejat al Ambasadei SUA. Sa incepem cu cel care l-a ucis pe Teo Peter.

"- Reamintesc tuturor celor care considera ca detin date si dovezi despre presupuse abuzuri sau incalcari ale legii, ca au obligatia legala sa se adreseze cu celeritate organelor abilitate: Comisia de Control SRI, organele de aplicare a legii sau orice alta institutie competenta"

* Eu zic ca e mai bine sa le prezinte opiniei publice, pentru ca la celelalte exista suspiciune ca ar fi controlate de partea putreda a SRI.

"- SRI este obligat sa puna la dispozitie datele cerute de orice structura a Ministerului Public, care uneori pot proveni inclusiv din mandate de securitate nationala exploatate in trecut, chiar si pe profil de antiterorism"

* A uitat Parlamentul. Si daca tot desecretizam, sa incepem cu "criza ostaticilor" care e secretizata pe 50 de ani. Sa vedem cine a avut interesul sa ii implice pe romani in lupta dintre SUA si islamisti. Daca au fost doar islamistii, nu vad de ce asa ceva ar trebui tinut secret. Eventual sa vedem exact si despre cati bani a fost vorba.

"- Dragomir nu a fost niciodata adjunctul meu si nici consilierul meu. Era unul dintre zecile de ofiteri cu functie, grad si pregatire similare care nu a mai interactionat profesional in mod direct cu mine"

* Cand l-am vazut pe poza de la revelion nici eu nu l-am recunoscut cu mutra aia de pustan naiv https://www.facebook.com/images/emoji.php/v9/ff0/2/16/1f603.png:D Iar faptul ca seful operativ al SRI nu interactioneaza direct cu seful antitero mi se pare mai mult decat grav, indiferent de motive.

"- Ceea ce am vazut public nu sunt nici dezvaluiri, nici informatii, ci dezinformari si minciuni ordinare, iar Serviciul a facut deja precizarile necesare. Am vazut un om disperat de anvergura problemelor penale cu care se confrunta."

* Ceea ce vorbeste inca o data despre neprofesionalismul si lipsa de pragmatism a lui Coldea. Nu i-o tragi asa de sanchi unuia care stie atatea lucruri despre bucataria interna a serviciului, nici macar daca stie lucrurile legale, darmite daca stie si porcariile. Ori i-a tras-o la comanda externa, pentur ca DD ii deranja pe altii in activitatea lui de "consultantza politica in strainatate", ori din ranchiuna, ori din prostie. Toate sunt variante care il descalifica pentru pozitia in care se afla.

"- Nu am avut birou la DNA. Am fost implicat in activitati de cooperare cu procurori ai Ministerului Public, deci inclusiv cu DNA, in limita atributiilor noastre legale. Nu am ordonat arestari. La mine in birou nu au fost ofiteri acoperiti"

* Tare! Un shef operativ de serviciu care refuza contactul cu proprii ofiteri. Atributiile alea legale insa se pare ca au fost declarate neconstitutionale. Iar arestarile le-au facut mascatii de capul lor? Am inteles. https://www.facebook.com/images/emoji.php/v9/ff0/2/16/1f603.png:D

"- Nu exista rechizitorii scrise de vreun ofiter SRI"

* Vom trai so vom vedea... In orice caz exista biletele scrise de mana de Coldea despre judecatori ai CC.

"- Nu stiu nimic despre arhiva SIPA, iar continutul acesteia nu a interferat in vreun fel cu activitatea Serviciului"

* Il lamureste Tapalga. Sau Basescu. Si alti apropiati.

"- Afirm din nou, cu toata taria, cu toata responsabilitatea functiei pe care am avut-o si cu intreaga raspundere legala, ca nu exista ofiteri acoperiti in justitie. Nu exista ofiteri acoperiti in politica"

* O recunoastere a acestui fapt ar fi ilegala, nu-i asa?

"- Nu am nicio legatura cu Hotnews si Digi"

* Auch, Tapalaga, ai pus-o! S-a inchis robinetul, si daca totusi se deschide altul o sa fie infinit mai riscant.

"- In perioada mandatului meu nu a existat nicio firma acoperita sau care sa fi contribuit vreodata la bugetul SRI"

* Dar care a contribuit la bugetul angajatilor SRI? De ex. prin Seychelle? Apropo, Seychelele sunt si un paradis fiscal. De ce tocmai acolo a fost in concediu?

"- Sebastian Ghita este un om de afaceri care a facut lucruri nepermise si continua sa faca greseli. Fiecare este responsabil pentru propriile fapte"

* Foarte interesanta si blanda formularea. Ii e frica de el.

"- Presedintele Basescu a fost informat permanent potrivit atributiilor functiei. Daca oricine spune altceva e un fals"

* Tind sa il cred la faza asta. Probabil e un mesaj transmis lui Basescu: Daca ma termini (ca ti-am arestat fratele si amanta la cererea stapanilor) te trag dupa mine, ca te am cu multe la mana.

"- Cei care il folosesc azi pe Dragomir in jocurile lor josnice vor sfarsi prin a constata ca au fost ei insisi folositi"

* Posibil, dar poate, voit sau nu, in final o sa rezulte un SRI mai curat, si mai dedicat problemelor Romaniei, decat cel patronat de slugile americanilor.

Hasta la vista, baby!

 

Smaranda Dobrescu Draghi, esti mai tare decat Coldea de zeci de ori!! Sa nu te alegi cu vreun resentiment sau mai rau, sa nu-ti parvina vreo propunere! https://www.facebook.com/images/emoji.php/v9/feb/2/16/1f642.png:-)

 

Alexandru Botu Adica seful cel mai mare sa fie prounerea? Poate ca nu este neaparat pentru oameni foarte inteligenti.

 

Smaranda Dobrescu Glumeam, Alexandru!. Ca si tine, de altfel https://www.facebook.com/images/emoji.php/v9/feb/2/16/1f642.png:-)



Prospectiv A-z .
Daniel Dragomir:
Servesc patria, zice SRL Coldea
Care patrie? A SRL-ului?

Voi incepe azi, dupa o zi plina, sa comentez minciunile SRL Coldea expuse in interviul de la punctul de lucru al SRL-ului numit Ziare.com:

"Exista forte interne si externe care si-ar dori servicii romanesti inhibate si retrase in cazarma, pentru ca unii sa isi realizeze planurile si obiectivele care nu au nimic de-a face cu interesele Romaniei."

Insidios cum il stim, SRL Coldea ar vrea sa ne spuna ca actionez in numele unei puteri straine. Cel mai probabil Marele Satan Rusia.
Doreste sa transmita astfel unor ambasade "aveti grija la Dragomir ca e omul rusilor".
Asta e noua.

Pai sa o afirme, sa spuna explicit, sa indice clar, cu subiect si predicat.
Este detinatorul absolut a milioane de informatii.
Ce il opreste?

Sa spuna clar si raspicat, ca un general locotenent ce este, al caror forte interne si externe apartin.
Daca nu, sa taca.

A fost decorat de CIA? Bravo!
Am fost decorat de CIA? Bravo mie!
A fost in Seychelles si in Toscana si la Disneyland pentru CIA? Nu.
Am fost unde se tragea in mine si am stat sub foc de mortiere pentru lupta anti-terorista? Am fost. Am fost in Irak? Am fost.
A venit si Coldea in Irak? Da. La final, la poze, ca si activistii de partid.

SRL Coldea, dupa mii de laturi (penal, infractor etc.) pe care mi le-a aruncat in cap prin punctele sale de lucru si prin influencerii lui, da atacul final. Sunt acum mai nou …. tradator.
Mi-a atacat familia, mi-a dus DNA-ul copiii la gradinita si la scoala, mi-a luat toate pozele si amintirile din casa…
Dar aici Coldea a intrecut limita. Imi pune la indoiala patriotismul.

Eu chiar am luptat pentru tara asta. El doar s-a prefacut.

https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=498007080553787&id=100010334985925

 

 

Ziare.com

Stiri, articole, ziare romanesti, revista presei, ziare din fiecare judet, stiri online, revista presei externe - www.zi…

ZIARE.COM

 

Alexandru Botu Cand ai iesit in decor, ma rog, ai fost scos in decor, bucura-te ca esti lasat sa mirosi florile si sa calci iarba cu talpile goale.

Niciun comentariu: