marți, 3 octombrie 2017

Cititi si intelegeti ce traim!

Cititi si intelegeti ce traim! – 17 septembrie 2017

 
Smaranda Dobrescu shared Ingrid Mocanu's post.

 

Ingrid Mocanu

September 15 at 11:57pm

Cititi si intelegeti ce traim!

 

 

Cinci ani de "terorism" – DRAGOMIR Daniel

Posted on September 15, 2017 by Daniel DragomirCinci ani de "terorism" În continuarea postării de marți, vă prezint documentele care atestă mandate de interceptare pentru activități conexe terorismului în perioada 2009-2013. Cu…

DRAGOMIRDANIEL.RO

 

Smaranda Dobrescu Chiar si procurorii DIICOT au fost ascultati pe mandat de siguranta nationala pentru acuzatii false de terorism, actiuni armate sau provocare de razboi.

https://www.luju.ro/.../diversiunea-terorismului...

 

 

DIVERSIUNEA TERORISMULUI – Procurorii DIICOT au fost ascultati pe…

LUJU.RO


Prospectiv A-z .
Cineva mi-a adus aminte ca toate aceste aberatii sunt noua normalitate introdusa de Patriot Act...

https://en.wikipedia.org/wiki/Patriot_Act

 

Prospectiv A-z .
In Romania, as dori sa inteleg mai ales mecanismul prin care economia si politica locale au fost prejudiciate, impreuna cu legaturile si lipsa legaturilor cu legea pe forma si/sau fondul ei.

 

Smaranda Dobrescu Legea "Patriot Act" – permite autoritatilor americane sa-si trateze cetatenii drept "teroristi"! Acestia putand sa le perchezitioneze locuintele fara mandat, sa-i aresteze, sa-i priveze de dreptul la avocat, sa-i intercepteze, totul in baza suspiciunii ca pot fi "teroristi"! Gaselnita cu terorismul are un singur scop: restrangerea libertatilor cetatenesti! Nu stiu daca nu cumva legea a fost declarata neconstitutionala si periculoasa!
Noi nu avem o astfel de lege si trebuie sa mergem pe respectarea drepturilor constitutionale asa cum sunt ele definite si aparate in Legea fundamentala. 
De altfel exista o decizie a CCR din mai 2016 prin care se afirma neconstitutionalitatea sintagmei „ori de alte organe specializate ale statului" din cuprinsul art. 142 alin. (1) CPP, artificiu prin care autorii noilor coduri le-au dat procurorilor puterea de a desemna Serviciul Roman de Informatii cu efectuarea supravegherii tehnice in dosarele penale. Noile coduri penale elaborate de Pruna - Ciolos prin OUG introdusesera aceste posibilitati si multe alte prevederi prin care judecatorii erau inlaturati din unele etape ale cercetarii si deciziei penale. (De exemplu procurorii puteau respinge o decizie a unui complet) Fiind prinse in decizia CCR, aceste prevederi cred ca au fost eliminate.

 

Smaranda Dobrescu Pentru ca legile in cauza sa fie clare ar trebui sa fie enuntate criteriile prin care o cauza se incadreaza la apararea sigurantei nationale si care la cercetari penale.. Cred ca un avocat ne poate da mai multe explicatii.

 

Prospectiv A-z .
Sunt absolut de acord cu observatiile facute de d-na Smaranda Dobrescu mai sus. Poate doamna Ingrid Mocanu sau domnul Daniel Dragomir ne pot lamuri in ce baza legala se folosesc legile antitero in chestiile interne. Adica exista un echivalent romanesc al lui Patriot Act?

 

Smaranda Dobrescu Ca sa nu existe indoieli pana vor raspunde cei vizati, pornind de la interviul lui DD din aceasta seara de la A3 am tras urmatoarele concluzii: legea 51/1991 privind securitatea nationala stipuleaza la art. 3 care sunt cazurile in care este indreptatita solicitarea unui mandat de interceptare de la judecator.
Legea 535/2014 privind prevenirea si combaterea terorismului face trimitere exact la cazurile prevazute in articolul de mai sus Alte posibilitati de interceptare NU EXISTA bazate pe antiterorism. (cum ar fi banuiala de coruptie sau abuz in serviciu, de exemplu)...

 

 Prospectiv A-z .
Din acelasi interviu am aflat ca mai este o directiva secreta a CSAT care reglementeaza activitatile SRI.

 

Smaranda Dobrescu E secreta dat nu poate contrazice legea

 

Prospectiv A-z .
Asta-i o problema de interpretare.


Smaranda Dobrescu Prospectiv A-z Daca contrazice legea si da si anumite conditii, creaza un arbitrar greu de gestionat. E ca si cu abuzul in serviciu fara prag.


Doina Nicolescu Se pare ca perioda 1948 - 1964 a fost perioda de gradinita fata de ce intampla acum!

 

Prospectiv A-z .
Erau si oamenii mai simpluti, erau si liniile mai drepte, doamna Nicolescu.


Prospectiv A-z .
https://www.facebook.com/ovidiu.marincea/posts/1492306190817458

 

Ovidiu Marincea

September 16 at 3:54pm · 

Ce nu spun cei care acuză utilizarea de către SRI a mandatelor "pe terorism" în alte scopuri, cum ar fi cele legate de infracțiuni de corupție, este că între 2004 și 2014, legea 535, denumită generic "legea antitero" a cuprins, la decizia Parlamentului, TOATE infracțiunile care afectează securitatea națională, nu doar cele de terorism. Mă explic:

Deciziile instanței europene precum si a celei constituționale, au impus in anul 2004 modificarea procedurii de obținere a mandatului de securitate nationala până atunci reglementată de Legea nr.51/1991, in sensul eliberării acestuia de catre un judecator. Intrucat la acel moment, era în procedura parlamentară proiectul de lege privind prevenirea și combaterea terorismului, decizia forului legislativ a fost de includere a modificărilor legislative privind procedura de solicitare si eliberare a mandatului de securitate nationala pentru toate categoriile de amenințări la adresa siguranței nationale, in corpul respectivului act normativ(535/2004). Ca atare, in perioada 2004-2014 (moment la care Legea 51/1991 a fost modificată si reintrodusa procedura de obținere a acestui act) temeiul de eliberare al mandatului de securitate nationala, indiferent de domeniul in care a fost luat, l-a constituit Legea privind prevenirea si combaterea terorismului.
Astfel, pornind de la faptul că in toate mandatele eliberate in această perioadă se regăseste precizat ca temei al obținerii Legea nr 535/2004 se încearcă să se acrediteze ideea ca acestea ar fi fost obtinute prin invocarea unor amenințări din domeniul terorismului.

 

Prospectiv A-z .
Mergem la Legea 535 din 2004, dinaintea lui Basescu. La Art. 20 citim:

"Ameninţările la adresa securităţii naţionale a României, prevăzute la art. 3 din Legea nr. 51/1991 privind siguranţa naţională a României, inclusiv faptele de terorism prevăzute în prezenta lege, constituie temeiul legal pentru a se propune procurorului de către organele de stat cu atribuţii în domeniul securităţii naţionale, în cazuri justificate, să solicite autorizarea efectuării unor activităţi în scopul culegerii de informaţii, constând în: interceptarea şi înregistrarea comunicaţiilor, căutarea unor informaţii, documente sau înscrisuri pentru a căror obţinere este necesar accesul într-un loc, la un obiect sau deschiderea unui obiect; ridicarea şi repunerea la loc a unui obiect sau document, examinarea lui, extragerea informaţiilor pe care acesta le conţine, cât şi înregistrarea, copierea sau obţinerea de extrase prin orice procedee; instalarea de obiecte, întreţinerea şi ridicarea acestora din locurile în care au fost depuse."

http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocumentAfis/57494


Prospectiv A-z .
Suntem trimisi la Legea 51 din 1991. La art. 3, litera j citim: "Constituie ameninţări la adresa siguranţei naţionale a României următoarele: 

...
j) atentatele contra unei colectivităţi, săvîrşite prin orice mijloace; "

http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocumentAfis/1517......

 

Prospectiv A-z .
La dex.ro citim printre definitiile atentatului ca fiind si aceasta:

"ATENTÁT s. n. 1. atac criminal ilegal față de persoane, bunuri, drepturi, stări de lucruri. 2. (fig.) atac îndreptat împotriva unor sentimente, concepții etc. (< fr. attentat)"

https://dexonline.ro/definitie/atentat

 

Prospectiv A-z .
Nu pot trage o concluzie despre cazul d-lui Daniel Dragomir, dar pot spune ca Regimul Basescu a fost prefigurat de altii...

 

Smaranda Dobrescu D-l Marincea are dreptate daca ar fi vorba de solicitari de interceptari facute incepand cu 2014, anul in care legea 51/91, legea antitero s-a modificat si a intrat in functiune. Ea permite interceptari la gramada, nu doar cele proprii sigurantei nationale si o procedura in 3 pasi de aprobare a solicitarii de interceptare, aprobari date mereu de un grup fix de 2 inalti procurori si de un judecator desemnat de acestia. 

Problema este ca DD a incriminat perioada 2009-2013 pentru procedee ilegale , perioada guvernata de legea sigurantei nationale 535/2004 actualizata si de legea antitero 51/91, initiala, nemodificata. . Deci doar pe terorism si siguranta nationala se puteau cere interceptari in acea perioada.

 

Prospectiv A-z .
https://www.facebook.com/andrei.alexandru.9083477/posts/680947032099153

 

Andrei Alexandru

September 18 at 6:58pm · 

Cu ceva vreme în urmă, scriam destul de multe comentarii pe Facebook, dar am constatat inutilitatea lor, așa că am abandonat scrisul. Azi fac o excepție, pentru că excepție este și ceea ce vedem că s-a petrecut în România după preluarea Puterii de către Statul Paralel.
Ideea înființării CSM prin prevederi constituționale exprese a fost salutată unanim cu entuziasm la vremea respectivă ca un panaceu pentru realizarea de facto a independenței Justiției față de factorul politic. Din apărătorul teoretic al înfăptuirii actului de Justiție și al independenței Justiției, CSM s-a transformat rapid într-un sindicat pe ramură și un slujitor devotat al unor segmente ale puterii politice. Direcția sa principală de acțiune a fost blocarea oricărei inițiative legislative menite să consacre responsabilitatea magistraților pentru deciziile luate în instanțe și în instrumentarea dosarelor de către procurori, concomitent cu obținerea unor drepturi bănești cât mai mari pentru magistrați. Ne aducem aminte cu toții cât de rapid erau taxate ca imixtiuni de către CSM și Inspecția Judiciară declarațiile critice ale unor parlamentari privitoare la abuzurile care se petreceau zilnic sub ochii îngăduitori ai celor interesați, cei care manevrau din umbră transformarea Ministerului Public și a DNA în instrumente de distrus adversarii politici. Azi, când apar zilnic noi și noi dovezi că Justiția nu s-a mai făcut în instanțe de prin 2008 în foarte multe cazuri, că soarta multor incomozi a fost decisă arbitrar de forțe oculte, CSM, în loc să-și facă ordine în propria ogradă, se uită în altă parte. Mi-a aduc aminte cât entuziasm a fost în rândul electoratului înainte de alegerile parlamentare din 2012, când sloganul USL (PSD+PNL) era "Dreptate până la capăt". Ce s-a ales din acest slogan ? S-a ales un mare zero. Vinovații pentru transformarea României într-o țară condusă de un Stat Paralel sunt bine mersi, iar eu, unul, nu întrevăd vreo perspectivă să se schimbe ceva. Acolo "sus" se lucrează după principiul: "O mână spală pe alta și ambele rămân murdare".

 

Smaranda Dobrescu Gheorghe Gradinaru Ingrid Mocanu
5 mins · 
Inteleg ca Securitatea SRL Coldea se mobilizeaza. Pai daca totul e curat ca lacrima, de ce va agitati atat?
Si daca totul s-a facut in temeiul legii, cand va hotararti sa ne comunicati care texte legale constituiau temei ne anuntati si pe noi? Juristii de buna-credinta cauta de cateva zile textele pentru mandate si nu le gasesc.
Eu le caut de cativa ani, dar tot fara rezultat.
Mai incercati si altii, babaieti? Ca domnul Marincea si Coldea, care ne spun ca nu sunt juristi, cica nu ne dau textul de lege, dar ne asigura ca totul a fost legal, "sa moara mama"... ma vedeti ca sunt serios, ce pisici? 
Domnul Dumbrava e jurist. Poate trage lozul castigator si ne explica cum e chestia cu legea... 
Ca legal e daca prevede legea. Daca nu, NU

Niciun comentariu: