miercuri, 9 martie 2016

Plictiseala asigurata

Plictiseala asigurata – 27 februarie 2016

 

Stefan Kovacs

Plictiseală asigurată
-----------------------------
Alegerile de anul acesta- ca și cele din 2012- vor fi o plictiseală asigurată. Nimic nou- dreapta o va ține gaia-mațu cu anti-corupția de parcă anti-corupția asta ar fi vreun motor pe care să funcționeze ceva. Stânga nu o va prea ține cu nimic- pentru că oamenii PSD-ului sunt sănătoși (ăia care nu sunt la pușcărie), competitivi (adică se mănâncă între ei până la ultimul oscior) și în general asigurați apropo de mălai. 
Țara e în mizerie. Țara nu-și mai are independența- nici măcar formală- orice fel de pulifrici ajuns ambasador e mai important decât președintele și premierul. Țara este într-un proces de decădere continuu - din 1990 încoace. Se face ceva ? Da, se fac comisii și se dau CNP-uri pe 1000 de Euro fiecare. 
Până nu vine cutremurul ăla mare sau nu cade din greșeală vreo termonucleară pe-aici vom avea tot felul de incompetenți recitând aceeași mantră "Noi suntem manageri și guvernanța corporatistă e crezul nostru.Â"Exact de aceea am ajuns unde am ajuns.

 

 .
Prospectiv A-z Domnul Botu, in intelepciunea sa, spunea recent sa nu confund/am tacerea cu lipsa reactiei.

 

Alexandru Botu  Prospectiv A-z imi atribuiti doua lucruri fara prea mult temei. Primul, intelepciunea, si daca primul nu exista, nici al doilea nu mai poate sa derive din primul. Fac aceste precizari sub presiunea campaniei antiplagiat. Intr-un fel imi pare rau ca nu este vorba de mine.

 

Prospectiv A-z .
Cum se spune pe aici, keep them guessing!

 

Alexandru Botu Da, sa dam in bobi!, cum se spune pe aici.

 

Prospectiv A-z .
Si mie tot de JR care dadea in Bobi imi placea in serialul ala!

 

Alexandru Botu Buna gluma. Mai era una mai nepufoasa cu Sue Helene si JR. Ultimul zicea: Da las' ca te aranjez eu!

Niciun comentariu: