vineri, 24 noiembrie 2017

Remus Borza: "Am dat totul si nu am primit nimic la schimb"

Remus Borza: „Am dat totul și nu am cerut nimic la schimb" – 4 noiembrie 2017

 

Smaranda Dobrescu shared a link.

November 4 at 12:21pm

"Referitor la agricultură, chiar dacă avem recolte bune, am ajuns la noi în țară să lucrăm pământurile străinilor. Peste 5 milioane hectare dintr-un fond arabil de 9,8 milioane hectare sunt în mâinele străinilor. Este un atentat la independența și siguranța alimentară a cetățenilor României. Războaiele secolului XXI se duc pe resurse. Resurse de hrană și resurse naturale deopotrivă."

 

 

Remus Borza: „Am dat totul și nu am cerut nimic la schimb"

Remus Borza, deputat, expert financiar, continuă să analizeze cele mai recente evoluții ale economiei și măsurilor guvernamentale. [...]

COTIDIANUL.RO

Smaranda Dobrescu Baiatul asta pare ca stie ce vorbeste.
https://www.cotidianul.ro/remus-borza-bancile-speculeaza.../

 

 

Remus Borza: „Băncile speculează foamea de bani a Guvernului"

Remus Borza, deputat, expert financiar, continuă să…

COTIDIANUL.RO

 

Eduard Virgiliu Cum n-am cerut nimic?!? Am cerut sa ne conduca strainii si astia s-au executat.
Acum orice decizie economica sau politica trece pe la ambasade sa primeasca aprobare.

Niciun comentariu: