duminică, 19 noiembrie 2017

Libertatea de expresie de pe platforma


Prospectiv A-z
Am tot citit zilele acestea despre obstructionarea libertatii de expresie de catre platforma pe care ne aflam. Iata ca si surata intr-ale toate cele cenzureaza la randu-i.
Azi s-au intamplat 2 lucruri:
1) Platformele au fost citate in Congresul SUA pentru a da socoteala pentru implicarea rusilor in campania electorala americana din 2016 prin intermediul acestor platforme;
2) Eu nu mai pot initia postari noi aici la Atelier *Grupul Prospectiv*, pot inca sa fac distribuiri. Mi s-a mai intamplat, chiar mai grav (adica am fost dat afara fara posibilitatea de revenire).
Stau si ma intreb, cele 2 sunt conectate sau Romania se afla pe o centura a *civilizatiei* unde astfel de barbarisme sunt parte din conditia de a fi roman?
Butonarii astia de acum n-au cam sa stie la ce a folosit controlul informatiei de catre politrucii comunisti. Incearca si ei sa carpeasca ciurul...


ANDRE DAMON—Pulitzer Prize-winning journalist and author Chris Hedges informed the WSWS Wednesday that his articles had ceased appearing on Google…

Smaranda Dobrescu Pentru asa o discutie nu s-a inventat un emoticon potrivit de apreciere.. Era nevoie de unul care sa redea sunete articulate, bine si cu pofta adresate!

Draghi Puterity Smaranda, cand mi-am facut cont pe vk.com chiar speram ca sunt nitel paranoic. Se pare ca nu am fost...
VK is the largest European social network with more than 100 million active users. Our goal is to keep old friends, ex-classmates, neighbours and co-workers in touch.


"Un prieten a facut o glumă (ăsta chiar nu postează decât rar altceva decât glume) despre țigani. I-au suspendat contul o lună.
Altul a scris primul despre faza cu sapte pagini despre islam în manualul de istorie de-a cincea si doar jumate de pagină despre creștinism. I-au suspendat contul o lună.
Altul scrie despre familie si se declară contra căsătoriei între persoane de acelasi sex. Pentru că așa crede el. I-au suspendat contul o lună.
Altul a scris că musulmanii nu mănâncă carne de porc si a primit avertisment.
Altul a scris despre restituirile ilegale facute catre o organizație nazistă. I-a fost suspendat contul de câteva ori câte o lună.
Altul a scris de urâta aia (la suflet si în discurs, că altfel nu îmi permit să fac aprecieri), care are boală pe scriitorii români si declară că nu vrea să îi mai predea la școală, de zici că i-a făcut mă-sa cadou vreo școală în care să predea ce vrea ea. Si i-au suspendat contul o lună. Si-a mai făcut un cont si i l-au suspendat si pe acela.
Altii, destui, s-au trezit cu conturile suspendate si habar nu au de ce.
In timpul ăsta, românii creștini care au familii normale si își duc viața de pe azi pe mâine cu mult amar, chin si umilințe de tot felul primesc zilnic găleți de lături in cap. Ba că se duc în pelerinaje. Ba că sunt știrbi. Ba că sunt inculți. Ba că sunt înapoiați. Troglodiți. Încuiați. Puturoși. Parșivi. Votează prost, pe un kil de mălai. Si mai au si veceul în fundul curtii.
Aceste conturi nu au fost niciodată blocate.
După cum nu a fost blocat nici boul ăla care a zis "Clujul e Catalonia României". Nici toti secesioniștii care papă bani în Ardeal prin tot felul de ONG-uri de la tataie Soros.
Paginile Muie România sau Muie români si Transilvania nu e România sunt bine-merci active. Nu au fost suspendate niciodată.
In alte țări, că m-am interesat, nu sunt suspendate conturi, desi si pe acolo mai chirăie lumea pe diverse subiecte, incorecte politic desigur.
Deci, ce explicatie au toate astea?
Nu aș vrea să fim paranoici. Da' orișicât, care e treaba? Că nu mă prind.
PS Dacă nu o să mai pot posta, să știț că v-am iubit, virtual vorbind. Pwp https://www.facebook.com/images/emoji.php/v9/f1e/2/16/1f60a.png😊"
Cristina Leordeanu

Niciun comentariu: