sâmbătă, 24 ianuarie 2015

Franta si coloniile sale




Franta si coloniile sale – 14 ianuarie 2015
Adrian Rusu
 (nu stiu daca nu am gasit articolul chiar aici):
http://www.mondialisation.ca/le-saviez-vous-14-pays…/5369840

Photo : Foccart & Houphouet-Boigny, les pères fondateurs de la françafrique Le saviez-vous? Aujourd’hui encore, beaucoup de pays africains continuent de...
mondialisation.ca
  Ionel Iani Velciov taxa pe limba ... daca o sa exportam si noi limba romana o sa incasam cu sacul !!!

  P.A-z  .
Si sangele ghiata mi se facu!

E interesant, cam tot asa au pus francezii, urmati de americani, Haiti-ul pe butuci--prima natiune de sclavi africani stramutati in emisfera vestica ce si-a cerut/obtinut independenta.
  Adrian Rusu ceea ce inseamna azi un sfert din PIB ul Frantei:

Le produit intérieur brut (PIB) de la France est calculé...
fr.wikipedia.org
  Smaranda Dobrescu " Droit de priorité sur toute ressource brute ou naturel découvert dans le pays" Incercand sa-mi vin in fire- desi, ar fi fost normal sa-mi fi pus intrtebarea mai demult, ma intreb in ce masura acest procedeu al importamtei puteri nu s-ar putea imprumuta si la tarile cu statut de colonie de facto, nu de jure....
  P.A-z  .
In Romania, dupa eliberarea/reasignarea politica din 2004/7, aveam impresia ca acest drept era inca detinut de Rusia.
  S.D   Ne-am rafinat! Cautam bon tonul si in aceasta materie>
  P.A-z  .
Acest gen de informatii nu va ramane nefolosit de asiaticii in plina ascensiune. Nu stiu cat si cati din noi vom apuca, dar lumea e intr-o asemenea schimbare.

Niciun comentariu: