joi, 20 octombrie 2016

De ce sa mai iubim/existe Romania?

De ce sa mai iubim/existe Romania – 29 august 2016


Stefan Kovacs

De ce să mai iubim/existe România ?
----------------------------------------
Citem ieri niște comentarii corecte politic la un text eminament corect politic- comentarii care conțineau texte ca "țară de imbecili", "popor de tâmpiți", "neamul hoților", etc.
Mi-am amintit de textul unui român de anul trecut, din prestigioasa revistă FP -text care spunea direct că cea mai bună soluție pentru chestia asta de-aici- să-i spunem temporar România- e să devină o colonie a SUA. 
Mi-o aduc aminte pe Monica Macovei cum făcea ea spume la gură prin Parlamentul European- de cât de coruptă e România.
Mi-o aduc aminte pe dna. Gorghiu, Pungă, etc...vorbind "cu mânie proletară" despre "penali" (li se scurg bale pe la colțul gurii la faza asta), "parlamentul penalilor" (idem), etc. 
Avem aproape în fiecare zi serialul "Las Fierbinți" în care niște ambuscați mereu beți și care nu știu decât să-și dea ochii peste cap- împreună cu scenaristul, regizorul și postul de televiziune aferent- pretind că handicapații respectivi reprezintă țăranul român.
Iubesc aceste minți luminate, aceste exemple și modele de urmat România ? Pentru ei România e o țintă de defulare și un loc prin care să mai câștige niște bani și să mai obțină câte un titlu. Dna. Macovei și cei ca ea sunt parlamentari de România. Au fost aleși de către poporul român. Mai știu ei ce este România- dincolo de șuvoiul de jeg și de ură cu care o inundă ?
Iubesc acești "tineri frumoși" care pleacă în "voluntariat" în Nauru sau Swaziland (s-ar îngrozi dacă le-ai cere să facă Voluntariat în Chitila sau te-ar întreba dacă acolo pot să facă safari) România ? Pentru ei România e doar un teren de pradă- și-atâta tot. 
Iubesc neoconii noștri (Moise Guran și Vlad Petreanu îmi vin în minte=plus distinsa dnă. Dragu) România atunci când spun că românii sunt leneși și că ar trebui să lucreze pe un bob de orez ?Tot un teren de pradă. 
Hai să distrugem România. Să lăsăm aici doar pustietate și eventual un loc pentru colonizarea marțiană. Dacă nimic nu mai e bun aici- dacă nu se întrevede nici un viitor- de ce să mai existe România ?

 

Smaranda Dobrescu E posibil sa va asculte si sa constate ce intuitie aveti! Wow!

 

Dinica Roman "Iubesc acești "tineri frumoși" care pleacă în "voluntariat" în Nauru sau Swaziland (s-ar îngrozi dacă le-ai cere să facă Voluntariat în Chitila sau te-ar întreba dacă acolo pot să facă safari) România ? "

De acord, totusi, cum pot fi acesti tineri capacitati pentru Romania?

 

Stefan Kovacs Întrebați Pro TV. Eu m-am mirat foarte tare de ce prezintă dumnealor voluntari români în Nauru. Până în Chitila cred că ar exista și autobuze din București...

 

Prospectiv A-z .
Vad ca aproape ca ne-am inteles cu toti ca Romania e o colonie. Ce nu mi-este clar este nivelul de cultura anticoloniala in Romania. Oamenii de bine sa n-astepte pana romanii re/inveteaza roata anti-colonialismului!

 

Stefan Kovacs Durerea cea mare este că nu există vreo idee unificatoare. Ceva care să ne conducă spre un viitor măcar gri. Dacă prin absurd mâine ar fi făcute taxe 0 pentru toți "întreprinzătorii" care spun ce grozav s-ar descurca fără stat- poimâine am fi într-o mizerie și mai mare. Explorând ziarele vechi am constatat că indiferent de escrocheriile făcute în perioada interbelică măcar atunci se și construia ceva ca să rămână. Azi nu mai e nimic...mi-am adus aminte de un teren viran de pe strada Mântuleasa- pe care cred că-l văd de vreo 10 ani. În centrul orașului, pe una din cele mai plăcute străzi din București. De 10 ani- de ce n-a confiscat primăria terenul ? De ce n-a construit cineva- oricine- o casă în stilul epocii- dar cu tot confortul- pe el ?

 

Prospectiv A-z .
Domnule Kovacs, ar fi nevoie de un plan. Oamenii s-au saturat sa se alature hologramelor. Unul din programele posibile ar incepe dela experienta acumulata in LUPTA anti-coloniala. Pana acum, ANRul d-luiMarian Munteanu e cel mai aproape de un plan, dar mai trebuie lucrat la elaborat si comunicat detalii.

 

Stefan Kovacs Prospectiv A-z  Am mai zis-o. Planul e OK- MM-ul...mmmm...dacă aș fi sigur că planul va fi implementat- indiferent de cine- m-aș face frate și cu MM...

Niciun comentariu: