marți, 13 ianuarie 2015

Marturisiri ale lui Crin Antonescu..



Marturisiri ale lui Crin Antonescu.. – 25 decembrie 2014
Gheorghe Gradinaru
- Dacă îi intră cuiva în cap din PNL că a câştigat cineva această campanie electorală, inclusiv domnu Iohannis, să nu mai vorbesc de la domnul Blaga în jos se înşală amarnic. Oamenii au amendat ce s-a întâmplat în politică până acum, Ponta era din filmul acela şi Iohannis nu.
- Dacă vrei să avem un partid de dreapta să clarificăm nişte lucruri, eu trebuie să ştiu dacă în acest partid, dacă doreşte domnul Traian Băsescu să se întoarcă, ce face acest partid. Eu cu domnul Băsescu nu pot fi în acelaşi partid, indiferent dacă mai sunt politician sau nu.
Crin Antonescu despre relaţia cu Iohannis şi demisia lui Ponta
gandul.info
Marian Petrescu Polul de dreapta care va fi puternic, va fi ori alianță intre PATRU ȘI PMP SAU SE UNESC ȘI FAC UN PARTID
M.P  Restul? Doar pleava care încearcă sa îl dărâme pe Basescu. Nu realizează ca acum e mai periculos la ajutorul pe care îl deține.
Smaranda Dobrescu Pleava in sensul minoritatii sau al lipsei de calitate?
M.P  Lipsă de calitate umana
Marian Galben Oricum ceea ce se intampla in...politica din Romania, numai politica nu se poate numi.......oricum altfel, dar in nici un caz ...politica....
S.D  Nu cred ca e binevenita aici, cu atat mai putin azi remarca prin care cei care lupta impotriba basismului reprezinta pleava. Indiferent daca apartin dreptei, stangii politice sau in general unei clase politice care nu a performat.
Preda Mihailescu Declaratiile lui Dinu Giurescu la resemnarea din politica ... Nu este loc pentru el si Basescu in politica ...
Alexandru Botu Am citit interviul si nu cred ca sunt mai in cunostiinta de cauza cu ceva. Decat ca Domnul Antonescu nu are de gand sa spuna nimic clar. S-ar putea ca nici lui sa nu-i fie nimic clar, dar asta este o treaba care nu ne mai priveste...
S.D  Greu de crezut ca are prea multe neclaritati. E posibil insa ca acestea sa nu-i foloseasca la nimic daca le face cunoscute.
A.B  Ca om politic, tocmai ca ar trebui sa le faca cunoscute, ca om oarescare are dreptul sa nu o faca. Repet, ca om oarescare...asa cum se pare ca a devenit, fara sa fi fost si dorinta mea.
S.D  Cred Sandu ca nu a fost nici dorinta lui, nici a ta, nici a mea. E important ca in noul scenariu el nu avea nici un rol.Sa nu uitam ca momentul hotarator s-a jucat cand el nu a reusit sa-l impuna pe KWJ vicepremier pe postul de ministru de interne. Supararea a fost mare pentru scenaristi.
A.B  Nu va pot contrazice. Nu am niciun argument si nici cunostiinta despre ceea ce s-a realizat ori ratat prin diferite scenarii. De auzit, aud multe, dar nici nu ma straduiesc sa le retin ori sa le inteleg. De ce? Habar nu am...
S.D  Sa nu crezi, Sandule ca mie mi-ar fi spus cineva mai multe. Am facut cateva corelatii pe care nu le dau ca sigure. Apropierea mea de el insa nu mi-a dat motive de repros, e adevarat.
Zoe Petre De departe cel mai inteligent personaj politic al acestor ani. Pacat...
Gavrila Ch peroreaza, adeseori deliberat pseudocriptic, despre cum si ce s-/ar fi/a intamplat, manifestand inca odata durerile crizei de constiinta si a irelevantei crescande pe scena politica; pacat, ar fi putut face mult mai mult pentru Romania.
Adrian H. Todea A facut tot atat de mult cat gandeste (ca sa-l citez)... . Un personaj politic caragialesc si nimic mai mult.
Mihai Ion Turcu N-am inteles ce a gandit. Este bne ca s-a retras. Evident nu era facut sa conduca statul.
S.D  Sunt si cazuri de inteligenta chiar politica lipsite de determinarea de a finaliza un plan considerat bun a priori. Aceste cazuri au nevoie de o echipa loiala si forte care sa persevereze in aplicare si sa-si sustina "creierul". Sustinere, ce idee perisabila!
Z.P  Cam tarziu...

Niciun comentariu: