joi, 21 aprilie 2016

Mircea Albulescu a plecat..

Mircea Albulescu a plecat – 9 aprilie 2016


Prospectiv A-z
 via Adrian Nastase

 

 

 

Mircea Albulescu

  Timp de 50 de ani, Mircea Albulescu m-a insotit. A fost prezent in adolescenta mea culturala, atunci cand asteptam cu nerabdare sa merg sa-l ascult la Teatrul de Comedie sau la Teatrul Natio…

NASTASE.WORDPRESS.COM

 

https://www.facebook.com/alina.nedelea.39/posts/599653796865540

 

Alina Nedelea

April 9 at 3:22am · 

Domnu' Albulescu, 
cand m-a lasat 'corijenta' Gonta, pe motiv ca Doamna Catalina Buzoianu a decis sa interpretez rolul Chirei Chiralina, de Panait Istrate, la teatrul din Braila, ah, Braila, ce oras superb... am crezut ca sunteti un soi de Mesia, cand ati acceptat sa fac parte din clasa dumneavoastra,
De unde sa stiu ca dumneavoastra, pe cat erati de remarcabil ca actor, erati atat de mic ca pedagog. 
M-ati schilodit. Ati insistat atat de mult pe faptul ca nu valorez nimic ca de proasta care eram am avut tendinta sa va cred, desi MIrcea Diaconu, profu de film, a incercat timid sa va explice ca a fi o capra pe scena, nu inseamna ca esti o varza in cinema. 
L-ati muit pe el, m-ati muit si pe mine. Chiar asa, la propriu.
Muieeee, muieeeee, muieeeeeeeee.

Ce voiam sa va zic.
Ah, da. Ca mi.a provocat un soi de voma statusurile unor fosti colegi de clasa care plangeau cu spume astazi pe fb, ca vai ce pierdere, vai cat l-am stimat, vai , dar cat l-am iubit, maestrul, geniul, varza, branza, va iubesc, va ador.
Nu conteaza ca in timp ce erau batjocoriti de dumneavoastra ii aparam cu riscul de a fi exmatriculata. Eu, da. Sau prietena mea din Elvetia.
Ce voiam sa va rog, de-o fi sa dati nas in nas cu Sfantul Petru va rog sa ii spuneti ca, spre deosebire de limbistii dumneavoastra, eu v-am iertat- Si va rog sa-i spuneti ca nu am nici cea mai mica intentie sa intru in Rai. 
Stiti dumneavoastra de ce, profu'.

 

Smaranda Dobrescu Lumea teatrului in intimitatea ei bine ascunsa nu este chiar o poveste induiosatoare.. De aceea e bine sa ne salvam idolii, neincercand sa-i judecam in afara talentului si performantelor actoricesti. Ca dovada, marturisirea socanta si cel putin nepotrivita in acest moment s-a bucurat de o apreciere speciala din partea unui alt monstru sacru...

 

Prospectiv A-z  http://adevarul.ro/.../mircea-albulescu-actor.../index.html

 

 

INTERVIU Mircea Albulescu, actor: „Am văzut cu ochii mei evrei agăţaţi în cârlige…

ADEVARUL.RO

 

Prospectiv A-z  http://www.cotidianul.ro/revoltator-ce-i-s-ar-fi.../

 

 

Revoltător: Ce i s-ar fi întâmplat actorului Mircea Albulescu înainte de deces

COTIDIANUL.RO

 

Prospectiv A-z .
via Draghi Puterity
https://youtu.be/5tiHA22wEqg

 

 

Cursa(1975).avi

Filmul "Cursa" 1975, full Regia: Mircea Daneliuc Cu: Mircea Albulescu

Niciun comentariu: