luni, 15 ianuarie 2018

Despre politica, politicieni si vacante...

Despre politica, politicieni si vacante.
Declaratia domnului Ponta data ieri, la UM Digi 24, unde altundeva:
“Ducem la comisia SRI tot felul de bandiți, de interlopi, care, în mod normal, ar trebui duși la pușcărie. E un haos din care toți avem de pierdut.”, a spus Victor Ponta la Digi 24.
Am evitat inca de la inceputul iesirii mele publice din 11 septembrie sa fac declaratii politice.
Voi incerca sa ma abtin in continuare, dar astfel de declaratii si cu atat mai mult date de domnul Ponta incep sa imi zdruncine din ce in ce mai serios zen-ul. In timp ce Comisia SRI face eforturi de buna credinta sa descopere gravele abuzuri si incalcari ale Constitutiei....
Are si rabdarea mea o limita. Mai ales ca spre exemplu nu eu sunt cel care s-a vazut “intamplator” in concediu acum doar cateva luni in Turcia cu Maior si cu tovarasul Coldea (cei doi fiind in sejur “comun” - ca in timpurile bune gen).
Asa ca reiau o tema de la fostul meu loc de munca: usor cu pianul pe scari domnule Ponta.
Victor Ponta prevestește apocalipsa în România! Fostul premier prevede un haos fiscal, după 1...
www.stiripesurse.ro
Comments

 
Prospectiv A-z .
Victor Ponta raspunde: " Stimate DOMNULe Dragomir / nu am avut ocazia sa ne cunoastem si nu as afirma niciodata despre dvs ceva fara sa stiu si fara sa va intreb / afirmatia mea despre “infractori chemati la Comisia SRI” se refera strict la chemarea in urma cu doua zile a lui Florin Ghiulbenghian- condamnat pentru inselaciune si cunoscut pentru santaj public / daca v-ati simtit dvs sau altcineva vizat imi pare rau si nu este deloc cazul / reactua dvs (la nervi ) este insa totala gresita - NU am fost in vacanta cu Domnii Maior si/sau Coldea nici in Turcia nici in alta tara - puteti sa verificati faptul ca aceasta informatie este falsa sau puteati sa ma intrebati direct / cand propagati la suparare o informatie falsa va afectati dvs credibilitatea si induceti ( fara sa vreti) in eroare alti oameni care se grabesc sa comenteze ceva spus de dvs fara sa aiba posibilitatea de a verifica / sper ca aceasta precizare a mea v-a lamurit pe dvs si cei inteligenti care va urmaresc contul de Facebook ( pe prosti si pe cei spalati pe creier am invatat de mult sa ii ignor😊) / va urez o zi buna si mai mult echilibru si rabdare inainte de de a va lasa pacalit de vorbe si a reactiona cu alte vorbe care pacalesc! Succes"


Prospectiv A-z .
Florin Ghiulbenghian raspunde: " Victoras, papusica dulce, (sau preferi Gabitza, cum te recomandai tinerelor talente) nu mai fii atat de incrancenat, stim amandoi ca apari prin stenogramele din dosarul prostituatelor minore mai mult decat lumina in Univers... 😂😂😂

De altfel, nimic nu imi va placea mai mult decat sa te revad in curand citat in alte cateva dosare... tot ca suspect, ca deja te-ai obisnuit cu viata buna... 😂😂"


Alexandru Botu Cred ca joaca impreuna jocul ala cu minge mai mare, aruncabila la "cosuri" agatate pe niste panouri. Noi sa urmarim scorul, nu jucatorii, nu echipamentele, nu arbitri, nu comentatorii, nu vremea si nici alte "sporturi" Circ roman pentru popor, mult circ si pe post de paine.
Dar nefiind actori, fiecare jucator uita cam des rolul, regulile, respectul si locul unde joaca. Se cred inca la club, acolo unde faceau repetitii.


Prospectiv A-z .
Domnule Alexandru Botu, v-ati pus problema ca poate mai tineri va citesc aici si vor fi indreptati spre cinism aprioric de inscrisurile dvs? Adica nu mai vedeti nicio iesire?


Alexandru Botu Domnule Prospectiv A-z., Da, sigur, aveti dreptate! Si am sa explic chiar eu de ce.
Am postat in urma cu ceva timp, pe pagina FB a unui coleg de facultate, sub o poza cu palmieri bine ornati cu beculete pentru Craciun. Postarea mea zicea ca eu consider de bun simt ca prin ramurile copacilor doar licuricii si palpairile stelelor ar trebui sa se vada. Fireste, asa ca in primitivismul sarbatorilor de Craciun din satul meu, unde ne luminam drumul cu flacara insignifianta a lumanarii din Steaua cu care colindam ore intregi, in timp ce incercam sa dibuim intrarile in curtile caselor, impovarate de zapada si timpuri aparent fara miscare. Niste Doamne, atat de tinere incat sa ma califice si vagabond si batran, indemnandu-ma sa parasesc FB-ul, au reactionat manioase si degraba punatoare de stampile la postarea mea, a unui individ fara copilarie si fara suflet, manat de invidii si de imposibilitatea de a trai frumusetea si puritatea sarbatoririlor actuale de Craciun pe meleaguri cu inalt grad de cultura si civilizatie.
Da, Domnule Prospectiv A-z, ar fi trebuit sa ma gandesc mai mult la ce ar putea citi tinerii din ceea ce postez eu. Ar fi doua variante rezonabile. Una sa nu mai postez, a doua sa postez astfel incat sa nu devina tinerii cinici urmand un exemplu nesemnificativ.
Ma voi gandi serios la acest lucru...

Niciun comentariu: