sâmbătă, 18 iunie 2016

Un nou partid national?

Un nou partid national? – 1 iunie 2016

 

Smaranda Dobrescu
 

In urma cu aproape o luna cand in afara firii PNL l-a nominalizat pe Marian Munteanu, bazandu-se pe nevoia de independenta a romanilor si increzatori in prestatia Realitatii TV, m-am exprimat ca vad un context prielnic aparitiei unui partid de tip national semnificativ, tinand seama de toate conditiile exterioare. Daca in alte tari europene aceste partide s-au inmultit si intarit pe baza stimulentului refugiatilor si a imigrarii in general, la noi acest partid daca se va naste se va construi in jurul celor 3 milioane de semnaturi., adica in jurul apararii traditiei si credintei ortodoxe. Aceasta idee mi-a intarit-o emisiunea de aseara unde l-am zarit si pe Marian Munteanu si unde aparatorii cei mai ferventi ai pastrarii textului actual al Constitutiei s-au remarcat prin apararea titlului de "prosti" acordat celor 3 milioane. De mentionat ca nici un partid pana in prezent nu a obtinul in alegerile parlamentare 3 milioane de voturi.Daca va fi cazul vom discuta si despre apetenta europeana a acestora..

 

Alexandru Botu Si eu sunt unul dintre prosti. Fara de partid!

 

Smaranda Dobrescu Mi-ai evocat eticheta de "golan" cu semnificatiile respective...

 

Alexandru Botu Ca sa fi fost "Golan" trebuia sa ai o anumita stare de spirit. Eu nu m-am putut ridica la acel nivel, nici atunci si nici dupa. In schimb, am fost de acord cu ceea ce sustin cei trei milioane.

 

Ioana Muresan Cred ca PSD-ul ar fi primul care si-ar dori-o, s-ar mai rari cu vanarea de corupti din partidul lor ca, orsicat...si porcurorii aia-s oamini...

 

Smaranda Dobrescu Greu de evaluat de acum, dar daca va fi asa, atunci probabil ca aceasta formatiune va prelua electorat din toate partile. Inclusiv de la tara, pana acum electorat oarecum captiv al PSD.

 

Mihai Ion Turcu La tara lucrurile depind mai putin de orientarile politice cat de relatiile locale de grupuri mici si cativa locali cu autoritate ca persoane. In Parlament nu ar strica o voce pentru interesul national.


Smaranda Dobrescu Teoretic, aveti dreptate. Ajunge insa ca cineva sa explice oamenilor ce e cu LGBT , eventual intr-o zi de duminica la slujba, ca s-a rezolvat.Cand am facut campanie la Neamt, colegii din Conventie ma duceau duminica la biserica. Ma si rusinam cand aflam acolo cate le vom face gospodarilor aceia..


Mihai Ion Turcu Taranii sunt imunizati. Despre tema (secundara si inactuala) a LGBT nu am auzit explicatii omenesti ( sa le inteleaga oamenii) din partea cuiva din cei interesati de tema. Ieri am surprins un dialog al surzilor care se invartea in jurul unor tehte din Conventia Drepturilor omului versus din Sfanta Scriptura, ca de regula intrerupte de pulicitate si interventiile inoportune ale moderatorului "sa iasa bine ca sqa nu iasa rau" si sa se piarda din audienta.

 

Doina Nicolescu Am analizat cele peste 2500 comentarii la emisiune (ENORM, niciodata nu au fost asa de multe). La inceput parerile erau impartite. Dar dupa interventiile oponentilor comentarile s-au incins si au aparut multi sustinatori. Oricum parerea a 3 miloane de oameni nu trebuie ignorata! Iar sa vii cu sustinerea ca cei 3 milioane de oameni sunt prosti este nesimtire.

 

Smaranda Dobrescu Asta e un alt aspect semnificativ.

 

Niculae Malanca Dar pe aceste "elite" cine le evalueaza ? Eu le consider lipsite de caracter .

Niciun comentariu: