sâmbătă, 22 august 2015

Sunroof Project

Sunroof Project – 18 august 2015
Smaranda Dobrescu

Sunroof project
"Sunroof uses Google Maps to model how much sunlight hits a given property, estimates how much rooftop space is available for solar panels, and then calculates the projected cost and savings, depending on whether the solar panels are leased, bought with a loan, or purchased outright. The tool also connects consumers with solar installation and finance companies like Sunpower and Sun Edison."

Google's Project Sunroof makes it a lot easier to get solar power on your house

By measuring your roof from space.

qz.com|De Mike Murphy

  Preda Mihailescu Bune idei are google. Pacat ca devin asa usor monopol!

 

  Draghi Puterity Apropos, cand mi-am comandat eu "acoperisul solar" in 2012, firma care mi l-a montat mi-a trimis o prima estimare tot bazat Google Earth emoticon wink

 S.D  Google are preocupari multiple si informatii destule despre preferinte, etc. Acelasi lucru l-am constatat azi cu privire la interesele RCS&RDS care s-a lansat in distributia de energie electrica, fara sa se stie precis daca are sau nu aprobare. Firma e a unui clujean putred de bogat. Cum s-a tot extins in ultima vreme si poate discuta eventual si politic ce anume canale sa introduca/sa scoata, distributia de energie spre cartiere rezidentiale poate fi facuta la felde selectiv. Poate sunt prea suspicioasa emoticon smile

 

  D.P  Faptul ca are o retea (f. performanta) de comunicare ii va permite si sa regleze eficient reteaua electrica.

Insa in alta ordine de idei, ai dreptate, puterea corupe. Ar trebui limitata puterea unei corporatii.

  P.M  Cu Google in Germania se tot incearca. Ultima stire derutanta pe care am citit-o, este ca cerceteaza un fel de tatuaje electronice, cu care sa ii ademeneasca pe adolescenti in joc, implantandu-le te miri ce sub piele!

  S.D  Ar fi destul de odios sa o faca fara stirea lor. Parca ar avea asa, o alura de zvon.. Si apoi, intr-o luna cu un mic efort , tu, Googgle poti afla espre adolescentul care are un computer in retea, cam tot ce iti doresti..emoticon smile

  P.M  Smaranda Dobrescu @ Cred ca am fost prea vag. NU - intentia merge in directia unelte de identificare "meta-biometrice", si tot tacamul. You are what your chips says you are. O chestiune cu care cu timpul sa se obinsnuiasca tot omul, ca o usurarea a vietii, si daca mai exista in circuitele acelea si niste detectoare de pozitie si alte magarii - asta, la inceput nu se va sti, sau poate chiar nu va fi cazul. O tranzitie...

  Smaranda Dobrescu Parca era mai bine in epoca mazurcilor,:
Sokolov, Chopin si modul lor special de a interactiona, sau de a se urmari emoticon smile (nu stiu de ce m-am gandit la mazurci si nu la polci, menuette, etc...)(

https://www.youtube.com/watch?v=dBfXz1iRsxw

Chopin Mazurka Op63 3 Sokolov

youtube.com

  D.P  Intr-adevar, ne indreptam spre "omul transparent" despre care cateva corporatii vor stii totul. Asistenta "Cortana" de pe Windows 10 se uita peste tot pentru a intelege cine esti, ce preferinte ai, s.a.m.d. Identitatea ta insa nu e stocata local, pe calculatorul tau, ci pe serverele Microsoft.

  S.D  Draghi, deocamdata nu le pot oferi decat Windows 7. Baiatul meu care deja are peste tot W10 e de parere ca la felul meu de a scormoni Internetul tot timpul e mai sanatos sa nu-mi schimbe niciun sistem de operare. Capacitate hard am, grafica, am, ce-mi mai trebuie?:-)

  D.P  Baiatul tau are dreptate. Poate incerci si Linux. Ubuntu e destul de user friendly.

  S.D  E adevarat ca la documente Word s-ar putea imbunatati ceva. Si el m-a intrebat despre acest Linux Ubuntu. Sa vedem. Poate ridic ceva pretentii pentru un alt  computer emoticon smile emoticon smile

  D.P  In general Linuxul lucreaza mai "fluid" decat Windowsul chiar si pe computere mai vechi. Pentru Word & Co., incearca Libre Office. Nu e chiar 100% compatibil insa daca nu faci ceva complet exotic cu scripturi s.a.m.d. s-ar putea sa ajunga.

  P.M  Am citit recent undeva o lista de indicatii care ajuta sa restrangi capacitatea W10 de a spiona. Ele fac parte din lista neterminanta de optiuni, care trebuiesc descoperite si activate...

  S.D  Actiune si reactiune. Destept lucru!

Niciun comentariu: