sâmbătă, 22 august 2015

Obama si-a dat aprobarea..

Obama si-a dat aprobarea... – 18 august 2015
Smaranda Dobrescu

Ne-am fi asteptat ca aspectul climateric din acest an si in special din vara sa puna pe ganduri decidentii si sa ia macar unele masuri de precautie din cele listate si cunoscute. Din nou corporatiile si profiturile acestora prevaleaza asupra conditiei Pamantului.
"After years of accidents, Shell today (Aug. 17) received a final okay to drill for oil in the depths of the Arctic Ocean north of Alaska. The approval from the Obama administration means that Shell can drill deep under the Chukchi Sea in an area that may contain as many as 15 billion barrels of oil."

Obama is allowing Shell to drill for oil in the Arctic

The European oil company overcomes objections regarding its equipment.

qz.com|De Steve LeVine

 Delia Bogdan nici nu stiu ce pot comenta! deja s-a spus si demonstrat totul! nu degeaba spunea buni ca "banul este ochiul ..."!

 

  Draghi Puterity Daca e nevoie sa aparam "lumea libera" de rusi, nu mai conteaza ca distrugem clima planetei. emoticon wink

  D.B  nu inteleg...asa gandesc ei sau dvs?

 

  S.D  D-l Draghi Puterity a exprimat punctul de vedere al americanilor care au autorizat noile exploatari de la Polul Nord emoticon smile

  S.D  Iarta-ma Draghi ca am raspuns eu, dar Delia inca nu stie, fiind o pretioasa prietena mai noua ca in grupul nostru de prieteni nu au loc decat cei cu atitudini normale!

  D.B  pai, cred ca ar trebui sa se teama mai mult de altii, mult mai puternici financiar...stiu ca americanii s-au temut permanent de "comunism", nu intotdeauna fiindu-le clar ce inseamna ...cred ca nici acum nu au invatat lectia. Multumesc Smaranda Dobrescu, raspunsul tau mi-a fost de folos mie, in primul rand!

  S.D  Cred ca americanii se tem acum mai putin de comunisti-unde ii mai gasesti?- cat de pierderea locului de prima putere economica si militara a lumii si a sferelor de influenta.

  D.P   Delia, in lipsa unor taguri care sa arate ironia atunci cand ea e in scris, am folosit un emoticon prin care speram ca o voi putea sugera. Smaranda, multumesc pentru completare, am fost offline o vreme (ma intreb cand o sa devina asa ceva ilegal emoticon wink ).

  D.B  Nu am dorit sa aduc ofensa nimanui...imi cer scuze daca asa s-a inteles!

D.P  Nu e nici o suparare, Delia!  emoticon smile

Niciun comentariu: