miercuri, 10 august 2016

Unde va fi urmatoarea invazie?


Unde va fi urmatoarea invazie? – 10 iulie 2016


Cornelius Scipio

Vizionand filmul lui Michael Moore, "Where to invade next" (2015) devin clare directivele actualului guvern si iesirile unor ministrii de tipul: "munciti pe doi lei", "libertatea e un lux", "educatia costa", "trenul costa", precum si altele de tipul: alocarii de sume pentru penitenciare, distrugerea sistemului SMURD, distrugerea sistemului de sanatate gratuit, si cate si mai cate (a include aici si "examenele nationale" aduse cu targa din import). Le veti regasi ca exemple negative prezentate de Moore in comparatie cu rezultatele spectaculoase din tari, cu o singura exceptie, europene. De unde trag concluzia ca entuziasmul unor concetateni in disolutia UE este o nebunie, raul venind din cu totul alta parte. Este Romania un experiment ce doreste realizarea unei replici in estul UE, si plecand de la premiza ca da, de ce noi ?

 

 

Where to Invade Next (2015)

Directed by Michael Moore. With Michael Moore, Krista Kiuru, Tim Walker. To learn what the USA can learn from other nations, Michael Moore playfully "invades" them to see what they have to offer.

Save

IMDB.COM

 

Prospectiv A-z .
"de ce noi ?" Numai premiantii instalati la putere dupa lovitura de stat din decembrie 1989 pot incerca un raspuns. Desi e posibil ca geneza raului la a carui desfasurare finala ASISTAM sa fi fost chiar inainte de 1990.

La alt nivel, tot incerc(am) un raspuns aici, recent scriam ca noi romanii ne-am comportat dupa 1989 precum primatele.


Smaranda Dobrescu Esti sigur, Cornelius ca exista un astfel de film? Sau ai glumit descriind situatia din Romania? Asta ar schimba cumva perceptia noastra asupra tehnocratilor, din persoane care se confrunta cu o populatie excedentara si needucata care le strica proiectiile in persoane avizate care se misca conform unui plan. Vom imagina un film in care sa anulam acest scenariu experimental..


Cornelius Scipio da, se pare ca am .....descoperit america, in sfarsit. dupa ce am vazut filmul mi-am dat seama ca actulul guv nu este o varza bruxeleza, asa cum cei mai multi cred si eu am crezut alaturi de ei, ci este o ciorba atlantoida in cea mai pura forma.


Smaranda Dobrescu Poate tehnocratii servesc doua feluri de mancare, pana ii va durea stomacul...

 

 

Niciun comentariu: