duminică, 8 martie 2015

In Elvetia se intampla deja. Ce pregatesc marile banci?



In Elvetia se intampla deja. Ce pregatesc marile banci? – 19 februarie 2015
Octavian Lupu
<<Capitalul la nivel global caută un loc în care să se ascundă. După decenii de entuziasm generat de crearea de bani și inginerii financiare, iată că s-a ajuns atât de departe încât nici o țară nu le mai face față. Această divergență între banii ce bat la ușă și disponibilitatea de a-i păstra în siguranță, dar fără protecție împotriva devalorizării, a generat DOBÂNZI NEGATIVE la tot pasul. Asta e, dacă vrei să depozitezi banii în băncile din Elveția și Danemarca, sau dacă vrei să împrumuți cu bani guvernele din SUA, Germania și Japonia...trebuie să plătești pentru acest privilegiu.>> Eu zic ca e un lucru bun: dobanzile negative erodeaza averea bogatanilor lumii reducandu-se astfel inegalitatile economice. Si asta cu mijloace specifice economiei de piata fara a apela la surataxe bolsevice.emoticon smile
Cu FRANCUL la maxime istorice și dobânzi negative pe 10 ani, Elita Financiară pare că pregătește o nouă lovitură.
admiralmarkets.ro
  Smaranda Dobrescu As zice ca nu este un motiv prea puternic de bucurie: In primul rand, dobanda negativa este corelata cu deflatia si deocamdata este sub un procent. Daca l-ar fi lasat pe Piketty sa actioneze in forta, averile respective s-ar fi subtiat mult mai vizibil. In al doilea rand, daca procedeul se va generaliza, depunatorii de sume mai modeste vor prefera sa recurga la alte metodede capitalizare (fonduri de investitii, aur, imobiliare, etc) lasand bancile fara bani pentru a credita economia, macar pe perioade. Nu in ultimul rand, deflatia care a determinat acest fenomen, poate sa-si arate coltii in multiple alte feluri, de care se tem mai toti europenii in prezent.
  Smaranda Dobrescu Asa ca eu, as fi preferat metodele "bolsevice"
  Florin Miron Apropos de metode bolșevice, bogăția unui stat nu constă în cîte hîrtii pot emite ci în valoarea resurselor sale, iată aici un documentar-conferință despre ceea ce noi românii încă refuzăm să înțelegem, deh sîntem civilizați deja și aparținem societății democratice de tip euro-american. (notă: documentarul este din 2003, referindu-se la gîndirea „bolșevică” despre sistemul actual ). https://www.youtube.com/watch?v=nD7-DYXvl0I&feature=share
http://www.lurenom.infoÎn cadrul grupului de lucru al...
youtube.com
  Prospectiv A-z .
"Eu zic ca e un lucru bun: dobanzile negative erodeaza averea bogatanilor lumii reducandu-se astfel inegalitatile economice. Si asta cu mijloace specifice economiei de piata fara a apela la surataxe bolsevice."


Domnule Lupu, bogatanii sunt cei care parcheaza banii in aur, arta, real estate si alte tangibile. Dobanzile negative erodeaza 'averea' pensionarilor si INCURAJEAZA specula financiara--aceasta din urma a ajuns la cote mai mari decat cele dinaintea declansarii Crizei din 2007/8.
  P.A-z .
Domnule Miron, puteti va rog sa numiti cele 6 prioritati? Va lua ceva timp pana sa-mi pun deoparte 2 ore sa urmaresc toata expunerea. Va multumesc.
  Conu Enache am mai comentat in alt grup acelasi articol. concluzia e simpla : cand aurul era 1600 de dolari, spuneau ca va ajunge la 5000. de la 1900 a inceput caderea.

ca o paralela pe 27 ian Goldman S. preconizeaza barilul de petrol 30 de dolari ( atunci cred ca era vreo 48 ) azi e 60.


e clar ca in Europa va veni si deflatia. istoria e ciclica. imi este frica de o noua criza...mult mai puternica...
  O.L  Stimati coprospectivi. Cred ca unii dintre dvs nu au remarcat faptul ca la minicomentariul meu este atasat un emoticon. Asta nu inseamna ca subiectul este neserios ci numai comentariul meu. De asemeni vreau sa mai aduc in discutie un subiect pe care l-am mai abordat in cadrul grupului. Eu nu cred ca menirea noastra este sa facem/producem comentarii gen comunicare stiintifica si ca are mai putina importanta cata dreptate sau cat de bine documentati suntem. Eu cred ca mai important este sa privim problemele din unghiuri noi neabordate care pot parea si rizibile. Sa facem mai mult apel la creativitate. Altfel vom arata ca unele dintre cunostintele mele (e valabila si pentru mine aprecierea) care atunci cand ma invita sa discut politica nu fac decat sa-mi comunice opiniile televiziunii x sau y sau ale ziarului x sau y. Pe mine ma intereseaza, si ma indoiesc ca sunt singurul, abordari noi, informatii noi care sa mai condimenteze ciorba informativa zilnica pe care mi-o ofera mass media manipulatoare. Si asta in incercarea disperata de a gandi mai mult capul meu decat cu cele ale cavalerilor apocalipsei mediatice.

Niciun comentariu: