vineri, 29 aprilie 2016

Dumnezeu prefera smenul?

Dumnezeu prefera smenul? – 9 aprilie 2016

Prospectiv A-z shared Alexandru Racu's post.

 

Alexandru Racu


Hopa!

Dumnezeu preferă șmenul?

"Eu m-am dus la o înregistrare cu Taxi, crezând că este vorba despre spiritualitate și nicio clipă nu am știut că este un clip împotriva construcției Catedralei. Eu îmi vad de muzica mea, eu am fost botezat într-o biserică de lemn, am aceste date, din familie.Nu am nimic împotriva construcției Catedralei. Eu am crezut că este un clip despre biserici, despre lemn, despre credință. Am zis că dacă vin atâția artiști, atunci vin și eu. Lui Dumnezeu îi place lemnul, atât am zis. Hristos a fost răstignit pe lemn, trunchiul de Templu a fost la început pe lemn, bisericile din Maramureș sunt în patrimoniul UNESCO, glasul meu vine de-acolo, am zis să particip. N-am niciun contract cu ei, a fost vorba de o simplă filmare. Nici nu i-am văzut pe toți care urmau să participe și apoi a început povestea asta. Eu nu am probleme cu Catedrala, cu construcția Catedralei, nu am ce căuta într-o poveste din asta. O să cer să mă scoată afară din videoclip. Am vorbit cu producătorul și o să cer să mă scoată afară din clip, nu am contract cu ei și o să o rezolv foarte simplu. Nu vreau să intru în povești de genul acesta, într-o lume învrăjmășită cum e în ziua de azi...Eu cred că s-a mai întâmplat și cu alții chestia asta, că n-au înțeles despre ce a fost vorba( în clip -n.n.)", ne-a declarat Grigore Leșe.

 

 

Grigore Leșe susține că nu i s-a spus că urmează să apară într-un clip contra Catedralei...

Videoclipul formației Taxi, "Dumnezeu preferă lemnul și spațiile mici", a stârnit deja vii reacții, atât pro, dar mai ales contra. Mulți dintre cei care au urmărit clipul s-au…

ACTIVENEWS.RO

 

Prospectiv A-z  Constantin Gheorghe scrie:
"Catedrala Mântuirii Neamului= 400 de milioane de euro, la cheie. Catedrala Ascultării Neamului = 1 miliard de euro până acum, și costurile cresc pe zi ce trece. De asta e bine să ne rugăm fiecare în copârșeul lui. Să nu sufere de sub-finanțare Catedrala Ascultării Neamului..."

 

Smaranda Dobrescu De doua zile, populatia FB se agita cu toate armele din dotare sustinand sau condamnand clipul Taxi. Ceea ce nu pare deloc propice planurilor facute in 1920 de regele Ferdinand: „Suntem datori să ridicăm în Capitala tuturor Românilor… Biserica Mântuirii Neamului ca simbol al unităţii sufleteşti a întregului neam"
Problema dimensiunii sau a materialului de constructie cred eu,nu are o legatura directa cu anvergura lacasului. Pe Dumnezeu il gasim oriunde este primit.. Pace sa fie...

 

Prospectiv A-z .
via Draghi Puterity
http://basilica.ro/doar-379-dintre-lacasurile-de-cult.../

 

 

Doar 37,9% dintre lăcașurile de cult construite după 1989 în România aparţin…

BASILICA.RO

 

Prospectiv A-z .
via Costel Gilca

Vă dați seama ca prosti sunt catolicii?:))
Mii de ani au construit catedrale imense, pentru ca în anul de gratie 2016, Conciliul de la București, format din trupa Taxi et Co sa descopere ca: Dumnezeu prefera locuri stramte și de lemn!
Sa îi spună cineva Papei ca trebuie sa dărâme toate catedralele și sa construiască ceva strâmt și din lemn!

PS. Restul materialelor de construcții sa îl dea artiștilor ca mai au ceva pe la case de terminat!:)))

 

Prospectiv A-z .
Dumnezeu preferă spațiile mici, iar artiștii - conturile mari 
http://www.academiacatavencu.info/.../dumnezeu-prefera...

 

 

Dumnezeu preferă spațiile mici, iar artiștii - conturile mari | Academia Catavencu

ACADEMIACATAVENCU.INFO

 

Smaranda Dobrescu Nici una dintre alternativele titlului nu e corecta intrucat contin un grad de generalizare..

 

Smaranda Dobrescu via Mircea Platon
Haideti, bre, nu mai fiti asa de suparati pe astia cu Smerenia lor. E o melodie de gestionar de aprozar, aia de stateau si fumau in mica magazie din spate, printre navete de lemn cladite unele peste altele si amenintand sa le cada peste cap/basca.
S-au jucat si ei. Ar vrea sa creada ca au ceva de spus, Ca, vorba aia, conteaza. Daca ar fi vrut sa conteze cu adevarat ar fi facut o melodie din asta cu padurile (lemnul) taiate de DumnezE.U. si cu spatiile mici care li s-ar cuveni celor care au pastorit si pastoresc acest jaf.

 

Smaranda Dobrescu Via Alexandru Racu:
Școala caracterelor și școala primară
Eu de la bun început m-am întrebat ce a fost în capul lui Leșe când a decis să participe la realizarea videoclipului buclucaș, fie și dacă judecăm lucrurile strict din punct de vedere pragmatic. Adică omul știa că are un anumit tip de public, pe care risca să și-l piardă ca urmare a unui astfel de demers. Acum, după ce inițial a afirmat că nu a știut în ce se bagă, iar cei de la TAXI au dat publicității corespondența dintre ei și el, maestrul Leșe revine și încearcă să ne convingă că în capul lui nu e de fapt nimic http://www.activenews.ro/…/Grigore-Lese-nu-da-inapoi-in-fat…. Doar vid și beznă, el nefiind în stare să înțeleagă semnificația unei poezii, stupidă altminteri, în simplitatea (sau mai bine zis simplismul) ei. Or asta, or omul e complet lipsit de caracter, nu atât prin faptul că a participat la realizarea videoclipului, cât prin faptul că, de îndată ce s-a văzut strâns cu ușa, a început să spună ba că n-a știut, ba că n-a înțeles, ceea ce ar însemna că colegii de breaslă vânduți satanei au abuzat de inocența lui.
Firește, Leșe nu e deloc convingător, și asta deoarece, cel puțin înregistrarea de la reuniunea Partidului Noua Republică, chiar nu lasă impresia că ar fi un om prost (și în niciun caz unul prost făcut grămadă). Ca atare, mie personal îmi este mult mai ușor să cred că mizează pe prostia publicului său, decât să cred că, din toți cei 33 de artiști, el e prostul satului - singurul care n-a înțeles ce anume cântă.
Dar mai interesantă mi se pare în acest context inițiativa reformistă a ministrului Curaj, care vrea mai puțină exegeză literară în școli, și mai mult accent pe redactarea cv-ului. Or, întrebarea se pune în felul următor: fără exegeză literară, oare nu cumva o să ajungem în situația de a nu mai fi în stare să interpretăm un cv, sau, mai bine spus, să citim omul din spatele cv-ului, în sensul în care orice individ specializat în vânzarea (sau cumpărarea) de gogoși pentru proști, se va putea recomanda bine mersi ca apărător al României profunde și al Creștinismului? Iar dacă odată cu literatura, mai scoatem și istoria și religia din programa școlară, n-o să ajungem în situația în care orice impostor politic, care inițial a terfelit România Profundă pe motiv de legionarism, pășunism și slavofilism, să poată ulterior să facă carieră (cacofonie intenționată) politică, de data asta alături de neolegionari autentici, rebranduindu-se cu "brandul" pe care inițial l-a umplut de rahat, doar pentru a-l confisca ulterior? http://gandeste.org/…/o-replica-de-mircea-platon-%E2%…/23172
Altminteri, astfel de fenomene nu sunt doar profund dezgustătoare, ci și foarte periculoase.
https://www.youtube.com/watch?v=A6r46CaFmcA

 

 

ActiveNews

Un site de știri - pentru unii cel mai bun, pentru alții "dubios". Pentru noi - un loc al ideilor și al principiilor…

ACTIVENEWS.RO

 

Smaranda Dobrescu Marturisesc ca incerc o mare deceptie, caci artistul culegator de folclor autentic este minunat. De aceea imi pun a nu stiu cata oara intrebarea daca artistul trebuie sa fie un militant politic, unul civic sau doar un promotor al frumosului, ideilor perene, umanismului. De la un clip gen manea, Alexandru si nu doar el a ajuns sa-si puna intrebari grave nu in ultimul rand legate de ce este nevoie sa transmita educatia din scoala copilului in formare....

 

Smaranda Dobrescu Conferinta de la Noua Republica cu participarea lui Grigore Lese o gasiti urmand link-ul de pe youtube

 

Mircea Platon Om editat de Humanitas, deh...

Niciun comentariu: