duminică, 29 noiembrie 2015

Campanie murdara..

Campanie murdara – 28 noiembrie 2015

Smaranda Dobrescu  Am pareri amestecate despre angajarea lui Arafat in aceasta campanie jegoasa: pe de o parte ma bucur ca nu cedeaza cunoscand adevarata miza a atacurilor, pe de alta parte omeneste l-as sfatui sa renunte, caci ceilalti nu vor renunta. Principii contra bani.Si se cunoaste de acum diversitatea de mijloace a celor interesati:
"Ca si concluzie, am vrut din nou sa arat cat de departe sunt unii dispusi sa mearga ca sa distruga. Nu stiu cine este in spatele acestei campanii foarte bine regizate insa stiind miza, cel putin in parte, ma face mai hotart sa nu cedez !"

 

 

Arafat denunță o campanie regizată: Nu cedez

Secretarul de stat în MAI Raed Arafat, căruia postul B1 TV îi dedică de două zile emisiuni întregi după scandalul izbucnit la ISU București și care a fost atacat în același timp vineri de fostul pedelist Cezar Preda, se apără pe Facebook acuzând…

COTIDIANUL.RO

Eugénia Paraschiv după ce l-a jignit un președinte s-a obișnuit....

Felicia Trifan Sa nu cedati!!!

Smaranda Dobrescu pentru ca el sa nu cedeze e nevoie sa stie ca romanii il sustin.

Felicia Trifan Eu asa cred,ca cei mai multi romani sunt alaturi de dr.Raed Arafat!


Elena Agachi O sa cedeze si bine o sa faca! Va intelege si el ca nu poti schimba nimic intr-o tara de oportunisti!

Eugénia Paraschiv Fain, doamná Agachi, doar acum pot înţelege refuzul cioranian de a-şi vorbi limba maternă şi prostia-mi adînc înfiptá-n rădácinile necorupte, netáiate şi nemodernizate....de mulţii "ne-uri" muţesc emoticon gasp

Elena Agachi Stii, Eugenia, si eu sunt obsedata de spusa lui Cioran. M-am tot gandit la ea, cand trebuia sa fac lectia cu Cioran...Cand esti in Ro , esti ca intr-o cușcă...nu pricepi nimic, dar NIMIC! Apoi incepi sa pricepi... As dori sa incerc si eu sa uit, dar, pentru asta imi trebuie un pic de geniu si nu-l am, merde!

Draghi Puterity Poate daca ne da un exemplu, ne mai trezim si noi, Smaranda...

Smaranda Dobrescu Nu pare a fi nici las, nici usor de impresionat. E un om cu principii care chiar a facut ceva pentru tara. Dar, evident ca nu vor iesi tinerii aceia multi sa-l sustina, desi cei care cu adevarat il sustin sunt multi. Am vazut azi aici pe FB sute de aprecieri in favoarea lui. Cineva poate le monitorizeaza, macar, asa sa prezume o posibila revolta..

Draghi Puterity Sincer, la ce cred eu ca putem spera, e ca "altii" sa vada lucrurile astea, si sa puna ei de o revolta. Ca de la sine, nu o sa se intample nimic. Ma cutremur si eu cand citesc ce am scris, dar chiar gandesc asa...

Smaranda Dobrescu Mijloacele de daramare puse la cale in laboratoare sunt diverse: manifestatii majore, impulsionarea presei, binoame, etc. Cand am spus "sa prezume" ma gandeam ca s-ar putea presupune o posibila revolta si sa-l mai scuteasca pe acest om de sirul de mizerii..

Cristiana Faur Inteleg ce spuneti. Probabil nu se vor opri. Cand vor sa distruga pe cineva, o vor face. Dar, trebuie sa se bata, nu cred ca trebuie sa cedeze pur si simplu. Macar pt a le ingreuna munca acestor "ei".

Florin Oprea Doamnelor aveti fiecare perfecta dreptate!

Mihai Ion Turcu Avem evidenta campaniilor de acaparare a tot ce functioneaza in Romania. O firmaq comerciala va prelua serviciul de urgenta si incasa banii statului , probabil mai multi pentru ca va constitui monopol.

Smaranda Dobrescu Concluzia mea este ca daca cumva privatizarea serviciului de urgenta care sa suga bani din sistemul de asigurari si de la pacienti este atat de presanta, urmare promisiunilor facute de Basescu in 2012, Arafat va cadea indiferent daca el personal va renunta sau nu la lupta si indiferent de sustinerea de pe FB. Acolo, in strada se transeaza astfel de lucruri...

Niciun comentariu: