miercuri, 28 octombrie 2015

Daca PSD ar avea o alta conducere..

Daca PSD ar avea o alta conducere.. – 26 octombrie 2015

Roxana Iordache
 

Ca să n-avem vorbe mai încolo, vă spun de pe-acum, dacă va candida independent la Parlament, Claudiu Iordache are votul meu. Sunt de dreapta de-adevăratelea, dar n-am ce vota, pentru că nu există dreapta, nici stânga, nici centru în România, numai o mafie transpartinică securistică. Am mai spus părerea mea şi repet, Claudiu Iordache şi Sorin Mester ar trebui să conducă PSD, alături de Smaranda Dobrescu şi Alexandru Athanasiu. Dar atunci ar fi partid, nu cloacă mafiotă.

 

Gabriela Mocanu Like pentru Claudiu Iordache și ceilalți însă nu sunt de acord cu sintagma cloaca mafiota.! Părerea mea!

Roxana Iordache Da' ce e? emoticon smile

Gabriela Mocanu Pai asa se poate spune despre toate partidele dar este păcat ca sunt destui oameni Onești... scuze pentru scris dar orice as face telefonul ia cuvântul ca oraș...ma refer la Onești.. 

.Adrian Banateanu Alexandru Athanasiu a avut intotdeauna simpatia mea

Marius Mitea Eu sunt de acord cu tot. In ceea ce priveste cine ar trebui sa conduca PPSD, nu sunt foarte interesat de asta....Dar pot, cred, subscrie din intelegerea necesitatii unei formatiuni social-democrate autentice.

Roxana Iordache Asta e ideea!

Gabriela Mocanu Dar și de o dreapta autentica..... off..unde sunt vremurile când aveam partide istorice..

Marius Mitea Absolut! Ca taranist din romanticii ani '90 nu am cum sa nu fiu de acord emoticon smile

Gabriela Mocanu Eu nu am fost în niciun partid însă am votat cu Ion Rațiu și PNL sau Pntcd pe toate fronturile pana când a dispărut pntcd și ulterior PNL... puteau sa fie de orice orientare. le am votat pentru ca erau partide istorice.

Stefan Urse pacat ca nu mai traieste dan iosif ! era lista completa a sustinatorilor lui iliescu, un intelectual fara studii si un muncitor necalificat !

Roxana Iordache Nu credeam că sunteţi superficial.

Stefan Urse Roxana Iordache multumesc ! nici eu !

Alt Dante PSD orice forma ar imbraca tot cloaca mafiota ar rezulta,nu au cum altfel.

Roxana Iordache Pe ce te bazezi? emoticon smile

Alt Dante Pentru ca oamenii tai nu vor ajunge niciodata sa conduca aceasta cloaca.Tot smenarii din teleoltenia vor invarti posturile in urmatorii 20 1ni.

Săvescu Maria Asta este o provocare. imi place. ai dat patru nume. Pentru inceput e bine. Daca va candida, eu il voi vota pe domnul Antonie Popescu. Voi vota din nou PNL, daca se elibereaza de PD-laci, de toti dar toti mafiotii, ca sunt oranjati ca sunt galbeni ca sunt albastrii si de alte culori si unsori rau mirositoare. Mafiotii afara, toti cei care acum tin captiva ideea de liberalism, doctrina, insemnele partidului, istoria lui, capitalul de incredere pe care l-am avut si il mai avem, cand ne gandim la PNL. Sa traim si sa vedem, desi mai e putin pana la anul, mai cred ca e posibila o minune. Desi acum stiu cu cine am votat in Timis, in liberalism mai cred, in liberalii actuali, nu prea.Daca voi trai si i-am promis lui Raul ca imi voi vedea cel putin un stranepot (iti dai seama cat timp mai arvunesc, parca ar fi posibil !) atunci la anul voi vota. Cu cine ? Om vide"! Asa sa ne ajute Dumnezeu !

Roxana Iordache Doamne-ajută! emoticon smile

Dorin Vataman Când îl înjuram pe Claudiu Iordaș, Dragnea nu exista ...

Roxana Iordache Da' de ce îl înjuraţi?

Dorin Vataman Printre altele și pentru trădarea revoluționarilor timișoreni și pentru că era fesenist

Roxana Iordache Cu ce i-a trădat? În momentul în care timişorenii i-au cerut, a demisionat din Parlament. Şi au rămas ...

Dorin Vataman Păi, dacă îmi aduc bine aminte sau măcar aproximativ, el a fost emisarul revoluționarilor timișoreni, trimis la București cu programul acestora, dar s-a predat cu arme și bagaje fesenului. Recunosc că e cam vag ... dar atât mi-a rămas pe cortex.

Codruta M Nedelcu Pai Claudiu Iordache nu incepuse sa zambeasca cam des pe langa Iliescu, pe la inceputurile anilor '90? emoticon devil

Stefan Urse el l-a legitimat ca reprezentant al intelectualilor revolutionari ! chiar daca era doar autodidact !

Roxana Iordache Codruta M Nedelcu, nu prea zâmbea.

Roxana Iordache Stefan Urse, da, Benjy Franklin a fost un prost. Noroc cu milioanele de colecţionari de diplome universitare, colegii noştri, intelectualii. emoticon smile

Stefan Urse Roxana Iordache recunosc studiile facute pana in '89 sau cele la stat, fara taxe ,dupa 90 !

Roxana Iordache Am întâlnit absolvenţi de facultăţi care nu citiseră nici o carte.

Valentin Argesanu Tu Roxana de cind te stiu a ai surprins adevatul si l-ai prontnta nelegat de nici un interes ca un ziarist adevarat.

Roxana Iordache Îţi mulţumesc din inimă, Vali, e unul dintre cele mai frumoase lucruri care mi s-au spus în viaţa mea.

Petre Baluta Si eu, dar o sa primeasca voturi cat tot partidul Chiorului.

Roxana Iordache Păi îi suprajunge ca să intre ca independent. emoticon smile

Runceanu Gheorghe Trebuie să vă dau dreptate , dar nici din ograda PSD-ului NU VĂD SĂ ÎNFLOREASCĂ !
Din păcate .

Alexandru Mafteiu Dupa cat bine a facut stanga poate o pauza de vreo 20 de ani n-ar strica.

Runceanu Gheorghe Sunteți blând Domnule Alexandru Mafteiu !

Hummel Viorel Mă, alătur de ideia expusă ,excelentă gândire ,oare ar avea succes ?

Mihnea Georgescu Profesorul Athanasiu este un Don, Daskalul meu de suflet...

Claudiu Iordache Sunt prea "iliescian", prea revoluționar, prea "compromis', prea dubios pentru ca un astfel de proiect sa prinda viața. Dar in primul rând nu aș accepta eu! Cu astfel de electorat nu mai este o onoare sa te bati pentru drepturile romanilor! Apreciez gandul bun!

Mihnea Georgescu Societatea de astazi ar avea nevoie de un nou "scrutin moral"...

George Petrescu Roxana Iordache,ce parere ai despre doamna Mona Musca?

Mica Dimitriu Rea

Sorin Mester Roxana Iordache, asocierea numelui meu alaturi de trioulSmaranda Dobrescu- Alexandru Athanasiu-Claudiu Iordache, frumoasa utopie, imi trezeste regretul de a nu avea in vedere un astfel de proiect. Multumesc, la randu-mi, pentru gandul bun!

Smaranda Dobrescu Draga Roxana, iti multumesc pentru constanta incredere in mine pe care ti-o manifesti de douazeci si cinci de ani.Si eu te asigur de pretuirea mea pentru impartialitatea, obiectivitatea, informatiile tale corecte de ziarist de marca si pentru convingerile tale.Motivele care m-au facut sa parasesc in urma cu 10 ani PSD nu par sa se fi schimbat, iar cei cu adevarat dedicati stangii si cu o cariera personala profesionala importanta in spate au fost inlaturati. Nu-i cunosc pe cei care nu au avut permisiunea sa se faca prea cunoscuti, dar sunt sigura ca se vor gasi printre acestia destui care sa nu aibe gene de baron in ADN. Traiesc cu convingerea ca nevoia imperioasa de stanga va naste mai devreme sau mai tarziu si liderii potriviti.

Niciun comentariu: