vineri, 4 septembrie 2015

Despre Nicolae Breban si (anti)comunistii de serviciu

Despre Nicolae Breban si (anti)comunistii de serviciu – 30 august 2015

Smaranda Dobrescu

Cele cateva scene redate sunt atat de adevarate incat parca acestea ar fi fotografiat un regim intreg si l-ar fi comprimat in cateva randuri.

Despre Nicolae Breban si (anti)comunistii de serviciu:
Mircea PLATON – Nicolae Breban şi „holocaustul industrial"

http://convorbiri-literare.ro/?p=4837

  Yvonne Frankenfeld Am citit aceasta cronica si mi s-a facut chef sa citesc aceste romane. Mai ales ca bunicul meu din partea tatalui a avut o soarta mult mai tragica la confiscarea paminturilor: nu a vrut sa-i lase pe cei care venisera sa-l jefuiasca de munca de o viata sa paseasca pe paminturile lui. Aceasta incercare a platit-o cu propria viata.

  Smaranda Dobrescu Vei fi castigata; vei descoperi atata atmosfera cunoscuta, atata ridicol amar, nedreptate, fanfaronada, impostura.. Banuiesc insa ca lectura trebuie facuta in doze mici, caci te va readuce in perioada aceea cu destula autenticitate..Parca abia ne-am despartit de ea..

Yvonne Frankenfeld Sunt convinsa ca ai dreptate, dar nu poti fugi si ignora vesnic un trecut cu repercursiuni in propria viata. Voi citi in doze mici, desi, daca ma va fascina s-ar putea sa nu las cartea din mina... Am inteles ca totul este foarte bine scris, cu atit mai mult...

Preda Mihailescu Excelent!

 

 

Niciun comentariu: